tänään uimarannalla tapahtunutta
Eli näin tänään uimarannalla kuinka nainen otti aurinkoa ilman yläosaa. Häntä lähestyi perheen äiti lähimaastosta ja pyysi naista laittamaan bikinit päälle ja selitti asiaa sanoen,koska täällä on lapsia rannalla. Hän ei antanut mitään muita perusteluja moitteelleen ja nainen (minun mielestä oikeutetusti) jatkoi auringon ottamista ilman yläosaa. En itse ymmärtänyt naisen lähestymistapaa, mutta mitä mieltä te äidit olette? Onko tämä lapsille jotenkin kamalaa?
Kommentit (82)
"laki taisi mennä niin, että jos jotakuta häiritsee, poliisi tutkii asian."
Tästä oli hiljattain juttu jossakin lehdessä (en valitettavasti enää muista missä). Poliisia haastateltiin asiasta. Jos yksikin ihminen kokee nakuilun häiritsevänä niin silloin se on tuomittavaa. Poliisi antaa aina sakon, jos ihminen ollut nakuna sopimattomassa julkisessa paikassa, ja se on häirinnyt jotakuta. Poliisi siis ei enää tutki asiaa muutoin, kuin onko väite nakuilusta totta.
Kyllä hyvin hoidettu ihmisvartalo on kaunis asia ja tottakai katselen semmoisia mielelläni rannalla, ei se tarkoita että kuolaisin tai kiihottuisin naisten rinnoista. Kyllähän sitten pitäisi narubikinitkin kieltää koska näkyy peppu.
Yläosattomissa nyt ei ole muutenkaan mitään ihmeellistä, herranjestas jokainen on vauvana rintaa imenyt, ainakin suurinosa ja nykypäivänä monella lihavalla miehellä on isommat rinnat kuin usealla naisella, pitäisi heidän käyttää sittne paitaa ettei ihmiset paheksu? Henk.koht mua ei miehenä muiden lihavuus niin häiritse ellei puhuta jo sairaalloisesta, se jotenkin harmittaa toisen ihmisen puolesta kun tietää miten semmoinen rajoittaa elämää.
Mitä lakiin tulee niin en usko että poliisi puuttuisi mitenkään jos nainen, ikään katsomatta, ottaa yläosattomissa aurinkoa rannalla tai puistossa.
Aina on tullut saunottuakin kaveriporukassa sekasaunassa ilman uimapukuja.
Jotenkin sairaaksi mennyt tämä touhu kun alastomuudesta tehdään peikko. Onko tuo seksin kyllästämät mainokset nostaneet ihmisissä jonkun pelon alastomuutta kohtaan?
Ainiin kuljen usein kotonakin alastomana ja herran jestas, ihan lasten nähden vaikka ei olla edes saunassa!
mä en halua nähdä uimarannoilla mitään vosuja esittelemässä itseään. Niin se vaan on. Menkööt jonnekin muualle. Enkä halua, että lapseni oppii, että on ok olla yleisellä paikalla yläosattomissa.
Niin se vaan on. Perustakaa ihrapalloille omat rannat. Enkä halua että lapseni oppii että on ok olla pitämättä huolta itsestään.
Voisko sama koskea myös vajakkeja kuten sinä??? Tu vosu nyt oli vain kuvaus naispuoleiselle itsensäpaljastelijalle. Ihan sama onko läski vai ei...
olisi haitannut minua eikä lapsia. nehän on vaan pelkät tissit
ottaa usein aurinkoa yläosattomissa. Ihan kiusallaan. Jos hyvinhoidettu naisvartalo saa olla esillä, niin saa olla vähän runsaampikin.
"laki taisi mennä niin, että jos jotakuta häiritsee, poliisi tutkii asian."
Tästä oli hiljattain juttu jossakin lehdessä (en valitettavasti enää muista missä). Poliisia haastateltiin asiasta. Jos yksikin ihminen kokee nakuilun häiritsevänä niin silloin se on tuomittavaa. Poliisi antaa aina sakon, jos ihminen ollut nakuna sopimattomassa julkisessa paikassa, ja se on häirinnyt jotakuta. Poliisi siis ei enää tutki asiaa muutoin, kuin onko väite nakuilusta totta.
Naku=alasti=ilman rihmankiertämää... tajutkaa jo.
ulkomailla taitavat suomalaiset olla ainoita, jotka pitävät uimarannoilla tiukasti mummouikkarit päällänsä, kaikki muut ottavat aurinkoa yläosattomissa.
näen ne kamalat TISSIT! Muuten mun lapset saa traumoja, tissitraumoja.
aurinkoa?
Ihan ilkosillani?
Onhan sekin ok? Kaikillä se peppu on ja ei ne lapset mun pimpistäkään järkyty jos nyt valillä annan vaginallekin valoa kun ovat alastomuuteen kuitenkin sielä kotona ja saunaporukoissa tottuneet.
Eli huomenna biitsille alasti! Ei voi haitata jos tissitkään ei haittaa, kiitos :)
ottaa usein aurinkoa yläosattomissa. Ihan kiusallaan. Jos hyvinhoidettu naisvartalo saa olla esillä, niin saa olla vähän runsaampikin.
Ja luulenpa että nää jotka on esim. lihavuuden maininnu on enempiki tarkottanu tuoda esille sitä idioottimaisuutta mikä kytee tossa ajatuksessa että ei muiden tarvitse sietää toisten tissejä, siispä tissit piiloon.
aurinkoa? Ihan ilkosillani? Onhan sekin ok? Kaikillä se peppu on ja ei ne lapset mun pimpistäkään järkyty jos nyt valillä annan vaginallekin valoa kun ovat alastomuuteen kuitenkin sielä kotona ja saunaporukoissa tottuneet. Eli huomenna biitsille alasti! Ei voi haitata jos tissitkään ei haittaa, kiitos :)
Varo ettei ötökät ryömi sun ränttyseen.
perustaa oma kiertävä "tissipoliisi-partio tuonne rannoille?
aurinkoa?
