Hitto että mulla on ärsyttävän reipas naapuri!
Naapurissa asuu n. nelivitonen nainen, hirveä urheiluhullu (saattaa käydä yhtenä päivänä juoksemassa 10 km, uimassa ja sitten vielä jossain jumpassa), on hirveän liikunnallinen monipuolisesti ja reipas ja iloinen ja nauravainen. Ja hiton mukavakin vielä. (ja tietysti hurjasta liikunnasta johtuen uskomattoman hyväkroppainen, vaikka on useamman lapsen äiti, kroppa on valehtelematta kuin parikymppisellä, hoikka ja kiinteä ja täysin selluliititon, olen nähnyt bikineissä hänet..)
Ja itse olen häntä yli 15 vuotta nuorempi enkä pysty/jaksa olla noista mitään edes kolmasosaa siitä, mitä hän. Pöh!
Kommentit (8)
Yllätät minut aina kun ostat malborosi ja mäyriksesi.
Olkoon nuo jälkimäiset ohjeen nuoranani ikuiseen nuoruuteen. Amen
Olen mies, kuin esimerkkisi naapurin nainen.
20 vuotta nuoremman näköisenä on myös omat tuskansa.
On vaikea löytää tasoistaan seuraa, kun kaikki näköisensä ovat teinejä ja itse kolmekymppinen.
Onneksi on on onni käynyt.Nuoruuden avaimet ovat:
Vältä aurinkoa
polta tupakkaa
Lenkkeile päivittäin tai tee jotain sykettä nostavaa
nauti alkoholia max kerran kuukaudessa, elä enempää.'
Vältä edelleen aurinkoa ja paahdetta.
Elä' seuraa uutisia tai muotia. Elä hetkessä ja muista aina että kaikki on jo menetetty ennenkuin alat mihinkään, jos onnistut niin voitto on plussaa.
Ihailen aina aamuisin itseäni peilistä, näytän niin nuorelta että aijai. Olen kuuma pakkaus. Kukaan teistä kolmekymppisistä tuskin huolisi minua petikumppaniksi sillä näytän niin sakkolihalta.
T: 11cm mies
Hiihti pyykkituvalle pyykkikori kainalossa ja työnsi vaunuja, kaikki tuo samaan aikaan.
taas on naapurina maaninen touhuaja. Leikkaa pihanurmikon reunat keittiösaksilla ja purkaa kuistin portaat kerran vuodessa jotta voi rakentaa ne uudestaan vielä siistimmin. Pihassa ei ole rikkakasvin rikkakasvia, ei ötököitä, ja kaikki istutukset on mitattu viivoittimella. Ja iltaisin naapuri kulkee tontin rajalla katselemassa meidän puolelle paheksuvin ilmein ja ohimennen antaa "vinkkejä" mitä voitaisiin tehdä oman pihamme hyväksi. Oikeasti varmasti kokee suuria henkisiä tuskia joutuessaan näkemään meidän pihan päivittäin.
Paha vaan että meillä ei ole aikaa hieroa omaa pihaamme samalla tavalla, ruoho leikataan kerran viikossa ja joitain istutuksia olen onnistunut laittamaan parin vuoden aikana, siinä kaikki.
Mutta mä en anna naapurille vinkkejä vaan ihmettelen ittekseni miksei naapurit itse viitsi tehdä mitään pihan eteen. Sama naapuri valittaa kuinka hänellä ei ole koskaan aikaa siihen ja siihen, saati mihinkään harrastuksiin vaikka lapset ovat jo 17-ja 15 eikä heitä edes kustata harrastuksiin toisin kuin meillä kaikkia kolmea lasta ja hyvin ehditään itsekin harrastaa ja pitää pihaa kondiksessa sekä kotia
Kai se on siitä kiinni mihin aikansa priorisoi ja minkä kokee tärkeänä.
T: maaninen liikkuja ja elämästä nautiskelija ;)
taas on naapurina maaninen touhuaja. Leikkaa pihanurmikon reunat keittiösaksilla ja purkaa kuistin portaat kerran vuodessa jotta voi rakentaa ne uudestaan vielä siistimmin. Pihassa ei ole rikkakasvin rikkakasvia, ei ötököitä, ja kaikki istutukset on mitattu viivoittimella. Ja iltaisin naapuri kulkee tontin rajalla katselemassa meidän puolelle paheksuvin ilmein ja ohimennen antaa "vinkkejä" mitä voitaisiin tehdä oman pihamme hyväksi. Oikeasti varmasti kokee suuria henkisiä tuskia joutuessaan näkemään meidän pihan päivittäin. Paha vaan että meillä ei ole aikaa hieroa omaa pihaamme samalla tavalla, ruoho leikataan kerran viikossa ja joitain istutuksia olen onnistunut laittamaan parin vuoden aikana, siinä kaikki.
ihan pienet lapset, taaperoita molemmat. Jos pihalla jotain yrittää tehdä, niin ovat kummatkin singahtaneet eri suuntiin, ottavat mallia kitkemisestä ja repivät pihakukkia, syövät kaiken mitä eteen sattuu jne... Eli pihahommat on vähän retuperällä siitä syystä.
pienet lapset, jotka vaativat vielä niin paljon aikaa, vahtimista jne., että tässä tilanteessa emme ole ottaneet stressiksi pihan hoitoa. Nurmikko toki leikataan ja kohtuu siisteys pidetään, mutta varsinaiset puutarhahommat jääkööt tuleviin kesiin. Asiat tärkeysjärjestykseen.
kun rivitaloasunnon piha on nyt viimeistä ruohonkortta myöten täydellisessä järjestyksessä. Terassi, laattakiveys ja pari lautaporttia on asennettu, eikä tilaa ole enää yhtään. Ehkä he ensi kesäksi repivät koko höskän paloiksi ja aloittavat alusta.
Olen mies, kuin esimerkkisi naapurin nainen.
20 vuotta nuoremman näköisenä on myös omat tuskansa.
On vaikea löytää tasoistaan seuraa, kun kaikki näköisensä ovat teinejä ja itse kolmekymppinen.
Onneksi on on onni käynyt.
Nuoruuden avaimet ovat:
Vältä aurinkoa
polta tupakkaa
Lenkkeile päivittäin tai tee jotain sykettä nostavaa
nauti alkoholia max kerran kuukaudessa, elä enempää.'
Vältä edelleen aurinkoa ja paahdetta.
Elä' seuraa uutisia tai muotia. Elä hetkessä ja muista aina että kaikki on jo menetetty ennenkuin alat mihinkään, jos onnistut niin voitto on plussaa.
Ihailen aina aamuisin itseäni peilistä, näytän niin nuorelta että aijai. Olen kuuma pakkaus. Kukaan teistä kolmekymppisistä tuskin huolisi minua petikumppaniksi sillä näytän niin sakkolihalta.
T: 11cm mies