Eräs mies on alkanut flirttailemaan kanssani aina tavatessamme
Minä olen ollut häneen jo jonkin aikaa salaa ihastunut. Miehen flirttailu on jo vihjailua muustakin. Ohimennessään saattaa kuiskata hiljaa: kiva peppu. Ongelmana se että on varattu. Tiedän mitä minun pitäisi tehdä, lopettaa koko touhu ennenkuin mitään pahempaa tapahtuu mutta en jaksaisi vastustella. Se hymy ja katse...
Kommentit (44)
kaikkien muiden kanssa se flirttailee tai panee?
kaikkien muiden kanssa se flirttailee tai panee?
Luultavasti hän on ihastunut vain sinuun.
Jos mieli tekee, niin kuka estää...? Jokainen tekee elämässään niinkuin haluaa, kantaa sitten seurauksetkin, mutta voipahan sanoo että teit siten kuin sinä halusit
Ja ois hyvä jos tämän miehen puolisokin saisi tietoonsa mitä hänen miehensä oikeasti haluaa
-Rehellisyys kunniaan-
Luultavasti hän on ihastunut vain sinuun.
aloittaja. Joo, tietenkin varattu mies on nyt löytänyt sielunkumppaninsa ap:sta ja ilmaisee tämän romanttisesti sanomalla "kiva peppu". Kuulostaa ihan rakkaudelta. Sitten kun ap paneskelee tämän miehen kanssa vuoden verran ja painostaa miestä eroamaan, rupeaa miestä kyllästyttämään ja se jatkaa niiden muiden sivusuhteidensa hässimistä.
kuin et ala jo rääkätä itseäsi rakastumisella. Silloin on pakko vetäytyä kauemmaksi. Älä loukkaa omaa miestäsi. Flirtti piristää, fantasiat ovat luvallisia.
Samassa pulassa olen minäkin ja on ollut pakko vetäytyä etäämmälle.
Rakastele tuon miehen kanssa, jos tilanne siihen menee. Kenenkään ei tarvitse tietää, käytät kondomia. Et siinä mitään häviä, kerran täällä vain eletään.
Sen sijaan, jos joku kehuisi luonnettani, saattaisin kiinnostua. Ei sillä, että mun pepussa vikaa olis, mutta ymmärrätte varmaan, mitä tarkoitan.
ja mies kuiskailee "kiva peppu", niin kyllähän se kertoo vain panohaluista, ei ihastuksesta. Ällöttävä sika.
yhtä mies. Satuimme vain usein samaan aikaan leikittämään lapsiamme. Juttelimme niitä ja näitä, tunsin ensi hetkestä fyysistä vetoa tuohon mieheen. Mutta jutellessamme - hän paljastui aivan minun ihannetyyppiseksi mieheksi, oli vielä komea ja se ääni. Näimme siis pari-kolme kertaa viikossa, täytyy sanoa että jos mies olisi ollut iskumielellä ja vain ehdottanutkin jotain, niin olisin ollut heti valmis :(
Minun oli pakko päästä tästä ihastumisen palavasta kehästä pois, aloin välttelemään tätä miestä, menimme lapsen kanssa aina eri aikaan puistoon ym. En olisi muuten päässyt eroon tuosta tunteesta. Siihen meni monta kuukautta.
En tiedä varmaksi, oliko mies ihastunut minuun. Ehkä oli, ehkä kuvittelin tämän olevan.
Omakin mieheni on varsin ihana kaikin tavoin, mutta tämä oli jotain aivan toista.
mihinkään syviin tunteisiin viittaa. Mutta jos pelkkä seksi kiinnostaa, niin mikäpä siinä. Voi toki aiheuttaa ongelmiakin, eli mieti tarkkaan. Onhan pelkkä flirttikin kivaa, ei aina tarvitse tosi toimiin ryhtyä. En kyllä ihastuis mieheen joka sanois mulle noin, vaikka saattas mukavalta tuntuakin.
En tietenkään kuvittele että mies olisi minuun rakastunut tai edes ihastunut. Toki ymmärrän että panolle todennäköisesti vain mielii. Sitä kun itsekin tähän hätään saisi. Omalta mieheltä mitään seksiin tai läheisyyteen viittaavaakaan ole tullut lähes vuoteen ja muitakin syitä on miksi olemme eroamassa mieheni kanssa. Munan puute on valtava, niin valtava että katson jopa varattua sillä silmällä. ap
itsellä ainakin olo paranisi pidemmäksi aikaa. Voisin ehkä ihastuakin, mutta siihen jäisi.
osoittama huomio kieltämättä tuntuu hyvältä. Kun sitä ei ole pitkään aikaan saanut mistään...
Eikä kaikki hänen puheensa ole niin selvästi seksiin viittavia kuin se "kiva peppu". Yleensä juttelee niitä näitä mutta kuten jo kerroin, varmaankin panolle mielii. ap
itsekin haluat vain seksiä, niin varmaan pelkkään seksiin halukkaita vapaita miehiäkin löytyy noin miljoona? Joo, salama ei iske suhun jos panet tuota miestä, tuskin saat siitä mitään rangaistusta, mutta mikset silti ajattelisi, miltä miehen vaimosta tuntuu? Vaikka hän ei saisi tietää, on mies silti pettänyt, sinun kanssasi. Ja jos saa tietää, voi seurauksena olla ero, kenties kuvassa on lapsiakin mukana, ja olet siihen osasyyllinen.
itsekin haluat vain seksiä, niin varmaan pelkkään seksiin halukkaita vapaita miehiäkin löytyy noin miljoona? Joo, salama ei iske suhun jos panet tuota miestä, tuskin saat siitä mitään rangaistusta, mutta mikset silti ajattelisi, miltä miehen vaimosta tuntuu? Vaikka hän ei saisi tietää, on mies silti pettänyt, sinun kanssasi. Ja jos saa tietää, voi seurauksena olla ero, kenties kuvassa on lapsiakin mukana, ja olet siihen osasyyllinen.
Haluan seksiä juuri tältä mieheltä, en keneltä tahansa vastaan tulevalta mieheltä. Miehen vaimon tunteita tässä ajattelenkin. Jos en ajattelisi, olisin jo tehnyt siirtoni miehen suhteen. Tiedän että heillä menee huonosti, tämän tiedän naisen kertomana.
niillä nyt menee huonosti, jos mies puhuu törkyjä vieraille naisille..ja ilmeisesti olet vaimonkin kanssa hyvä tuttu tai se ei tuommoista sulle kertoisi? Mun mielestä voisit vaan hyväksyä sen, että mies on poissa markkinoilta, ja toimit vasta sitten, jos hän eroaa. Voit kyllä kehittää ihastuksen johonkin vapaaseenkin mieheen. Ehkä et edes olisi tästä miehestä noin kiinnostunut, jos hän olisi sinkku ja pyytäisi kahville eikä heittelisi pikkutuhmia vihjailuja.
Täällä neuvotaan pidättäytymiseen, mikä onkin fiksua. Mutta todellinen elämä on toisenlainen.
Kehotan sinua antamaan tunteiden viedä.
Mutta flirtistä innostuneena etsi joku toinen yhtä kiinnostava mies...Niin minä tekisin, jos en saisi kotona seksiä.
vaan annat mennä! Koitat kerran, katsot sitten.