Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ahdistui,kun kyselin että milloin meinaa tulla kalareissulta kotia..voi prkl..

Vierailija
22.07.2010 |

eli on kaverinsa kanssa lähtenyt maanataina kalaan pohjoiseen,mönkijät mukana..

tiistaina en soittanut kertaakaan,keskiviikkona panin 2 viestiä,ja illalla soitin.

tänään laitoin 2 viestiä,toinen oli eroottispainotteinen ja toinen normaali viesti..nyt iltasella sitten soitin ja kyselin kuulumisia..oli hyvällä päällä.

mut sit räjähti kun kyselin että milloin meinaavat tulla kotia päin. mieheni sanoi että eiköhän ole parempi että lopetamma tämä suhde tähän kun viestittelen hälle kokoajan(1-2 viestiä päivässä) kyttäilen muka häntä,että ajelen hänen talonsa ohitse ja kyselen että milloin tulee kotia.

en todellakaan ole kytännyt,sanoinkin että en ole kytännyt häntä,että tietää varmasti että jos käyn vanhenpieni luona,niin minun on pakko ajaa siitä hänen talonsa ohi..ja eilen kävin vanhenpieni luona ja ajoin ohi siitä.

se vain että puhutaan sitten kun hän tulee,että hän kyllä ilmottaa sitten kun hän on kotia tulossa.

minusta ihan normaalia kysellä parisuhteessa että miten menee,ja tietenkin olen huolissani kun mönkijöillä ajavat siellä metsässä ja soilla että ei tapahdu mitään.

sekin tuli mieleen että tää kaveri on sinkku mies,ja yritti vielä minua viime viikonloppuna kun olimme mieheni kanssa siellä,että onkohan puhunut miehelleni tyyliin"kyllä se on helpompi olla yksin,että ei ole tilivelvollinen kelleen" ja ehkä on katkerakin kun kaverilla on naisystävä ja hällä ei ole..

nyt sitten päätin että en soittele enkä viestitä mitään miehelleni,soittaa itse sitten kun tulee.

pelottaa vain jos tää suhde nyt tuomoseen kaatuu.toivottavasti ei.

minunkin pojan kuiten luvannu viedä kalaan pohjoiseen ja poika odottaa sitä kuin kuuta nousevaa..voi vi**u et ottaa pattiin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako mies niihin viesteihisi? jos ei vastaa niin älä laita toista viestiä.

Miten pitkä väli viestittelyllä on? jos tunnin välein laitat niin on jo aika outoa.

Oletko varma ettei tämä kalareissu ole sellainen "kalareissu" eli että olet ainoa nainen tämän ukon elämässä?

Vierailija
22/44 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on nyt isänsä luona käymässä kesälomalla..

Vai onko sittenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on helsingissä töissä,mut kirjoilla isänsä luona.ja nyt tällä pojalla on kesäloma,niin on tullu ns.oikeaan kotiin kesäloman ajaksi.

tää poika on jo yli 20v..

Vierailija
24/44 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes uskois,että on tollasella reissulla.

Taitaa olla muita juttuja.

No on se nyt kumma kun ei saa autolla ajaa mistä haluu,jotenki kaikenkaikkiaan ihan pöllön hommaa koko juttu.En jaksais moista pelleilyä.

Vierailija
25/44 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa olla rauhassa. Mitä enemmän roikut, sitä enemmän hän haluaa olla rauhassa.

Vierailija
26/44 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan tarvitse laskea lähetettyjen viestien määriä, tai olla varpaillaan, että ahdistaako toista nyt liikaa ja plaa plaa plaa.

Itse en jaksaisi tuollaista, mutta jos ap. jaksaa, niin antaa mennä vaan.

Vierailija
27/44 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että milloin suunnilleen on tulossa..että tuleeko viikon päästä vai kuukauden.

sanoi vain että ei tiedä,täällä on niin mukavaa olla luonnon keskellä..

ja tiedän todellakin,että mieheni vaikka asuisi koko kesän siellä metsässä ja kalastelisi,on tehnyt sitä pienestä pitäen.

onhan se ikävä mullakin,ja helpottaisi edes tieto että milloin SUUNNILLEEN on tulossa kotia päin.

