AUTTAKAA JOKU!
jos on siis epäsäännöllinen kierto
ja harrastanut seksiä ja vielä 20 päivää siitä näyttää raskaustesti negaa, niin ei kait se siitä enää plussaksi muutu? ton 20 päivän aikana tehnyt 4 negaa.
eli onko tossa enää mahista olla raskaana?
Kommentit (12)
Aika hankalaan tilanteeseeen olet kyllä itsesi saanut :/ Onko nämä kummatkin jotain "yhden" illan juttuja/vakipanoja vai vieraissako olet käynyt?
En ole asiaan perehtynyt sen tarkemmin joten en tiedä pystyykö lapsen isää selvittämään raskausaikana mitenkään, sitten ainakin kun lapsi syntyy. Neuvolassa kuitenkin saat melko tarkan tiedon siitä koska hedelmöittyminen on tapahtunut, joten se voi antaa viitettä sille kumpi on isä. Kuitenkin tuo Herra-A pano oli 11.6 ja Herra-B pano 15.6., joten siinä ei ole kuin 4 päivää väliä, joten en tiedä kuinka tarkasti hedelmöittymisen ajankohdan saa selville.
Juu herra A on ihan yhden illan juttu ja B taas "vakkari", jos hänestä niin voi sanoa. Ollaan myös ystäviä, tunnettu monta vuotta, välitämme toisistamme ja melkein suhdetta voisi jopa seurusteluksi sanoa. Hän onkin sanonut olevansa isä lapselle (tietysti vain jos se on hänen) ja on nyt tukenut/tukee jatkossa minua, siksi onkin ikävää jos lapsi ei olekkaan hänen, koska hän sitä kovasti toivoo. Tälle toiselle en ole edes asiasta vielä ilmoittanut,. katson mitä ne perjantaina ultrassa sanoo, jos onkin vaikka ihan alussa tuo raskaus, niin sitten voi päätellä ettei herra A ole isä ja voin huokaista..
lapsesta olen kuitenkin hyvin onnellinen :)
jos joku osaa valaista minua vielä lisää niin kiitän!
-ap
Raskaus on voinut alkaa jo ennen herra A ta.
hetkeen ennen herra A:ta.
lisäksi tein positiivisen testin silloin 5.7 ja yhtään ei raskausoireita ollut, ajattelin muuten vain vielä varmistaa, kun yksi testi oli jäljellä ja plussan yhtäkkiä näytti. lisäksi yksi viikonloppu
9,10,11.7 niin joku näistä päivistä pikkuhousuihin oli ilmestynyt pieni veriläiskä. muuta vuotoa ei enempää ole ollut? oisiko se voinut olla kiinnitysvuotoa? jos oli niin silloinhan raskaus olisi melko alussa?
Koska sinulla olisi pitänyt alkaa kuukaustiset?`Siitä lasketaan se ajankohta...
sillä kiertonoi aina ollut epäsäännöllinen. 14. toukokuuta tuli viimiset menkat ja ne olivat myös ekat luomumenkat e-pillereiden jälkeen, joten senkin takia oli kierto ihan sekaisin. Meni kauan ennen kuin ne luomumenkatkaan tuli. Lopetin pillerit jo maaliskuussa.
Olet tullut raskaaksi tuolloin 20.6 koska teit positiivisen testin silloin 5.7 ( koska jos olisit tullut raskaaksi tuolle 11.6 niin olisit tehnyt plussan siitä 25-28.6)...näin nopsasti laskien tämä menisi näin mutta eiköhän siellä ultrassa selviä paremmin alkion ikä!
vaikka tilanne kamala onkin.
Lapsen haluan ja häntä rakastan kovin jo nyt.
oletko tarkoituksella yrittänyt tulla raskaaksi kun pillerit olet lopettanut? Ja tekstistä päätellen ei siis ollut muutakaan ehkäisyä käytössä..? Eli tämä ei siis ollut mikään vahinkoraskaus?
En nyt halua tuomita tai muutenkaan pahasti sanoa, älä loukkaannu. Mutta jos olet vauvaa tarkoituksella halunnut niin miksi kaksi miestä? :o
kun kännissä menin ja örvelsin. oikein ällöttää itseni.
tarkoitan siis että juu oli sillä tavalla suunniteltu raskaus että me ajattelimme että jos vauva on tullakseen niin sitten tulee.
ja muita miehiä siis ei ole ollut, kuin tämä yksi kännisekoilu, eli herra A. argh harmittaa miten typerästi voi ihminen käyttäytyä.
anteeksi selitän paremmin.. :)
eli siis olen raskaana. nyt yhtäkkiä on ruvennut mietityttämään josko yksi toinen voisi olla lapseni isä kuin mitä olen kuvitellut.
tämän toisen mahdollisen kanssa harrastin seksiä 11 kesäkuuta sen jälkeen oon vaan negannu 22.6, 23.6 ja 30.6, kunnes 5. heinäkuuta tein plussan. eli siinä välissä kuitenkin olen ollut tämän "mieheni" kanssa sängyssä ainakin 15.6, 20.6,27.6 4.7 ja siis kuten sanoin 5.7 tein testin..
eli kummankohan lapsi on?
voiko tuon ensimmäisen olla kun plussan tein sitten vasta 25 päivää seksin harrastamisesta ja sitä ennen negoja.