Minkälainen ihminen kirjoittaa näin?
Arvaa, niin linkitän sitten.
"Mutta niin, tämä mekko. Oij nam. Oisko tää maksanu jotain 25 euron tienoilla, ja se kyllä kapus niin nopeasti lempparivaatteekseni ettei ennen ole nähtykään. Ensinnäkin, helteillä mikään ei tunnu niin kivalta kuin kevytkankainen mekko, joka laskeutuu todella kevyenä ja ennen kaikkea koskettaa kroppaa ehkä kymmenen sentin alueelta. Mekko on tyttömäinen, mutta seksikäs ja ennen kaikkea erikoinen. Eipä ole tämän mallisia pahemmin vastaan kävellyt. Ja jos on joku itsetunnonkohttaja-vaate, niin se on tämä. Tässä ei vaan voi olla tuntematta oloaan seksikkääksi.
Mekko on tosin sellainen, että siihen ei alle pahemmin mitään rintsikoita saa laitettua pilaamatta hienoa mallia, joten isorintaisille tää tuskin olis hirveen sopiva. Mä iteki harkitsin pitkään raaskinko ostaa tän, mutta kyllä mun yläkropalla tän kantaa vielä kevyesti:)"
Kommentit (6)
Jos on pitänyt pitkään miettiä raaskiiko ostaa 25e mekon.
Tuksulle ei sopis ku tossa noista tisseistä puhuu ja sehän ei käytä ku vaan "sikakalliitta mekkoja jenkeistä".
Tuksulle ei sopis ku tossa noista tisseistä puhuu ja sehän ei käytä ku vaan "sikakalliitta mekkoja jenkeistä".
http://mungolife.blogspot.com/
Luen itsekin blogia ja 50% lukemastani ärsyttää ja toiset 50 olen kateellinen. Kaunis nuori nainen ja päässyt oikikseenkin. ap
vaatteista kiinnostunut tyttö, johonkin blogiin?