Vierailija
28/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paluu aikaa eikä ajankohtaa. kai se nyt ois jotain kuiten sanottava..jos kerran seurustellaan.

mut ihmetyttää ettei missään kontaktissa sais olla kun herra sattuu nyt olemaan kalassa.

ja tiedän että todellakin on..ois kai se fiksua ilmotella että kaikki on ok siel metsäs..

no kai se soittelee sit kun kotia tulee,ja onko sit suhteen loppu tämä..toivon todellakin että ei ole.

Vierailija
29/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin oli joskus sellainen. Onneksi ei ole enää. Oli juuri tuollainen, että lähti eikä suostunut sanomaan koska tulee takaisin. Halusi samoilla vapaasti niin kauan kuin haluaa. En mä semmoista jaksanut katsella.

Vierailija
30/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti ette kovin kauan tai tiivisti yhdessä olleet. Mies käsittää toimintasi kyttäämisenä joten sitä se on. Kyllä minäkin jättäisin tuollaisen tyypin jos en itse ihan vakavissani olisi ja ympäri korvia rakastunut. Eli et ole liikaa viestitellyt mutta tuo mies vaan ei ole nyt sinuun rakastunut. Se ei selvästikään halua olla kanssasi. Anna sen mennä, turha roikkua perässä.

Vierailija
31/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on intohimoinen perhokalastaja ja ne retket on todellakin poikien retkiä. Usein kalareissut ulottuvat kuuluvuusalueen ulkopuolelle, mutta vaikka puhelin kuuluisikin niin en koskaan soita tai viestittele kun hän on kalastamassa.

Tiedän että mies on uskollinen mutta se harrastus on jotain suurempaa kuin minä pystyn käsittämään, en edes yritä. Mies ahdistuu helposti jos muistutan itsestäni kun hän on harrastuksensa parissa joten en sitä tee.

Itse käyn vastaavasti omilla reissuillani enkä silloin viestittele jatkuvasti miehelleni. Jos on kotoa "lomalla" on mielestäni ihan ok saada olla sitä ilman, että täytyy olla jatkuvasti soittelemassa tai viestittelemässä, minulle tämä sopii hyvin.

Vierailija
32/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jollain miehillä nämä "poikain" kalastusreissut sisältää sit sitä "eroottis"henkistä toimintaa ihan poikain kesken. Kotiin palatessa mennään takaisin kaappiin, ja jatketaan sitä eloa rouvan ja lasten kanssa.

Vierailija
33/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin oli joskus sellainen. Onneksi ei ole enää. Oli juuri tuollainen, että lähti eikä suostunut sanomaan koska tulee takaisin. Halusi samoilla vapaasti niin kauan kuin haluaa. En mä semmoista jaksanut katsella.

koska olen itse samanlainen.

Kalastusreissut miehille on kalastusreissuja. Se vain menee niin, että sinne ei viestitellä eroottispainotteisia viestejä. Hei haloo, ne on kalastamassa. Se, joka ei ymmärrä sitä, ei sovi tällaisen miehen kanssa yhteen.

Se ei liity siihen, rakastaako vai ei, mutta naisen kyselyt ei voisi vähempää kiinnostaa silloin kun ollaan Tenolla. Ja se ihan oikeasti on sitä, että ne on niin omia juttuja, että ahdistuu jos joku kysyy ja kyttää ja vahtii.

Et sovi tämän miehen kanssa yhteen.

Vierailija
34/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo 1-2 viesti ja soitto päivässä on aika paljon. Miksi et voinut tiedustelle ennen lähtöä kauanko on siellä. Kai sinne lappiin on teiltäkin sen verran matkaa ettei sinne ihan yhdeksi tai kahdeksi päiväksi mennä?

Vierailija
35/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen.

Sen ensimmäisen puoli vuotta hän asui noin 400 km päässä. Oli meillä aina kun pystyi. Kun hän oli kotonaan, viestittelimme noin 4-15 viestiä päivässä.

Nyt asuessamme yhdessä, meillä saattaa mennä silti 1-5 viestiä päivässä. Kun olen käymässä vanhempieni luona, viestimäärä on noin 4-10.

