Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri suuttui kun ei voinutkaan avullani päteä uuden miesystävänsä silmissä.

Vierailija
21.07.2010 |

Inhoan epäitsenäisiä ihmisiä, jotka haluavat jonkun taustatueksi joka asiaa, vaikka jonkun vaatteet valitsemiseen, yms.

Kaverini pyysi mua taustatueksi, jotta voisi mun tuellani esittää miesystävälleen pätevää yhdessä asiassa, josta hän kuvitteli mun tietävän itseään enemmän.

Sanoin kiitos, mutta ei kiitos. Kaverini on aika oppia valitsemaan t-paitansa ihan itse.

Veti herneet nokkaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun taustatukea edes päättää mitä ruokaa hänen perheensä tänään syö.

Vierailija
2/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein ilahtuvat jos saavat kokea olevansa tärkeitä tukipilareita. Neito pulassa -ilmiö voisi tehota pätemistä paremmin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaveriani yritetään kusettaa esim. äänettömäksi yhtiömieheksi yritykseen ja kohta se on korviaan myöten veloissa kun ex-rakkaan firma ei menestykkään.

Mutta jokainen iskee kätensä paskaan ihan itse ja jos kaverini ei osaa sanoa miesystävälleen ihan itse ei, niin sehän ei mun rahoistani ole pois.

Vierailija
4/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakkaus on noin sokea, niin minkäs minä sille voin. Mulle on ihan turha tulla itkemään jos parin vuoden päästä on velkajärjestelyssä.

Saattaa se firma tietty menestyäkin, mistäs sen tietää.

Vierailija
5/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan epäitsenäisiä ihmisiä, jotka haluavat jonkun taustatueksi joka asiaa, vaikka jonkun vaatteet valitsemiseen, yms.

Kaverini pyysi mua taustatueksi, jotta voisi mun tuellani esittää miesystävälleen pätevää yhdessä asiassa, josta hän kuvitteli mun tietävän itseään enemmän.

Sanoin kiitos, mutta ei kiitos. Kaverini on aika oppia valitsemaan t-paitansa ihan itse.

Veti herneet nokkaa.

Ymmärrän jos et jaksa avustaa teepaidan valinnassa mutta tässä on kyllä kyse vähä isommasta asiasta. ONneksi en tunne sinua.

Vierailija
6/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyvä. Pitäis osata googlettaa jos osaa lukea.

Vierailija
7/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaveriani yritetään kusettaa esim. äänettömäksi yhtiömieheksi yritykseen ja kohta se on korviaan myöten veloissa kun ex-rakkaan firma ei menestykkään.

Mutta jokainen iskee kätensä paskaan ihan itse ja jos kaverini ei osaa sanoa miesystävälleen ihan itse ei, niin sehän ei mun rahoistani ole pois.

Kaverisi tarvitsee apuasi - sinä kieltäydyit? Onpa epäselvä tarinankerronta.