Mistä apua parisuhteen kriisiin?
Jostakin haluaisin meille vielä ulkopuolista apua joka auttaisi näkemään missä me oikein mennään. Siis ennen kuin luovutan ihan lopullisesti.
Mieheni on ollut aika vaikea tapaus ja vaikka nyt on parantanut tapansa ja onkin malli-isä ja tekee osansa myös kotitöistä ja muutenkin kuin uusi mies, pelkään että menneisyys saattaa painaa minua kuitenkin liikaa.
Minun on vaikea suhtautua "uuteen" mieheen, pelkään koko ajan hänen ajautuvan vanhaan. Elämme tällä hetkellä ihan hyvässä sovussa vauvamme kanssa kaikki kolme samassa asunnossa. Minä en vain uskalla enää antaa itsestäni mitään tähän suhteeseen koska en todellakaan osaa sanoa onko meillä enää minkäälaista tulevaisuutta.
En voi tällä hetkellä edes kuvitella koskevani mieheeni mitenkään rakastavasti tai romanttisesti, seksistä älyää mieskin olla puhumatta. Jos nyt koettaisin suudella miestäni, nousisi jostakin pimeästä halu pehmittää hänen päätään pesäpallomailalla. Menneisyyden peikkoja...
Haluaisin silti yrittää, olenhan joskus kaikesta huolimatta näin miehelleni luvannut ja olisin valmis tekemään töitä. Jos vaikka rakkaus kuitenkin vielä sieltä löytyisi. Tiedän miehen vielä rakastavan minua ja olen hänen "elämänsä rakkaus".
Olen ottanut jo seurakunnan parisuhdeneuvontaan yhteyttä ja odottelemme että saammeko avun sieltä. Jonot ovat surkean pitkät ja mietin nyt, olisiko jostakin muualta mahdollista saada apua. Emme asu pk-seudulla.