Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään uimarannalla tapahtunutta

Vierailija
17.07.2010 |

Eli näin tänään uimarannalla kuinka nainen otti aurinkoa ilman yläosaa. Häntä lähestyi perheen äiti lähimaastosta ja pyysi naista laittamaan bikinit päälle ja selitti asiaa sanoen,koska täällä on lapsia rannalla. Hän ei antanut mitään muita perusteluja moitteelleen ja nainen (minun mielestä oikeutetusti) jatkoi auringon ottamista ilman yläosaa. En itse ymmärtänyt naisen lähestymistapaa, mutta mitä mieltä te äidit olette? Onko tämä lapsille jotenkin kamalaa?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sanottavan että järjestylaki on muuttunut niin se sallii auringon oton yleisellärannalla (puistot mukaan lukien) mutta sillä edellytyksellä että ko hlö esiintyy asiallisesti: makaa tai istuu mutta ei koikkelehdi alastomana ympäriinsä, ja että uimaan voi mennä paikaltaan alastomana kunhan etäisyys veteen on tilannteen huomioiden kohtuullinen jotta se ei täytä tätä koikkelehtimis-määritettä.

Yläosattomissa auringon ottaminen ei ole pahennusta herättävää, tissit siinä "vaan" näkyy.

Vierailija
2/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne tissit kuiteskaan päälle käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki Hesan rantojen järjestyssäännöistä 7 Uimaranta-alueella ei saa käyttäytyä muita häiritsevästi tai epäsiveellisesti eikä esiintyä päihdyttävän tai muun huumaavan aineen alaisena. Kello 23.00 - 7.00 välisenä aikana kaikenlainen meluaminen, laulu ja soittoon kiellettyä.

Eli mun tulkinta olisi ollut että vaivautunut äiti neuroottisten lastensa kanssa pois rannalta.

Ei ollut häiriköivä äiti vissiin rinta imettänyt kun ne sentään on lapsia :O

Tää on muuten yksi syy miksei jenkeissä rintaimetetä. Perverssiä joidenkin mielestä. Onneksi ei kaikkien.

Vierailija
4/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asiassa on jotain outoa. Ovat tottuneet alastomuuteen sekä perheen kesken, että sukumökillä, jossa saunotaan sekaporukoissa, uidaan ajoittain alasti ja vaihdetaan uikkarit keskellä nurmikkoa kaiken kansan nähden. Minusta on pikemminkin outoa että joku ehdoin tahdoin kasvattaa lapsistaan ahdasmielisiä ja opettaa että alastomuudessa on jotain hävettävää.

Vierailija
5/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne aikuiset enemmän rintoihin kiinnitä huomiota ja niistä häiriinny.

Vierailija
6/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee asioista outoja ja kiehtovia. Mutta jos se kerran on kielletty järkkäreissä, niin silloin se on. Ja vain jotenkin keskenkasvuinen aikuinen jättää niitä noudattamatta.

Vierailija
7/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ne lapset mitään, eihän se niitä kiinnosta, tuskin ne edes sitä näkee. Mutta uimarannat on täynnä murrosikäisiä ja parikymppisiä poikia ja niitä kyllä ihan takuuvarmasti kiinnostaa ja se tapa, millä he paljaita rintoja tiiraavat, ei taatusti ole että "no senhän on luonnollista". Pikemminkin mieleen painetaan se mielikuva, jonka kanssa illemmalla kotona vedetään käteen. Ja kuka sitä nyt tahallaan vieraiden runkkukuvaksi haluaa?

Vierailija
8/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit ovat siis pervoja...a-kuppiset mammat pelkää että ukko kattelee mun g-kuppeja =).hahaa

Vierailija
9/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ne lapset mitään, eihän se niitä kiinnosta, tuskin ne edes sitä näkee. Mutta uimarannat on täynnä murrosikäisiä ja parikymppisiä poikia ja niitä kyllä ihan takuuvarmasti kiinnostaa ja se tapa, millä he paljaita rintoja tiiraavat, ei taatusti ole että "no senhän on luonnollista". Pikemminkin mieleen painetaan se mielikuva, jonka kanssa illemmalla kotona vedetään käteen. Ja kuka sitä nyt tahallaan vieraiden runkkukuvaksi haluaa?

Vierailija
10/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit ovat siis pervoja...a-kuppiset mammat pelkää että ukko kattelee mun g-kuppeja =).hahaa

enkä mä oo huolissani ukostani vaan 14-vuotiaan poikani kavereista. Mulla itselläni on 75dd-kupit ja ne on sitäpaitsi kiinteät ja pystyt, joten sun ei tarvi luulla että olen mitenkään kade, vaikka MÄ otankin aurinkoa vain omassa rauhassani.

Vierailija
11/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä sellaiselle rannalle missä lapset leikkii...hyi helvata varmaan siellä kiva sit esitellä riippareitaan niille esiteinipojille OKS!

Vierailija
12/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä oo huolissani ukostani vaan 14-vuotiaan poikani kavereista. Mulla itselläni on 75dd-kupit ja ne on sitäpaitsi kiinteät ja pystyt, joten sun ei tarvi luulla että olen mitenkään kade, vaikka MÄ otankin aurinkoa vain omassa rauhassani.

DD-KUPPI ON SUOMEKSI E-KUPPI,URPO.UK-MITOITUS

Vierailija
13/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannoilla laitetaan ne tissit piiloon! Itse olen tottunut alastomuuten jne, mutta ei tulisi mieleenkään yleisellä paikalla alkaa tissit paljaana hillumaan! Jotain rajaa sentään.

Vierailija
14/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD-KUPPI ON SUOMEKSI E-KUPPI,URPO.UK-MITOITUS

kyllä mä ihan ostan dd-kuppeja suomesta ja käytän niitä

Vierailija
15/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli näin tänään uimarannalla kuinka nainen otti aurinkoa ilman yläosaa. Häntä lähestyi perheen äiti lähimaastosta ja pyysi naista laittamaan bikinit päälle ja selitti asiaa sanoen,koska täällä on lapsia rannalla. Hän ei antanut mitään muita perusteluja moitteelleen ja nainen (minun mielestä oikeutetusti) jatkoi auringon ottamista ilman yläosaa."

Laki on kuitenkin tämän perheenäidin puolella. Naisella ei ole lain mukaan oikeutta esiintyä julkisella paikalla yläosattomissa, mikäli se herättää pahennusta jossakin toisessa ihmisessä (tässä tapauksessa perheenäidissä). Perheenäiti olisi halutessaan voinut soittaa poliisin paikalle. Meillä on tietyt lait, ja niitä pitää noudattaa piti niistä tai ei. Niin se vain tämä yhteiskunta toimii.

Vierailija
16/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma 9-v poikani ei ole edes millään tavalla huomannut yläosattomissa kekkuloivia naisia

Vierailija
17/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun lapset ois kiinnittänyt tommoseen mitään huomiota. Tuskin teinikään kenenkään rantatisuille runkkaa. On niillä runkkukuvat ihan erikseen.

Jos tisit on pervot tai yläosattomissa auringonotto perversiiä, niin what. suomessa on alastomuutta yleensä ottaen pidetty luonnollisena asiana, ja ihan sääli jos nyt mennään amerikan malliin ja ällötellään tissejä.

Vierailija
18/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne teinitpojat kuulkaa tuijottaa tissejä aivan varmasti, olipa siinä päällä kankaanpala tai ei. Ja ne samaiset teinit myös masturboi kotona olivatpa nähneet tissejä rannalla tai ei. Pienet lapset tuskin edes huomaavat moista.

Sinänsä en kyllä minäkään ymmärrä yläosattomissa auringonottoa mutta eipä tuo häiritsekään. Tai no, en oikeastaan ymmärrä auringonottoa ollenkaan.

Vierailija
19/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten ei pidä valittaa, jos varhaisteinipojat tuijottelee niitä hinkkejä ja naureskelee keskenään. Toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
20/82 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyseisessä asiassa pitäisi ottaa huomioon ne, jotka hämmentyy moisesta kuten julki-imetyksessä. Kaikkia ei voi vaatia ymmärtämään kaikkea. On ihmisiä ja lapsiakin, jotka hämmentyy jos nainen makaa rannalla lollot kainaloissa valuen.

Ihan asiallisesti tämä äiti on toiminut kun on pyytänyt naista panemaan yläosan päälleen. Auringonottaja on käyttäytynyt asiattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi