Huomasimpa vahingossa että ystäväni on eronnut tai jotain
Puhelimeni on pari päivää pois käytöstä ja kaivoin ystäväni numeron netistä. Sieltähän se löytyi ja tunnistin että varmasti on kyse samasta numerosta (muistan numeron lopun)... mutta osoitteeksi paljastui jotain ihan muuta, kerrostaloasunto samassa kaupungissa.
Pitäisikö minun nyt salata ystävältäni että olen tehnyt tämän erikoisen löydön... vai kertoa suoraan että olen tietoinen että heillä on jotain tekeillä? Kävin heillä viimeksi viikonloppuna eikä ollut mitään puhetta mistään ongelmista tms :(
Omituista! olen tosi hämmentynyt.
Kommentit (48)
Jepajee. Hanki elämä.minä olen sitä ihmistyyppiä että läheisten ystävieni asiat kiinnostavat minua ja haluaisin että heillä olisi asiat hyvin. Onko sinusta ihan normaalia jos perheen äiti asuu eri osoitteessa ja se ei saa herättää mitään ajatuksia ja siitä ei puhuta?
Elämä minulla on.
no tuota, olen ollut sitä mieltä että on. Mutta ilmeisesti ei olekaan... siksi tämä onkin niin omituista. Ollaan nähty säännöllisesti ja ollaan "ristiin" lastemme kummeja
Arrrrrrrrrrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
ja tuolloin mulla ei ole ollut edes kännykkää, kun siellä asuin.
En tiedä miksi se on siellä, laskut tulee kuitenkin oikeaan paikkaan. Eikä puhelinliittymä ole koskaan ollut vanhempieni nimellä
anoppi omistaa toiselta paikkakunnalta asunnon ja on muuttanut kirjansa sinne, jotta on "asunut" asunnossa 2 vuotta ennen myyntiä. on siis anopin ensiasunto jne. käytännössä olevat aina olleet samassa osoitteessa, vain papereissa näin.
Mä olen asunut mieheni kanssa tässä kaupungissa omakotitalossa varsin kauan. Meidän kirjat - koko perheen, miehen,minun ja pojan - on kuitenkin puolisen vuotta sitten muutettu omistamaamme kerrostaloasuntoon kaupungin keskustaan sitä varten, että pojalle saatiin järjellinen yläkoulupiiri. Omakotitalo on ihan hyvällä alueella, mutta täältä menee virallinen koulupolku aika levottomaan kouluun. KÄytännössä me kuitenkin vietämme suurimman osan ajastamme siellä omakotitalossa, missä ennen asuimme, joten varmaan olisit meidät siellä viimeksi tavannutkin. Erottu ei siis olla, mutta "jotain" toki kuitenkin.
Et sitten kuitenkaan soittanut?
ainakin tuon tekstisi perusteella olet vähän outo. miksi et soita ystävällesi ja kysy?
kummallista ystävyyttä että täällä ihmetellään asioita mutta ei voi suoraan sanoa....no joo..
Et sitten kuitenkaan soittanut?
voin kyllä soittaa sinullekin jos annat numeron :)
Ja sama syy kuin jollain edellä, eli ostin tämän asunnon ensiasuntona, ja mahdolliselta tulevalta varainsiirtoverolta välttyäkseni siirsin kirjani tänne. Mies ja lapset ovat kuitenkin edelleen vanhassa paikassa kirjoilla, kun sekin on meidän omistuksessa, eikä mies halunnut muuttaa osoitettaan, kun posti alkaa tunnetusti siinä vaiheessa kantamaan posteja ihan minne sattuu, täällä ainakin.
Mutta ei tää ole sellainen asia, mistä tulee avauduttua yhtään kenellekään, kun ei sillä ole meidän arki- tai pyhäelämään yhtään mitään merkitystä. Yhdessä asutaan ja aiotaan vastaisuudessakin asua, joten ei ole ystäville yhtään mitään uutisoitavaa.
ainakin tuon tekstisi perusteella olet vähän outo. miksi et soita ystävällesi ja kysy?
kummallista ystävyyttä että täällä ihmetellään asioita mutta ei voi suoraan sanoa....no joo..
kysyin vaan täältä että mitä muut tekisivät tässä tilanteessa. Olen nyt saanut vinkkejä elämän hankkimisesta ja suoraan kysymisestä... Taidan kuitenkin olla ihan hiljaa.
