Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään uimarannalla tapahtunutta

Vierailija
17.07.2010 |

Eli näin tänään uimarannalla kuinka nainen otti aurinkoa ilman yläosaa. Häntä lähestyi perheen äiti lähimaastosta ja pyysi naista laittamaan bikinit päälle ja selitti asiaa sanoen,koska täällä on lapsia rannalla. Hän ei antanut mitään muita perusteluja moitteelleen ja nainen (minun mielestä oikeutetusti) jatkoi auringon ottamista ilman yläosaa. En itse ymmärtänyt naisen lähestymistapaa, mutta mitä mieltä te äidit olette? Onko tämä lapsille jotenkin kamalaa?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia ihan kaikelta voi suojella. Ihan naurettava pyyntö.

Vierailija
22/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Suomessa yleisillä uimarannoilla aikoihin, mutta kun olin 1980-luvun lopulla teini, Helsingin Hietrun rannalla otti aurinkoa yläosattomissa huomattavan suuri osa naisista. Itse en olisi kyllä kehdannut, mutta minua pidettiinkin estyneenä tapauksena. Ehkä kyseessä oli hetkellinen muotioikku ja järjestyssäännöt ovat nyttemmin tiukentuneet (ja varmasti olivat vielä 70-luvullakin tiukkoja rantapukeutumisen osalta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Hietsun uimarannalla...

Vierailija
24/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne tisut lapsia haittaa. Ja sitäpaitsi onhan miehetkin ilman paitaa.

Vierailija
25/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvien tapojen mukaista esiintyä alasti julkisella paikalla. Ranta on ihan yhtä julkinen paikka kuin vaikka puisto, ei vilauttelua sielläkään, kiitos.

Nainen oli ilman yläosaa... niinku miehet. ;p

Vierailija
26/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Yleisellä uimarannalla on jokaisen kuusi vuotta täyttäneen käytettävä uimapukua.

Vierailija
27/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoissa ole mitään pahaa. omat utareensa siinä säteilyä saa..

toisaalta onhan niitä rantoja joissa saa rauhassa olla poissa perheen äidin katseilta: nakurannat

Vierailija
28/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua haittaa niin yleisiä suomalaisia asenteita.

Siis mummoa saa potkia kunhan ei ole mun mummo ja jos joku tulee sanomaan, että et nyt viitsi sitä mummoa potkia, niin se on tyhmä.

Auringonotto yläosattomissa=...? Niin, mitähän se on.. jokaisen oma valinta ainakin. :) YKSIKÄÄN lapsi ei traumatisoidu tissien näkemisestä. herranjestas...

Vierailija
29/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai se auringonpalvoja?

Vierailija
30/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en halua nähdä uimarannoilla mitään vosuja esittelemässä itseään. Niin se vaan on. Menkööt jonnekin muualle. Enkä halua, että lapseni oppii, että on ok olla yleisellä paikalla yläosattomissa.

Vierailija
31/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee asioista outoja ja kiehtovia. Mutta jos se kerran on kielletty järkkäreissä, niin silloin se on. Ja vain jotenkin keskenkasvuinen aikuinen jättää niitä noudattamatta.

Poislukien MAHDOLLISESTI Tampereen, uimapuku on vähän epämääränen ilmaisu.

Vierailija
32/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyseisessä asiassa pitäisi ottaa huomioon ne, jotka hämmentyy moisesta kuten julki-imetyksessä. Kaikkia ei voi vaatia ymmärtämään kaikkea. On ihmisiä ja lapsiakin, jotka hämmentyy jos nainen makaa rannalla lollot kainaloissa valuen.

Ihan asiallisesti tämä äiti on toiminut kun on pyytänyt naista panemaan yläosan päälleen. Auringonottaja on käyttäytynyt asiattomasti.

Siis ei ne lapset mitään, eihän se niitä kiinnosta, tuskin ne edes sitä näkee. Mutta uimarannat on täynnä murrosikäisiä ja parikymppisiä poikia ja niitä kyllä ihan takuuvarmasti kiinnostaa ja se tapa, millä he paljaita rintoja tiiraavat, ei taatusti ole että "no senhän on luonnollista". Pikemminkin mieleen painetaan se mielikuva, jonka kanssa illemmalla kotona vedetään käteen. Ja kuka sitä nyt tahallaan vieraiden runkkukuvaksi haluaa?

