Nainen, mitä mieltä olet omista tai muiden naisten karvoituksesta?
Onko sinusta häpykarvat ja kainalokarvat todella ällöä? Jos ette ole sitä mieltä, oletteko yhtään mitään mieltä niistä?
Onko kukaan ns luomu siksi, että koette olevanne enemmån feminiini ja seksikäs luonnollisena kuin (ulkoa tulleen ) karvattomuusihanteen muovaamana?
Vaikka kuka mitä sanoisi niin karvattomuus on opittu tapa. Mediassa on todella kauan kerrottu kuinka vain karvaton (eli muokattu) nainen on kaunis. Luonnollinen ei ole kaunis vaan ruma.
Tämä minusta surullinen fakta.
Paine karvoituksen ajelulle on suuri, mutta ainakin itse koen toisinaan seksikästä oloa kun alapääässä ja kainalossa on karvoja.
Kommentit (13)
No ei ole ällöä. Muiden karvoituksia en mieti.
On ne ällöjä. Mutta on ne ällöjä miehelläkin.
Minulle ei ole mitään väliä karvoituksen määrällä kenelläkään. Hygienialla sen sijaan on.
Enkä kyllä mieti muiden karvoitusasioita. Kiinnitän toki huomiota oman kumppanin, tai joskus aikoinaan muiden säätöjen tapoihin hoitaa karvansa. Niilläkään ei siis merkitystä, mutta voin sanoa että olen kohdannut olen monenlaista!
Pidän itselläni alapäässä posliinista, paitsi kummulla vaihtelevasti kiitorataa tms. Kainalot ja sääret pidän karvattomana myös. Ja nämä on ihan oma mieltymys vain. Tuntuu ja näyttää hyvältä.
Kainalokarvat ei ole monilla tapaamallani henkilöllä kivat, koska ne alkavat haista nopeasti. Mutta esteettisesti ei haittaa nekään.
Tuossa vieressä nukkuu karvakinttuinen vaimoni juuri 😄 Hän ei paljon höyläillä jaksa, kun karvojen takaisin kasvu kutittaa ja aiheuttaa iho-oireita.
N36
Pidän huolen vain omista karvoistani. Joiltakin osin, alapäässä saa rehottaa vapaasti, muuten kyllä ajelen. Muut saa toimia omiensa kanssa miten lystää. (Sama pätee miehiin vaikkei sitä kysytty.)
En ehkä yhdistä niitä naisellisuuteen sinänsä. Mutta pidän siitä, että minulla on karvat, enkä enää suostuisi siihen että ne "pitää" ajella (tai toinen mököttää tai yökkii...)
Olen bi ja tykkäisin että kummankin sukupuolisilla kumppaneilla olisi karvat, saa olla kainalokarvatkin ja säärikarvat, ihan kaikki, kulmia ei tarvitse muotoilla jne. Eli en voi väittää etteikö asialla olisi minulle väliä, mutta silloin kun oli posliinina kaiken pitävä (mies)kumppani niin en asiasta koskaan edes sanonut, jopa ehkä siihen pisteeseen, että hänelle taisi jäädä mielikuva, että se hänen poslinointinsa on palvelus minulle? 🥲
Mutta tuota yhtä lukuunottamatta kukaan ei ole karvojani arvostellut. Nykyinen puoliso ja minä ollaan yhdessä karvaisia ja se on kummankin preferenssi eli toimii just hyvin 👌
Kai siinä on sellainen hyväksytty fiilis. Voin mielelläni joskus harvoin ajella sääret ja kainalot tai posliininkin, mutta silloin kun se ja muut laittautumiset oli pakko niin se oli aika ahdistavaa kun aina tiesi että toinen saa kohtauksen eikä voi koskea minuun jos on karvat.
Kuka karvahullu on taas nostanut ja aloittanut näin monta karvakeskustelua ?!
Naisella pillukarvat on minun mielestäni ihan ok, vaikka ajellun pimpsan perään enemmän olenkin. Kainalokarvoja en sen sijaan oikein sulata, ne pitää olla ajeltu pois, jos seksiä aikoo minun kanssa harjoittaa. Tai kai sitä silti kerran, tai ehkä just ja just kaksi kertaa vois tuupata, mut sen jälkeen pitää olla ajeltu pois, jos vielä tavataan.
Tämä on siis MINUN mielipiteeni, muut voi olla toista mieltä, eikä se heiluta minua suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naisella pillukarvat on minun mielestäni ihan ok, vaikka ajellun pimpsan perään enemmän olenkin. Kainalokarvoja en sen sijaan oikein sulata, ne pitää olla ajeltu pois, jos seksiä aikoo minun kanssa harjoittaa. Tai kai sitä silti kerran, tai ehkä just ja just kaksi kertaa vois tuupata, mut sen jälkeen pitää olla ajeltu pois, jos vielä tavataan.
Tämä on siis MINUN mielipiteeni, muut voi olla toista mieltä, eikä se heiluta minua suuntaan eikä toiseen.
Eli olet mies? Et vissiin huomannut tehtävänantoa, kun piti ehtiä oma mielipide jakamaan ?
Vierailija kirjoitti:
Kuka karvahullu on taas nostanut ja aloittanut näin monta karvakeskustelua ?!
Mitäs luulet?
Ei uskalla peräkamarinpoika kysyä äidiltään.
Olet vaikeaharhainen; ällöys on häpytatskoissa ja kainalotatskoissa
Mitä vittua ne toisten karvat kenellekään kuuluu??
En ole tehnyt asiasta ongelmaa.