hampaiden valkaisu
Oon miettinyt hampaiden valkaisua kotona... mitkä tuotteet toimii hyvin?
Kommentit (8)
Olen kokeillut iwhitea, smilefreshiä, valkoisethampaat ja 3dwhitea. Ehdottomasti paras on ollut 3dwhite. Hyvin huomas missä tuotteissa oli peroksidia käytetty. Ne tuotteet oli ainoat jotka oikeesti toimi, eli smilefresh ja 3dwhite. IWhite ja valkoisethampaat oli aivan surkeita. Hampaat käytännössä puhdistuivat samanverran kuin hammasharjallakin.
Itse ainakin aion jatkossa tilata lisää 3dwhitea. Todella tehokas, helppo käyttää ja mielestäni luotettavin, koska on vanhin ja tutkituin tuote. Ei tuote joka tuhoaisi kiillettä tai olisi muuten huono olisi voinut olla vuosikymmeniä markkinoilla ja onhan siinä takana Oral-B ja Crest jotka ovat maailman isoimmat hammahygienian valmistajat.
Mielipiteitä on monia, mutta perustan omani ainakin itse testattuihin asioihin. :)
no ainaki oon kuullu että dentwayltä ei kannata tilata... muuten en oo perehtyny koska hammaslääkäri teki aikoinaan monta vuotta sitten muotit ja vaalensin jollain peroksidilla... on pysyny valkosena.
löytyy dentway.fi joka on ruotsalainen, ja suomalainen smilefresh.net ... molemmat myy kamaa jossa on karbamidiperoksidia eli pitäis ainakin toimia... eli kannattaa tutkia niiden sivuja ja valita se mikä on omasta mielestä parempi. sitte löytyy tietenki kaikki kotikonsteja kuten hampaiden harjaaminen suolalla mutta et sä tollasilla keinoilla mitään valkosia hampaita saa.
Itse oon tilannut smilefresh.netistä... en ala mainostamaan mitään tuotetta täällä, mutta sanon sen verran että toimii. Onko kellään kokemusta mistään muusta?
Valkaisin ensin ylähampaat ja ero oli huikea alahampaisiin verrattuna. Sitten valkaisin alahampaatkin.
Ei valkene millään konstilla, ei kotikäyttöisillä tuotteilla, eikä hammaslääkärin tai muun ammattilaisen käsittelyssä.
Itsellä etuhammasta korjailtu muovilaminaatilla, josta syystä hampaiden valkaisu ei onnistu, ellei vaihda posliinilaminaattiin.
Mutta jos sinulla ei esim. etuhampaissa paikkoja ole, niin eihän se sinänsä pitäisi olla este valkaisulle, koska eihän ne paikat muuten juurikaan näy taaemmista hampaista.
Annan ääneni 3DWhitelle. Crestin tuotteet toimivat. :) Olen käyttänyt niitä jo useamman vuoden. Itse olen käyttänyt 3DWhite professional Effectsiä. Voi tilata Suomalaisesta verkkokaupasta 3dwhite.fi.
Suosittelen