Vai että ei voi vaatia ymmärtämään... APUA!! Mihin tämä maa on vajoamassa?! Eihän toisen tissit edes kuulu sulle! Pistetään fyysisesti vammaset piiloon! Joku vois hämmentyä moisesta rujoudesta! Ei tommonen herkkähipiäisyys aiheuta muuta kun turhia neurooseja ja ongelmia yksilölle itselleen ja ympäristölle. LOPETTAKAA JO!

Vierailija
33/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en halua nähdä uimarannoilla mitään vosuja esittelemässä itseään. Niin se vaan on. Menkööt jonnekin muualle. Enkä halua, että lapseni oppii, että on ok olla yleisellä paikalla yläosattomissa.

Niin se vaan on. Perustakaa ihrapalloille omat rannat. Enkä halua että lapseni oppii että on ok olla pitämättä huolta itsestään.

Vierailija
34/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tämä viesti on provo. Mutta silti - uskon, että sellainen ei ole täysissä järjissä, joka menee kommentoimaan toiselle tällaisesta asiasta. Eri asia, jos joku olisi muna kädessä pusikossa.

Mutta kyseisessä asiassa pitäisi ottaa huomioon ne, jotka hämmentyy moisesta kuten julki-imetyksessä. Kaikkia ei voi vaatia ymmärtämään kaikkea. On ihmisiä ja lapsiakin, jotka hämmentyy jos nainen makaa rannalla lollot kainaloissa valuen.

Ihan asiallisesti tämä äiti on toiminut kun on pyytänyt naista panemaan yläosan päälleen. Auringonottaja on käyttäytynyt asiattomasti.

Siis ei ne lapset mitään, eihän se niitä kiinnosta, tuskin ne edes sitä näkee. Mutta uimarannat on täynnä murrosikäisiä ja parikymppisiä poikia ja niitä kyllä ihan takuuvarmasti kiinnostaa ja se tapa, millä he paljaita rintoja tiiraavat, ei taatusti ole että "no senhän on luonnollista". Pikemminkin mieleen painetaan se mielikuva, jonka kanssa illemmalla kotona vedetään käteen. Ja kuka sitä nyt tahallaan vieraiden runkkukuvaksi haluaa?

Vierailija
35/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee siihen vierelle kuolaamaan 5-10 hengen teinipoikaporukka. Täytyy olla teräshermoinen, että kestää sen tuijotuksen ja sanailun.

Alastomuus on luonnollista. Kyllä paljaita tissejä saa ääneen ihailla ja miettiä, sopisiko niiden väliin jotain

Vierailija
36/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on. Perustakaa ihrapalloille omat rannat. Enkä halua että lapseni oppii että on ok olla pitämättä huolta itsestään.

Voisko sama koskea myös vajakkeja kuten sinä??? Tu vosu nyt oli vain kuvaus naispuoleiselle itsensäpaljastelijalle. Ihan sama onko läski vai ei...

Vierailija
37/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin imetysaikoina ottanut ilman yläosaa aurinkoa. Taaperon on ollut helppo kesken leikkien tulla ottaan rinnasta kiinni ja imemään nestehukkaansa maitoa. Helppoa ja näppärää. Ja onneksi kukaan ei tullut sanomaan mitään, olisin kyllä mäiskäissyt turpaan sellaista estynyttä paskaa.

Vierailija
38/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin imetysaikoina ottanut ilman yläosaa aurinkoa. Taaperon on ollut helppo kesken leikkien tulla ottaan rinnasta kiinni ja imemään nestehukkaansa maitoa. Helppoa ja näppärää. Ja onneksi kukaan ei tullut sanomaan mitään, olisin kyllä mäiskäissyt turpaan sellaista estynyttä paskaa.

näkäistä hänen mielestä. Ei malta pitää näppejään irti vaan vähän leipoo niitä välillä. Alastomuus on luonnollista meille saunakansalle.

Vierailija
39/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudistirannat on erikseen Ei ole hyvien tapojen mukaista esiintyä alasti julkisella paikalla. Ranta on ihan yhtä julkinen paikka kuin vaikka puisto, ei vilauttelua sielläkään, kiitos.

Tissit voi olla tavallisella rannalla paljaana kuten joka puolella maailmaa.

Vierailija
40/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintoja ennenkin kun ollaan käyty uimahallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi