Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako1v leikkiä päiväkodissa ruokapöydässä?

Vierailija
19.07.2010 |

Kun kotona syömisestä ei tule yhtikäs mitään ellei ruokapöydässä ole kasaa leluja, joita voi sitten paiskoa seinille tai heitellä lattioille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodeissa, joissa itse olen ollut vuosien varrella töissä, ei missään ole ollut todellakaan leluja pöydässä ruokailun aikana. Siellä kädessä on lusikka vaikka lapsi vasta harjoittelisi itse syömistä.

Vierailija
2/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen sitten syömään?

Meilläkään ei onnistu syöttäminen millään ilman leluja.. Lapsi 1 v 2 kk. Syö usein kyllä lusikalla ihan itse ja silloin menee hyvin. Mutta on päiviä, kun ei jostain syystä halua syödä itse. Ja aamupuuro ei maistu KOSKAAN ilman hirvittävää leluhässäkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pph eikä yksikään lapsi tuo koskaan ainuttakaan lelua pöytään. Jos vaikka yksi ateria jäisi väliin niin seuraavalla aterialla jo maistuu ihan hyvin. Mä en anna periksi tuossa leikkimisasiassa.

Vierailija
4/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis koskaan pitänyt tuoda niitä leluja siihen pöytään.Eikä pöydässä pelleillä muutenkaan.

Asiat myös jossa itse en anna periksi.Eipä noista kukaan ole nälkään kuollut vaikka ruokailu olisi keskeytynyt kiukutteluun kun ei saa leikkiä ruoalla tai tuoda lelua.

Vierailija
5/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö erinomaisesti eikä ole koskaan nähnyt yhtäkään lelua ruokapöydässä. Oma lusikka on ja kieltämättä ruokaa menee harjoitellessa myös ilman pöydälle, mutta pieni 1-vuotiaan tasoinen levottomuus sallitaan mutta mitään ruuan heittelyä tai muuta aivan levotonta ei.

Ota vaan lelut pois ja piste. Lusikka vaan käteen ja nokkamuksi. Kyllä se alkaa lopulta syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän