Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä omituinen naismaku, minäkin varmaan olenkin sitten ruma tai outo :o

Vierailija
21.07.2010 |

Olen aina pitänyt itseäni ihan tavallisen nättinä. Kiva kroppa, nätit hiukset ja naamassakin paljon kaunista vaikkei mikään mallin tai missin pärstä olekaan. Nyt vaan olen ruvennut miettimään että miltä minä oikein näytän kun mies tykkää minusta ja pitää kauniina (usein kehuu kauniiksi), mutta kaikki muut naiset joita on sanonut kauniiksi ovat joko outoja tai rumia.

Jos telkkarissa tai lehdessä on mielestäni nätti nainen, niin mies pitää usein rumana tai vähemmän viehättävänä. Sitten taas joskus kun meinaan sanoa että onpas siinä vähän oudon näköinen nainen, tai että ei tuo mikään malli kyllä ole ulkonäöltään, niin mies ehtiikin ensin kehumaan kauniiksi. Esim. Glenn closea pitää todella kauniina ja hehkuvana naisena, itse en ole koskaan Glenniä kauniiksi mieltänyt.

Kaikenlaista sitä voikin alkaa ihmettelemään monen vuoden jälkeen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan erilainen maku. Jonkun mielestä sä oot kaunis ja jonkun mielestä ruma. Niin ja jonkun mielestä jotain siltä väliltä.

Glenn Closen suhteen olen samaa mieltä miehesi kanssa. Hän kyllä osaa jotenkin hehkua,vaikka ikää taitaa olla jo reilusti.

Vierailija
2/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa mä olen saanut miettiä parinkin miehen kanssa. Exän mielestä kaunotar kun oli Laura Voutilainen (??), ja nyxän makukin on outo, jos jostain kauniista naisesta kysyy, ei se muka koskaan tykkää, mutta välillä tuntuu, että olisi ihastunut Tarja Haloseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kolmetoista tusinaan kauniin naisen maku.

Miehesi taitaa katsoa persoonallisuutta ja sitä hekua,joka tulee sisältä.

Vierailija
4/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arpinen päästä varpaisiin, lihava ja kasvotkin ovat mongolityyppiset (= rumat). Mies on muna pystyssä kimpussani päivittäin...yhteisiä vuosia takana pian 10. Miehen exät ovat olleet eri-ikäisiä, -kokoisia jne.

Vierailija
5/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. exän mielestä Uma Thurman on maailman upeimman näköinen nainen. Mun mielestä Thurman on aika tavallisen näköinen naamasta, vaikka onkin pitkä, hoikka ja näyttävä nainen, ja hyvä näyttelijä. Itse en muistuta Thurmania sitten vähääkään, vaan olen pieni ja jotenkin pyöreän mallinen (vaikka en lihava).

Mutta Glenn Closesta sen verran, että onhan hän upean näköinen, vaikkei ehkä mikään klassinen kaunotar.

Vierailija
6/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko miehellä sitten pyrkimys olla kiltti sitä kautta, että arvostelee kaunottaria, että pyh, toiks Angelina Jolie muka hyvän näköinen, eihän tuo ole mistään kotoisin, ja taas toisaalta korostaa, että hänen ihanteensa muka olisi tavallisempi, tukevampi, esim. joku Miia Nuutilan tapainen. Näinhän me naisetkin tehdään. Väheksytään niitä maailman superkaunottaria, ja pyritään löytämään kauneutta niistä naapurintytöistä, jotka muistuttavat jotenkin itseämme.

t3

Vierailija
7/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä tekee provon mikä?

En usko että mies yrittää pelkästään olla kiltti, mutta ehkä pitää sitten niitä hehkuvia (en keksi nyt parempaakaan sanaa) ja usein aika voimakkaita naisia kauniita. Mietin tässä niin huomasin että suurin osa naisista joiden ulkonäöstä on sanonut pitävänsä, on yleisesti alallaan arvostettuja/itsevarmoja yms. Minä en kyllä taida olla sitäkään, hmm. Tämä vaatii vielä lisää pohdintaa :D

ap

Vierailija
8/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi pitää kauniina persoonallisia piirteitä, ei sellaisia "tusinanaamoja" vaikka kauniita olisikin. Tai sitten nämä naiset hehkuvat sisältäpäin, esim. silmissä on pilkettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän