Häh? Eivätkö miehet muka ala pupuilemaan kun vaimo nukkuu?
Siis vaimonsa kanssa tietysti ;-)
Meillä ainakin mies välillä tyhjentää kassinsa minuun ihan kyselemättä.
Viimeeksi tänään aamulla hän alkoi kammeta pykälään kun minä vielä nukuin.
Johan tuota joutikin herätä...
Kun homma oli ohi, totesin vain "Huomenta!".
Juttelimme pari päivää sitten ystäväni kanssa aiheesta ja hän kauhisteli brutaalia käytöstä.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Eikö muka muut tee noin?
Kommentit (29)
Onnittelen ap:ta loistavasta valinnasta.
ja halaillaan tai hereillä oleva herättelee toisen hellästi hyväilemällä aamulla ja siitä lähdetään, nukkuvaa ei käytetä hyväksi
mennä pikkasen yli nuo raiskaus- ja hyväksikäyttöpuheet täällä! Ei kai tuossa ap:n touhussa ole mitään NIIIIN kamalaa, vähän erikoista kyllä mut hei camoooon! En kyllä oman miehen antaisi noin käyttäytyä, tulis ihan panopuu-olo, mutta jos ap:lle on ok nii eikait siinä.
Tosi on että aamusin kyllä halut on monesti korkealla ja saatetaan alkaa puoliunessa hommiin, mutta kun touhu on täydessä tohinassa on kumpikin siinä vaiheessa varmasti hereillä. Sitten hymyssä suin aamukahville!
T. se kovasta pippelistä kertonut
Ja hei, se on kyllä sitten ihan miehisen kokoinen pippeli vaikka voi näillä puheilla saada vähä eri mielikuvan :D
se voi mennä sinne sisälle ilman että olet ihan kiihottunut. mulla ei ainakaan menis sisälle mitään ilman kiihotusta. millainen messuhalli sulla oikein on?
sitten aina näkemässä seksiunia. Myös mies voi nähdä, mikäli vaimo näkee seksiunta. Mua ei ainakaan haittais tuollainen.
Näin tehdään, enkä koe sitä mitenkään ihmeellisenä, kuten monille näin näyttää nyt käyneen.
Hel..tti, ei se mitään hyväks käyttöö ole tai raiskausta nähnykkää..
Meillä ainakin mies tykkää sellaisesta, etten ole kovin aktiivinen(haluaa myös näin seksiä). Kun olen täysin hereillä hän saa kuulemma liian nopeasti(eli olen liian seksikäs, kuulemma)
Annetaan miesten nauttia kotona siitä mikä heille on kuuluu, kuin myös niin että vaimo tai avokki siitä nauttii..
melkosen on pieni miehelläsi tai muuten vaan huoaamaton jos tulee sisälle ja sekstailee ilman, että sinä huomaat mitään :) ehkä noin huonoa seksiä kannattaakin harrastaa sillon kun nukkuu :D