Ihan ilkosillani?Onhan sekin ok? Kaikillä se peppu on ja ei ne lapset mun pimpistäkään järkyty jos nyt valillä annan vaginallekin valoa kun ovat alastomuuteen kuitenkin sielä kotona ja saunaporukoissa tottuneet.
Eli huomenna biitsille alasti! Ei voi haitata jos tissitkään ei haittaa, kiitos :)
Enkä tiedä haittaisko muitakaan mutta tota varten on ihan omat rannat ja muualla se ei taida olla sallittua oli kanssaihmiset mitä mieltä tahansa. Ja jos nyt pieni ajatusleikki: sinä olet alasti-> joku muukin on alasti-> alastomuus leviää rannan ulkopuolelle-> alastomuudesta tulee suht normaalia julkisilla paikoilla-> hygienia riski.
Kohtuus kaikessa ja järkeä saa käyttää.
"Mitä lakiin tulee niin en usko että poliisi puuttuisi mitenkään jos nainen, ikään katsomatta, ottaa yläosattomissa aurinkoa rannalla tai puistossa."
Laki on laki, sun henkilökohtaisilla uskomuksilla tai mielipiteillä ei ole merkitystä. Poliisi antaa sakot, jos ihminen on jättänyt pukeutumatta asianmukaisesti (alapää piiloon, naisilla rinnat piiloon). Naisten yläosattomuus on "nakuilua", pelkät housut ei riitä naiselle.
En käsitä jos rannalla ei saa ottaa halutessaan yläosattomissa aurinkoa niin miksi rinnan saa ottaa esille imettämisen yhteydessä oli paikka mikä tahansa?
Alaston juhannustaikojen tekijä saattaa päätyä putkaan:
Jos yleisellä paikalla on alasti ja aiheuttaa jossain ihmisessä pahennusta, silloin puhutaan sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta. Se on rangaistava teko.
-Olennaista on se, että kun poliisi saa ilmoituksen alastomuutta paheksuvalta ihmiseltä ja tulee paikalle, poliisi ei enää paikan päällä harkitse onko kyseessä sukupuolisiveellisyyden loukkaus vai ei.
-Tämä on hyvin yksiselitteistä. Jos teko on aiheuttanut pahennusta jossakin ihmisessä, tapaus on tuomittava, rikoskomisario Jani Hämäläinen toteaa. Jos ei aiheuta pahennusta, silloin se ei ole rangaistavaa, rikoskomisario Jani Hämäläinen Kymenlaakson poliisilaitokselta selvittää.
-Riittää, että yksikin paikalla olija kokee alastomuuden paheksuttavana. Silloin alastomana olo on rangaistavaa toimintaa, rikoskomisario Jani Hämäläinen muistuttaa.
"Mitä lakiin tulee niin en usko että poliisi puuttuisi mitenkään jos nainen, ikään katsomatta, ottaa yläosattomissa aurinkoa rannalla tai puistossa."
Laki on laki, sun henkilökohtaisilla uskomuksilla tai mielipiteillä ei ole merkitystä. Poliisi antaa sakot, jos ihminen on jättänyt pukeutumatta asianmukaisesti (alapää piiloon, naisilla rinnat piiloon). Naisten yläosattomuus on "nakuilua", pelkät housut ei riitä naiselle.
Voihan se toki silti olla olemassa, voit varmaan linkittää jonkun lähteen?
Alaston juhannustaikojen tekijä saattaa päätyä putkaan:
Jos yleisellä paikalla on alasti ja aiheuttaa jossain ihmisessä pahennusta, silloin puhutaan sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta. Se on rangaistava teko.
-Olennaista on se, että kun poliisi saa ilmoituksen alastomuutta paheksuvalta ihmiseltä ja tulee paikalle, poliisi ei enää paikan päällä harkitse onko kyseessä sukupuolisiveellisyyden loukkaus vai ei.
-Tämä on hyvin yksiselitteistä. Jos teko on aiheuttanut pahennusta jossakin ihmisessä, tapaus on tuomittava, rikoskomisario Jani Hämäläinen toteaa. Jos ei aiheuta pahennusta, silloin se ei ole rangaistavaa, rikoskomisario Jani Hämäläinen Kymenlaakson poliisilaitokselta selvittää.
-Riittää, että yksikin paikalla olija kokee alastomuuden paheksuttavana. Silloin alastomana olo on rangaistavaa toimintaa, rikoskomisario Jani Hämäläinen muistuttaa.
laki taisi mennä niin, että jos jotakuta häiritsee, poliisi tutkii asian. Se, miten sitten mahd. ojennetaan on ihan eri asia.
Minua häiritsevät muodottomat läskit, joilla ei ole päällään kuin bikinit. Sekä miehet että naiset. Siinä näkyy yleensä ihan liikaa kun poimut jatkuvat ties minne asti ja kankusta vaikuttaa näkyvän yli puolet.
Jos joku ottaa makuullaan aurinkoa ja teinipoikien tai puutteenalaisten isipappojen tuijottelu ei häiritse, niin go for it mun puolesta. Häiritsevänä pidin kun saksalainen naisturisti oli miehensä kanssa hotellin rantaravintolassa yläosattomissa.
Pitäisiköhän miesten ns. nasut (roikkuvat rintaläskit) laittaa kanssa piiloon?