Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko velkaantuneille/rahavaikeuksissa oleville omaa foorumia tai jotain?

Vierailija
12.07.2010 |

Olisi ihanaa jakaa fiiliksiä ja tunteita jonkun kanssa joka painii samojen asioiden kimpussa...

Huoh.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, itse olen ex-rahavaikeuksissa ollut. En siis missään NIIN hallitsemattomissa, ettenkö lopulta omilla toimilla päässyt kuiville.

Olen siis yh ja sitten yhtenä päivänä jouduin turvautumaan pikavippiin. Ensin otin 100 € ja sitten 200 € ja 300 € jne. Tosin, minulla oli aina vippi vain yhdessä paikassa, ei siis useita moneen firmaan. Mutta ennen "ryhdistäytymistä" minulla oli jo 800 € vippi otettuna. Ja oivalsin, että en pysty sitä maksamaan. Otin yhteyttä vippifirmaan joka suureksi yllätyksesi antoikin minulle maksuaikaa ja heinäkuun liksasta menee nyt viiminen maksuerä ja olen kuivilla :)!!!

Mutta siis, rahavaikeudet syövät ilon elämältä. Ei ole mitään muuta kuin se, että selviää laskuistaan. Mitään ei voinut tehdä jne.

Vierailija
2/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, itse olen ex-rahavaikeuksissa ollut. En siis missään NIIN hallitsemattomissa, ettenkö lopulta omilla toimilla päässyt kuiville.

Olen siis yh ja sitten yhtenä päivänä jouduin turvautumaan pikavippiin. Ensin otin 100 € ja sitten 200 € ja 300 € jne. Tosin, minulla oli aina vippi vain yhdessä paikassa, ei siis useita moneen firmaan. Mutta ennen "ryhdistäytymistä" minulla oli jo 800 € vippi otettuna. Ja oivalsin, että en pysty sitä maksamaan. Otin yhteyttä vippifirmaan joka suureksi yllätyksesi antoikin minulle maksuaikaa ja heinäkuun liksasta menee nyt viiminen maksuerä ja olen kuivilla :)!!!

Mutta siis, rahavaikeudet syövät ilon elämältä. Ei ole mitään muuta kuin se, että selviää laskuistaan. Mitään ei voinut tehdä jne.

Olitpa sä pahasti velkaantunut!

Buhuu! Ja ihan yksi kyynelkin sulle: :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se minulle oli paha velkaantuminen... kun en enää pystynyt nauttimaan elämästä, kun kaikki rahat oli jo etukäteen käytetty.

Olen pahoillani, että minulla ei ollut isoja asuntovelkoja :)

Vierailija
4/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein AVta parhaimmillaan :(.

Vierailija
5/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit soittaa esim. Velkalinjaan, josta saat tukea ja hyviä vinkkejä.

Samoin voit halutessasi saada ns. tukihenkilön vapaaehtoisesta talousneuvojasta.

Muista, että mikään velkatilanne ei ole toivoton. Aina on olemassa selviytymiskeino (esim. Takuu-Säätiö, velkajärjestely ym.) - kyse on vain siitä, että osaa valita oikean vaihtoehdon!

Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin. Tässä sitä taas ollaan...

Kommentoijan tarina on pienoiskoossa juuri se - mitä pitäisi tehdä. Puuttua kierteeseen, ennenkuin vippejä on aivan liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi