Huomasimpa vahingossa että ystäväni on eronnut tai jotain
Puhelimeni on pari päivää pois käytöstä ja kaivoin ystäväni numeron netistä. Sieltähän se löytyi ja tunnistin että varmasti on kyse samasta numerosta (muistan numeron lopun)... mutta osoitteeksi paljastui jotain ihan muuta, kerrostaloasunto samassa kaupungissa.
Pitäisikö minun nyt salata ystävältäni että olen tehnyt tämän erikoisen löydön... vai kertoa suoraan että olen tietoinen että heillä on jotain tekeillä? Kävin heillä viimeksi viikonloppuna eikä ollut mitään puhetta mistään ongelmista tms :(
Omituista! olen tosi hämmentynyt.
Kommentit (48)
sulla on aika outo ajatuksenkulku. Eikö kuka tahansa normaali ihminen ajattelisi, että kyseessä on virhe. Jostain syystä on väärä osoite mennyt sinne rekisteriin. Miehelleni kävi kerran näin, oli väärä osoite siellä fonectassa.
Tosin tuossa tilanteessa mä epäilisin itse, että muistan numeron väärin ja kyseessä on ihan eri ihminen.
Mutta edelleen: mikä estää sua kysymästä tuosta?
Jos kyseessä on joku kikkailu, niin tuskin silloin olisi halunnut osoitettansa julkistettavan kaikelle kansalle netissä. Sen kun voi estää ihan vain ruksaamalla puhelinliittymäsopimuksessa ruksaamalla sopivan kohdan.
Eräs tuttu oli hakenut numeroani numeropalvelusta ja minun minelläni ja täydellisellä osoitteella sieltä oli annettu väärä numero. Numeroni tosin on salainen eli periaatteessa sieltä ei pitäisi saada mitään numeroa mutta näin vain kävi.
Ap:n asemassa ottaisin asian puheeksi seuraavaksi kun näen kaverin ja olettaisin että koko asia on virhe.
olethan katsonut onko se omistus vai vuokra-asunto ;)
Oikea kyylä. Kyllä se ystäväsi kertoo sinulle erostaan, jos tarvitsee psykologin taitojasi, suurta sydäntäsi ja pyyteetöntä avuliaisuuttasi
Vai onkohan se vaan vähän yksinkertaiseNpi.
Soitimpas sitten ystävälleni (ärsyttääkö tuo M, ärsyttääkö?)
Sanoin että en ollut numerosta ihan varma kun löysin vaan semmoisen jossa oli ihan väärä osoite mutta näytti ihan tutulta. Hän naurahti jotain että semmoista sattuu.
Soitti minulle tunnin päästä takaisin ja sanoi että asia jäi vaivaamaan. Heillä todellakin on erokämppä, tai paremminkin miettimisasunto :( Vaikka kuinka ehdotitte mitä tahansa niin en ymmärtänyt miksi olisivat muuten vuokranneet asuntoa niin huonosta paikasta kun heillä on iso hieno omakotitalo. On kuulemma halvinta mitä rahalla sai ja kukaan ei ole siellä käynyt, siis vieras.
Ovat niin onnellisen oloisia koska ei ole tarvinnut tapella moneen kuukauteen. Miettivät tosissaan eron mahdollisuutta. Ei ollut kuulemma tajunnut tuota numerotiedustelun osoitetta ollenkaan...
Noh, jos jotain hyvää asiassa niin se että eivät ole vielä päätöstään tehneet. Heillä on vielä toivoa ja pidän peukkuja.
ihan mahtavia nämä teidän ajatukset :)
Ilmeisesti se on sitten ihan tyypillistä että perheellä on useita asuntoja mutta siitä toisesta ei nyt vaan puhuta eikä se kellekään kuulu. Tuo kerrostaloasunto on ihan rupuisella alueella mutta jostain syystä joku siellä sitten haluaa olla! Itse en ole mikään tuilla kikkailija tms joten en vaan keksinyt mitään käyttöä tuolle asunnolle, tuli tuo ero mieleen. Sori.