Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oikeasti auttaa kasvojen näppyläiseen ihoon?!

Vierailija
30.07.2010 |

Voi olla että kyseessä on akne, hormoniperäistä jokatapauksessa varmaankin kun puhkesi kuopuksen raskauden aikana ja paheni syödessäni cerazettea ja nyt puoli vuotta lopettamisen jälkeen iho kukkii yhä. Koko naama täynnä pientä näppyä. Edes teininä ei ollut näin huono iho.

Mikä siis avuksi? Osaako joku suositella jotain ihonhoitosarjaa vai pitäisikö kääntyä lääkärin puoleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vinkkejä?

Vierailija
2/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin auttaa kun syö terveellisesti ja välttää sokeria ja valkoista vehnää sun muuta pitkälle jalostettua, heti kun syöminen lipsuu niin naama kukkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netistä kun olen lukenut, moni on tuntunut saavan avun tällä helpolla, halvalla ja luonnonmukaisella keinolla. Voin kertoa lisää jos kiinnostaa etkä ole kokeillut, mutta voit myös googlata, kasvojen öljypuhdistus tms. hakusanoilla.

Vierailija
4/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis kasvot puhdistetaan iltaisin öljyllä, ihan oliiviöljyä ruokakaupasta, hierotaan noin puoli ruokalusikallista kasvoille, sen jälkeen kastellaan joku pyyhe/harso niin kuumalla vedellä kuin hanasta tulee (ja iho kestää) väännetään kuivaksi, ja asetellaan pyyhe kasvoille öljyn päälle ikäänkuin höyryttämään. Kun jäähtyy, toistetaan pyyhkeen kastelu ja naamalle asettelu. voi toistaa edelleen.

Iho EI jää rasvaiseksi, jos joku sitä epäilee. päinvastoin voi jopa kuivaakin liikaa, itse olen sitten lisäillyt ja jättänyt vähän öljyä kasvoilleni, kun on tuntunut että kiristelee..

googlaa lisää, en ehdi kirjoittamaan enempää..!

Vierailija
5/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viimekesänä juuri noin. Ihan kauhea iho. Luulin, että oli finnejä ja aknea, ja kosmetelogi töräyttikin, että ihoni on liian kuiva ja lisäksi aurinkoihottumaa koko otsa ja posket täynnä. Olen 34v ja aina on ollut ongelmaiho (sekaiho). Nyt tilanne aika hyvä kun en ole auringossa ollut liikaa.

Vierailija
6/6 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se millään kosmetiikalla parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan