Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

17-vuotias unelmoi muutosta Havaijille. Ei kuitenkaan kovin realistinen unelma

Vierailija
22.07.2010 |

Koska:

1) Ei mennyt kehotuksistani huolimmatta lukioon vaan valitsi ammattikoulun. Ja tietääkseni ilman lukiopohjaa on turha unelmoida kansainvälisestä työurasta yhtään missään.

2) USA:an on erittäin hankala muuttaa. Tarvitsee Green Cardin tai amerikkalaisen puolison.

3) USA:n talous on kaatumispisteessä, kuka suomalainen sinne haluaa muuttaa?

4) Eikös Havaijille ole vielä erikseen jotkut säädökset ja näin ollen sinne on vielä vaikeampi päästä. Työskentelystä puhumattakaan.

En toki haluaisi murskata tytön unelmia, mutta luulempa ettei se ikinä pääse USA:n kansalaiseksi. Ja sitten kun huomaa sen itse, tipahtaa pilvilinnoistaan ja kaikki hänen kunnianhimonsa ja tavoitteensa romahtavat.

Mitenhän tuolle saisi taottua järkeä päähän? Minusta ei ole hyvä, että hän rakentaa pohjaa nimenomaan tuon Havaijin unelmalle. Entäs sitten kun joutuukin jäämään harmaaseen suomeen? Siinä on sitten ihan murskana. :p

Vai mitäs sanotte, arvon palstalaiset?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt ihmeessä lapsen haaveilla, sitten jos hän tosiaan alkaa pyrkiä toteuttamaan tätä niin kyllä hän huomaa ettei se välttämättä ihan niin helppoa ollutkaan. Ehkä keksii sitten jotain muuta tai yrittää sinnikkäämmin. Ei sun tarvi etukäteen häntä masentaa.

Vierailija
62/66 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia ammattikouluja vastaavaa systeemia ei ole eika niiden tutkintoihin sitten osata oikein suhtautua.

85% amerikkalaisista on suorittanut High Schoolin. Loput sitten luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.euraupair.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13&It…

Luin tämän äsken. Olen siis se ketä haluisi lähteä USA:han au pairiksi. Vaatimukset ovat nämä:

olet 18-26 -vuotias

• puhut englantia

• olet suorittanut lukion tai vastaavan tutkinnon

• pidät lapsista ja sinulla on lastenhoitokokemusta

• sinulla on hyvä terveys

• sinulla on ajokortti. (Voit hakea kuitenkin jo autokoulun aikana)

• et tupakoi tai olet valmis luopumaan tupakoinnista perheen kotona

• voit matkustaa vuodeksi

• olet avoin, itsenäinen ja helposti sopeutuva

• olet uudesta kiinnostunut ja haluat kokeilla toisenlaista elämäntapaa.

Itselläni siis on lastenhoitokokemusta monen vuoden takaa. Tuon kautta kuulemma saa jopa ilmaiset meno-paluu-lennot Helsinki-USA/isäntäperhe-Helsinki.

Mitä mieltä te olette, kannattaisiko minun yrittää tuota kautta?

Lukaskaa ihmeessä tuo jotta saisin kuulla mielipiteitänne :)

Vierailija
64/66 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö unelma voi olla työpanos oman kotimaan hyväksi, maan josta oni omaisen koulutksen saanut?

Unelmat on unelmia! :D

Ei kukaan voi päättää unelmia toisen puolesta. Unelmat on just niitä milloin unohdetaan kaikki ikävät asiat eikä tosiaan mietitä esimerkkisi mukaisesti mitään velvollisuuden tuntoja omaa maata kohtaa :P Kylläpä on oikeesti ankeeta sakkia täällä.

Vierailija
65/66 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiersin 6v maailmaa ja olin baareissa ja ravintoloissa tarjoilemassa ja jopa tiskaamassa.

Oli parasta aikaa elämässäni

Vierailija
66/66 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiersin 6v maailmaa ja olin baareissa ja ravintoloissa tarjoilemassa ja jopa tiskaamassa. Oli parasta aikaa elämässäni