Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cerazettet käytössä, silti raskaana?

Vierailija
20.07.2010 |

oon käyttänyt ohjekirjan mukaan nyt 7 kk otsikon mukaisia pillereitä, sain ne jälkitarkastuksesta käyttööni joten vauvakaan ei ole paljoa tuota vanhempi.

en oo unohdellut, oksennellut tai muuta sellasta.

nyt sitten eräs kaunis aamu oksensin oikein kaaressa, raskaana ollaan!

aborttia en tee, raskaus ei alunperinkään olisi ollut katastrofi mutta tietenkin mietityttää miten kahden alle 2 vuotiaan kanssa pärjää.

Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta täälläkin samasta asiasta, tosin ekan lapsen kohdalla ja eri pillerit :)

Meillä on kaksi tyttöä aikalailla samalla ikäerolla kuin teilläkin tulee olemaan. Kyllä kahden pienen kanssa pärjää! On yllättävää, miten aikaisin lapsista on jo seuraa toisilleen! Tottakai arki on välillä haastavaakin, mutta niinhän se on välillä oli lapsia sitten yksi tai useampi :)

Nykyään meidän neidit ovat 3v 9kk ja 2v 4kk ja ovat toistensa parhaat ystävät ja viholliset niinkuin sisarusten kuuluu. Pikkusisaruskin on tuloillaan helmi-maaliskuun vaihteilla.

Onnea uudelle odotukselle! Hyvin se elo pienten kanssa menee :)

Vierailija
2/4 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli enemmän ja vähemmän väsymystä ilmassa, mutta kaiken kaikkiaan ookoo meni. Meillä ikäero sen 1 v. 7 kk. Nyt muksut vajaa 5 ja 3 v. Toisistaan saavat kovin seuraa, vaikka ovat tyttö ja poika.

Miehelle tuo ehkä oli kovempi paikka. Oli sitä mieltä, että vasta alkoi oppia isä-ajatukseen ja lisää lapsia pukkaa vaan. :) Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea tälläinen kokemus, yleensä kun toitotetaan kahden 2-vuotiaan olevan aivan mahdoton yhtälö. :)

kiitos sinulle ja onnea sinulle myös raskauteesi!

ap

Vierailija
4/4 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että kertomani sai noin kivan vastaanoton :)

Se minun piti vielä sanoa, että varaudu ympäristön taivasteluihin pienestä ikäerosta, miten ihmeessä sitä pärjää ja jaksaa jne... Itse sain tällaisia kuulla loputtomiin nuorempaa odottaessani ja se ärsytti todella! Yleensä heitin vastakysymyksen: "Millähän perusteella minä pärjäisin jotenkin huonommin kuin joku muu? En tietääkseni ole ainoa toisen lapsen odottaja...". Suurin osa ymmärsi tässä vaiheessa vähän pehmentää kantaansa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän