Miksei rahaton ja työtön vain ota rikkailta?
Sellaiset mietteet oli minulla oli silloin muinoin, kun olin työtön ja epätoivoinen. Maksoinkin siitä maineellani, mutta ei siitä sen enempää.
En ihmettele lainkaan rikollisuuden kasvua nykypäivänä: sosiaaliturvan romutus johtaa aina anarkiaan.
Kommentit (38)
Huumeet eivät ole syy, vaan seuraus. Esim. köyhyys, väkivalta tai oppimisvaikeudet johtavat aineiden käyttämiseen.
Yhteiskuntarauhan menetys on lähellä, kun kaikkein heikoimpien tuet on kiristetty minimiin. Rikkaiden kannattaa pystyttää korkeat aidat omaisuutensa ympärille.
Periaatteessa työtön nimenomaan ottaa rikkailta. Suomen sosiaaliturvajärjestelmä rahoitetaan pääasiassa verottamalla suuryrityksiä. Duunariväestön verot on vain taskurahoja, vaikka duunarit itse kuvittelevat olevansa suurelättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntarauhan menetys on lähellä, kun kaikkein heikoimpien tuet on kiristetty minimiin. Rikkaiden kannattaa pystyttää korkeat aidat omaisuutensa ympärille.
600 eur ei todellakaan ole minimi, monen kehitysmaalaisen vuoden tai useammankin liksa
Miksei rikas vain hoitelisi sitä työtöntä pois päiviltä kuten muita rottia?
Vierailija kirjoitti:
Vassarit saa kyllä sisällissotansa jos niin haluavat. Päästäisiinpähän vasemmisto-ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Rotat loukutetaan jos tulevat pihoille.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ratkaisu on antaa nappi otsaan näille kriminaaleille, jotka kuvittelevat olevansa pitelemättömiä ja pelottavia.
Sosiaaliturvan romutus ei johda anarkiaan koska kunnon ihmiset estävät anarkian.
Haluaisitko tosiaan tulla ryöstetyksi ja mukiloiduksi, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit saa kyllä sisällissotansa jos niin haluavat. Päästäisiinpähän vasemmisto-ongelmasta.
Sitä ne tuntuvat tosiaan haluavan. Viimekerrasta eivät vielä oppineet!
En oikein ymmärrä tuollaista itsekeskeisyyttä, että minulle, minulle, pois muilta.
Rahaton ja työtön pärjää lopoupeleissä yhteiskunnassa paremmin kuin rahaton ja työtön rikollinen. Rikollisuus sulkee pysyvästi joitain ovia. Rahattomalla ja työttömällä on toivoa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ne tuntuvat tosiaan haluavan. Viimekerrasta eivät vielä oppineet!
Mihinpä rotta karvoistaan pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa työtön nimenomaan ottaa rikkailta. Suomen sosiaaliturvajärjestelmä rahoitetaan pääasiassa verottamalla suuryrityksiä. Duunariväestön verot on vain taskurahoja, vaikka duunarit itse kuvittelevat olevansa suurelättäjiä.
Paskat rahoiteta.
Yhteisöveroja kerätään vain 7 mrd kun kokonaisuudessaan veroja ja veroluonteisia maksuja kerätään 119 mrd ja risat. eli ylipäätään yrityksiltä peritään vain vajaa 6% kaikista veroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat rahoiteta.
Yhteisöveroja kerätään vain 7 mrd kun kokonaisuudessaan veroja ja veroluonteisia maksuja kerätään 119 mrd ja risat. eli ylipäätään yrityksiltä peritään vain vajaa 6% kaikista veroista.
Ja lisäksi niitä veroja palkoista peritään 36 mrd ja risat. eli yli 5 x yhteisöverojen verran.
Vierailija kirjoitti:
Keskiluokan kukkarolla pummaat, et rikkaiden.
Huumeidenkäytön lisääntyminen johtaa anarkiaan. Ainakin Kalliossa ja Töölössä.