Itse en ole se joka koko ajan piipittelee hänelle, vaan hänkin tykkää kysellä kuulmisia esim kesken työpäivän.

Kun nukumme eri osoitteessa, lähetämme ainakin "hyvää huomenta" ja "hyvää yötä" viestit ja siinä samalla muuta päivän tapahtumaa.

Eli en oikein ymmärrä miesystävääsi.

Vierailija
36/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Sen ensimmäisen puoli vuotta hän asui noin 400 km päässä. Oli meillä aina kun pystyi. Kun hän oli kotonaan, viestittelimme noin 4-15 viestiä päivässä. Nyt asuessamme yhdessä, meillä saattaa mennä silti 1-5 viestiä päivässä. Kun olen käymässä vanhempieni luona, viestimäärä on noin 4-10. Itse en ole se joka koko ajan piipittelee hänelle, vaan hänkin tykkää kysellä kuulmisia esim kesken työpäivän. Kun nukumme eri osoitteessa, lähetämme ainakin "hyvää huomenta" ja "hyvää yötä" viestit ja siinä samalla muuta päivän tapahtumaa. Eli en oikein ymmärrä miesystävääsi.

No, te olettekin Nuoria!! Ap ja sen mies taitaa lähennellä neljääkymppiä tai olla jo yli, kun kerran miehellä on 20v. poika.

Tässä on yksi elävä esimerkki sukupolvien välisestä kuilusta. Harva 40-50 v. on enää niin kiinni siinä rakkaassaan, että tuntisi tarvetta jatkuvasti viestitellä, josko edes viestittely kuuluu heidän tyyliinsä.

Vierailija
37/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te joilla näitä kalastus-miehiä. Lähtevätkö ukot reissuun kertomatta koska tulevat takaisin? Sehän ap:ta eniten tässä vaivaa (ilmeisesti).

Jos näin on, niin kuulostaapa kummalliselta parisuhteella. Kuka haluaa elää näin? Ja te vaimot, lähdettekö omille reissuillenne kertomatta matkan kestoa?

Vierailija
38/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi elävä esimerkki sukupolvien välisestä kuilusta. Harva 40-50 v. on enää niin kiinni siinä rakkaassaan, että tuntisi tarvetta jatkuvasti viestitellä, josko edes viestittely kuuluu heidän tyyliinsä.

kumppaninsa yhteydenotosta jos todella on ihastunut / rakastunut. Ap on ilmeisesti aika tuoreessa suhteessa ja yleensä tuossa vaiheessa on kiva kuulla se toisen ääni tai saada viesti. Jos mies tuosta ärsyyntyy niin sitten ei kyllä ole suhteessa tosissaan. Parempi vaan antaa olla rauhassa.

Vierailija
39/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Sen ensimmäisen puoli vuotta hän asui noin 400 km päässä. Oli meillä aina kun pystyi. Kun hän oli kotonaan, viestittelimme noin 4-15 viestiä päivässä. Nyt asuessamme yhdessä, meillä saattaa mennä silti 1-5 viestiä päivässä. Kun olen käymässä vanhempieni luona, viestimäärä on noin 4-10. Itse en ole se joka koko ajan piipittelee hänelle, vaan hänkin tykkää kysellä kuulmisia esim kesken työpäivän. Kun nukumme eri osoitteessa, lähetämme ainakin "hyvää huomenta" ja "hyvää yötä" viestit ja siinä samalla muuta päivän tapahtumaa. Eli en oikein ymmärrä miesystävääsi.

No, te olettekin Nuoria!! Ap ja sen mies taitaa lähennellä neljääkymppiä tai olla jo yli, kun kerran miehellä on 20v. poika. Tässä on yksi elävä esimerkki sukupolvien välisestä kuilusta. Harva 40-50 v. on enää niin kiinni siinä rakkaassaan, että tuntisi tarvetta jatkuvasti viestitellä, josko edes viestittely kuuluu heidän tyyliinsä.

Ollaan molemmat 40v. Ei nuoria, mutta ehkä nuorekkaita :)

Vierailija
40/44 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli heti mun mieleen =)