Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni :(

Vierailija
23.07.2010 |

Olemme olleet yhdessä 5 vuotta. Suhde on mielestäni hyvä ja meillä on kaksi lasta.

Eilen tapasin pitkästä aikaa erään perhetutun ollessani ulkona. Hän on juuri eronnut. Tilanne johti toiseen ja petin miestäni. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen ollut uskoton suhteemme aikana.

Tuntuu uskomattoman pahalta. En tiedä pitäisikö kertoa, saako mies kuitenkin jossain vaiheessa tietää ja miten voin elää asian kanssa. Oloni on todella likainen ja kamala. Aikaisemmin ajattelin, että suhteestamme tekee hyvän nimenomaan avoimuus ja rehellisyys. Nyt olen itse rikkonut sen.

Miten toimisit/olisit toiminut tilanteessani?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tälläisen paljastuksen jälkeen suomalainen mies kaivaa aseen ja tappaa koko perheensä, sekä lopuksi itsensä.

Kannattaako sitä aina kertoa?

Vierailija
102/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tälläisen paljastuksen jälkeen suomalainen mies kaivaa aseen ja tappaa koko perheensä, sekä lopuksi itsensä.

liioittelijoiden tilastosta tämäkin on kaivettu..no, eipä siinä mitään, taidan hommata itselleni kolme espanjalaista rakastajaa, ja en tietenkään voi miehelleni kertoa, hänhän lahtaisi meidät kaikki. Taidanpa tehdä myös pienen vakuutushuijauksen hänen rahoillaan sekä ajaa anopin päälle yön pimeydessä autolla, miehelle en toki voi mitään kertoa hänen omaksi parhaakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o.. Eiköhän sitä väkivalta taustaa sitten löytyisi ennestään

Vierailija
104/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o.. Eiköhän sitä väkivalta taustaa sitten löytyisi ennestään

En yhtään ihmettele jos normaalisti rauhallisena tunnettu mies tekisi niin perheelleen.

Onhan se järkyttävää kuulla eläneensä vuosia turhaan hukatussa suhteessa ihmisen kanssa johon ei voi luottaa. Se veisi elämältä pohjan ja pitäisi aloittaa taas alusta. Moni mies ei enää jaksa aloittaa alusta, sillä alun taival on kivinen.

Vierailija
105/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestänne pahinta, mitä parisuhteessa voi tehdä, jos tämä mitätön pettäminen ei sitä ole? Ja murhat ja muut voi laskea pois, ne ovat pahinta mitä ihmiselle yleensä voi tehdä.

Vierailija
106/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

i-tse jättäisin pettäjä akkani ja lapseni. Enkä maksaisi penniäkään elareita. Huoratkoon rahansa.

Vierailija
107/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellään, perkele!

Minulla siis on edes jonkinmoinen lähde esittää. Ja kun seuraan elämää ympärilläni, niin minusta se on aika osuva arvio. Nyt haluaisin kuulla sen perustellun kyseenalaistuksen.

Meillä ei-pettäjillä ei ole tarvetta yrittää puolustaa itseämme millään "lähteillä" tai prosenttiluvuilla. Sinulle tuntuu olevan hirveän tärkeää tolkuttaa tuota, ettei ei-pettäjä ole muita kummempi. Kovin on läpinäkyvää. Kyllä minä ei-pettäjänä olen sinua, pettäjää, kovastikin kummempi. Kun kiinnostunut mies tekee lähestymistunnusteluja, minun valintani on ei kiitos. Näin siksi, että rakastan hyvää miestäni, joka on viettänyt kanssani uskollisesti jo monen monta hyvää vuotta. Ei ole mitään tarvetta pelleilyyn.

Vierailija
108/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

i-tse jättäisin pettäjä akkani ja lapseni. Enkä maksaisi penniäkään elareita. Huoratkoon rahansa.

Ai lapsetkin? Heidänkö vikansa tuo olisi?

Vierailija
109/120 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lapsetkin? Heidänkö vikansa tuo olisi?

Nykyään vaan äidit ovat ensisijaisia huoltajia lapsilleen.

Minulla on periaatteet. Jos petetään niin koen että koko perhe on pettänyt minut, tällöin koko perhe saa mennä huoran matkaan. Perhe on ensisijaisesti yksikkö, perheessä ei ole sijaa sooloilulle.

M

Vierailija
110/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa mitään.

Vierailija
111/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertominen auttaa?

Vierailija
112/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytittekö kumia? Älä ainakaan mitään tautia miehelles tartuta

Vierailija
113/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vastailee itselleen. Ihan outoa touhua.

Vierailija
114/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mutta täähän olikin 11 vuoden takaa.  Ihmettelinkin että onpa harvinaisen asiallisia vastauksia.

Vierailija
115/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelikö aijä paljaalla meisselillä.

Ooppa varovanen ettet vie tautia kotiin, nykyään

on liikenteessä kaikenlaista vitsausta.

Vierailija
116/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään 11 vuotta sitten vauvapalstallakin on ollut mahdollista saada apua ja asianmukaisia vastauksia. Nykyään moinen aloittaja kivitettäisiin ja trollit riehuisivat. Harmi että palsta on nykyään täynnä pahoinvoivia ihmisiä.

Vierailija
117/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma Oyj on todennut nykymallin tuovan enemmän klikkauksia.

118/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämän aiheen aliottaja voisi vastata ,miten on mennyt, kun on kulunut 11 vuotta pettämisestä.  Tuliko ero?

Vierailija
119/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vastailee itselleen. Ihan outoa touhua.

Ai älä. ”Sattumalta” yksi vastaajista tekee tuplarivinvaihtoja niin kuin ap. 😜

Vierailija
120/120 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tulee aina joskus ilmi joten suosittelen itse kertomaan. Muuten petät kahdesti.