(yleensä kysyisin suoraan mutta joku saattaa etäisesti ymmärtää tilanteen, kun löysin tuon noin sattumalta numerotiedustelusta)
Voitahan sanoa ihan asiallisesti jotain tyyliin: "Oletteko ostaneet uuden asunnon? Jouduin tarkistamaan numerosi puhelinongelmien takia ja antoikin osoitteeksesi jonkun uuden osoitteen?"
Tuskin tuosta kukaan loukkaantuu. Joko vastaa jotain ympäripyöreää tai kertoo asian niinkuin se on. Mitäs tuosta.
Itsekin pitäisin eroa tms. epätodennäköisenä. Ennemminkin voi olla koulupiireihin, verotukseen tms. liittyvää "kikkailua". Siitä harvoin niin julkisesti puhutaan kun kaikki eivät välttämättä hyväksy...
ihan vain siksi, että meillä sattuu olemaan miehen kanssa kirjat eri asunnoissamme, niin toivon totisesti, että se joku ymmärtää pitää suunsa kiinni, ettei paljastu, että ruotii mun elämästä asioita, joiden ei pitäisi sitä jotain edes kiinnostaa.
heti olettaa (tai toivoo?) että asiassa on jotain outoa tai ero ym.
asiassa on tod.näk.joku järjellinen vastaus jota sinulle ei kerrota.
miksi ihmeessä pitää miettiä jotain tällaista?
kyllä olet kumma.
(tai jos nyt sitten ero on tullut niin oletko tyytyväinen?vai vihaantunut että sinulle ei kerrottu)
(tai jos nyt sitten ero on tullut niin oletko tyytyväinen?vai vihaantunut että sinulle ei kerrottu)
Mistä edes joku keksii tuollaista? Olen aina pitänyt heitä äärimmäisen onnellisena perheenä jne joten olisin surullinen mikäli he eroaisivat. Minulle tuli ensimmäisenä mieleen että vaimo on ottanut aikalisän perheestään, en ole perehtynyt noihin juridisiin kikkoihin tms.
Olen ilmeisesti sitten ainut ihminen joka on kiinnostunut muiden asioista... haluaisin vaan kovasti että heillä on kaikki hyvin ja että syy on joku juridinen tms. Kiva että te toiset olette aina niin viilipyttyjä ja hallitsette ajatuksenne tyylikkäästi ;)
provoosi, jos kerran noin haluat mainostaa sitä täällä.
Voisin lukea sen.
ihan vain siksi, että meillä sattuu olemaan miehen kanssa kirjat eri asunnoissamme, niin toivon totisesti, että se joku ymmärtää pitää suunsa kiinni, ettei paljastu, että ruotii mun elämästä asioita, joiden ei pitäisi sitä jotain edes kiinnostaa.
kyllä mua ainakin hämmästyttäisi ap:n tavoin
Murre ja kiel o rönsyävä, monimutkaane RIKKAHUS jota kaltaases pilkun viilari tuskin ymmärtee.
Täs siulle yks hekumaise rönsyilyn kannattaja http://www.hulimaa.fi/Heli/index.htm
Eiköhe mäne loppu ilta mukavast ku kirjoottelet kirjakkielel valitust kustantammoon.
jos ei aikuinen, mitä ilmeisimmin suomalainen, hlö osaa kirjoittaa äidinkieltään!! Kai kirjoitat myös kumpa?? ja niimpä?? Menen äidinkielen tunneille ja hanki elämä! -Arrrrrrrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!-
että pariskunta on eroamassa, vaikka on juuri eilen nähnyt ne kotonaan aivan onnellisina.
Ihmisillä on kaksi asuntoa, entä sitten. Kun ei ole mitään merkkejä mistään erosta, niin miten ap:lle tulee kuitenkin vain ero mieleen. Ap taitaa olla sellainen sensaatiohakuinen tyyppi.
tulee 7 vuotta vanha osoite. Olemme muuttaneet 3 kertaa sen jälkeen ja yhdessä ollaan... Numero on 6 vuotta sitten ilmoitettu salaiseksi numerotiedusteluun, mutta niinpä vaan löytyy ja ikivanhalla osoitteella.
ovat asuneet tuolla paikkakunnalla ainoastaan nykyisessä omakotitalossaan. Olen tuntenut hänet 20 vuotta ja tiedän kyllä missä hän on asunut :)
tonne kerrostalokämppään
siis eri asunnossa, oikeasti asuvat kahdessa asunnossa joko maalla tai kaupungissa.