Eräs mies on alkanut flirttailemaan kanssani aina tavatessamme
Minä olen ollut häneen jo jonkin aikaa salaa ihastunut. Miehen flirttailu on jo vihjailua muustakin. Ohimennessään saattaa kuiskata hiljaa: kiva peppu. Ongelmana se että on varattu. Tiedän mitä minun pitäisi tehdä, lopettaa koko touhu ennenkuin mitään pahempaa tapahtuu mutta en jaksaisi vastustella. Se hymy ja katse...
Kommentit (44)
muuten ollut joskus niin mahtava yhdenillan pano, että sen vuoksi kannatti menettää esim. aviomies ja pistää lapset kulkemaan kahden kodin väliä, tai että kannatti ottaa sukupuolitauti? Yleensä haaveet on parempia kuin todellisuus. Tuokin yksi panonsa haikailija ei oikeasti tiedä mitä menetti, tämä varattu mies taas saattaa olla nykyisin onnellinen, kun ei paneskellutkaan sitä ihastunutta naikkosta.
En tietenkään kuvittele että mies olisi minuun rakastunut tai edes ihastunut. Toki ymmärrän että panolle todennäköisesti vain mielii. Sitä kun itsekin tähän hätään saisi. Omalta mieheltä mitään seksiin tai läheisyyteen viittaavaakaan ole tullut lähes vuoteen ja muitakin syitä on miksi olemme eroamassa mieheni kanssa. Munan puute on valtava, niin valtava että katson jopa varattua sillä silmällä. ap
Että kaipaat hyväksytyksi ja halutuksi tulemista, laastaria ja oman miehen haluttomuudesta johtuvan itsetunnon heikkenemisen korjaajaa. Varattu mies ei anna sinulle sitä. Saat seksiä, mutta itsetunto tuskin paranee. Luulen, että jos seksi jonkun muun kanssa auttaa tilanteeseen, tarvitset sellaisen miehen joka on vapaa ja jonka kanssa runnet olevasi kaikin puolin ihailtava ja haluttava.
Olen ollut samassa tilanteessa. Pelkkä varatun miehen sänkyyn kelpaaminen ei pelasta kolhittua naiseuttasi.
Että kaipaat hyväksytyksi ja halutuksi tulemista, laastaria ja oman miehen haluttomuudesta johtuvan itsetunnon heikkenemisen korjaajaa. Varattu mies ei anna sinulle sitä.
ei muutenkaan ole koskaan hyvä idea mennä sänkyyn ihmisen kanssa, johon on itse ihastunut, mutta jolle itse on pelkkä pussientyhjennysväline, vaikka se olisi vapaakin.
Itsehän tiedän mikä totuus oli.
Sanon vielä ap:lle, että anna mennä tunteiden mukaan.