HELPOIN hiustyyli 5vuotiaalle tytölle?
Tyttö on varsinainen huithapeli, joten pitäisi olla joku helppo hiustyyli, jotta olisi edes vähän siistinoloinen. Peruspolkka? Otsarilla, ilman?
Kommentit (7)
Myös pitkä on helppo, jos sitä malttaa pitää kiinni ja kammata säännöllisesti.
Aamulla kunnolla kiinni, esim. 2 ranskalaista lettiä, ja on siisti koko päivän.
En lukisi kahden ranskiksen tekoa joka aamu lapsen liukkaaseen ja hentoon tukkaan ihan helpoksi tehtäväksi.
omalla typsyllä pidempi tukka ja ilman otsista ja sille pitää tosiaan aina jotain tehdä. Pinniä otsalle tai kiinni. Tukka näyttää kivalta, mutta juuri eilen harjoittelimme, miten tämä tuleva ekaluokkalainen saa tukan itse aamuisin kiinni, jos en ehdi laittaa. Ja samoin eilen pohdimme yhdessä, josko nuo prinsessakutrit sittenkin leikattaisiin vähän lyhyemmiksi = helpommiksi.
Heh, ap kysyi kylläkin HELPPOA hiustyyliä
Eikä se nyt niin kovin vaikea aikuisellekaan ole, hyvässä lykyssä kampaus menee kaksikin päivää.
Omalla tyttärelläni olen juuri helppohoitoisuuden takia pitänyt hiukset aina pitkinä, ilman otsatukkaa, ne saa nätisti - ja kunnolla - kiinni.
Noita ranskalaisia lettejä (2kpl siis) meillä on käytetty paljon.
Polkkatukka otsatukalla on minusta yksinkertaisesti ruma (varsinkin, kun sitä pidetään juuri sen "helppouden" takia epäsiistinä).
t.2
ja kiinnilaitettava hiustyyli on lapsella helpoin, jos haluaa, että lapsi näyttää siistiltä ja nätiltä myös. Meillä tytöllä on tuollainen tukka ja se on tosi helppo ja nätti, kun jaksaa laittaa. Vaatii tosin harjaamista ja pesemistä, mutta niinhän kaikki hiukset vaativat.
Tulee mieleen aikuiset naiset, jotka menee kampaajalle ja sanoo, että leikkaa mulle semmonen tukka, jolle ei tarvitse tehdä mitään, mutta silti näyttää hyvältä. Haloo, ei semmoista olekaan! Helppo wash-and-go tukka on KALJU!
tasapitkä tukka ilman otsatukkaa on aika helppo, mutta pitää tietysti muistaa kiinnittää sitä jotenkin. Jos antaa tukan kasvaa tarpeeksi pitkäksi, helpointa on jos tukan saa kokonaisuudessaan kietaistuksi aamulla ponihännälle. Tai sitten ihan lyhyt tukka, mutta sitä täytyy sitten aina olla leikkaamassa.
Otsatukka kasvaa tosi nopeasti ja on helposti epäsiistin näköinen, lisäksi useimmilla se on aika ruma.
Aamulla kunnolla kiinni, esim. 2 ranskalaista lettiä, ja on siisti koko päivän.