syysmammat!Voitasko tehdä pieni esittelypino
 tällekin puolelle?
 Ikä:26 ja miehellä 30
 Avoliitossa elellään ja 3-vuotias poitsu sekä karvainen perheenjäsen löytyvät meidän taloudesta
 Ammatti:sairaanhoitaja
 Asutaan tällä hetkellä kolmiossa mut omakotitaloa etsiskellään.
 Harrastuksina lenkkeily ja punttis sekä jumpilla käyn kun vaan kerkeen.
 Niin ja suomenmaan itäisessä osassa asustellaan;))
Kommentit (54)
olen 29 vuotta, harrastan jumppaa, ulkoilua, laskettelua, lukemista ja lasten kanssa uintia ja muskaria, koulutukseltani olen diplomi-insinööri ja äitiyslomalla projektipäällikön tehtävästä. asumme mieheni, 2v 7kk vanhan poikamme, 3 vkoa 4 päivää vanhan poikamme ja snautserimme kanssa mikkelissä.
 Eli mä olen vm 81, eli 23-vuotias äippä, lähtöisin raumalta, miehen koulun vuoksi Porissa elelemme.  ostimme omakotitalon vähän aikaa sitten Raumalta ja toukokuussa muutamme omaan kotiin :)
 Meillä on 30.03.2004 syntynyt esikoistyttö ja nyt tuli 25.9.2005 toinen tyttö taloon :) nuorimmaista " koristaa"  huuli-ien-suulakihalkio joka mullistaa arkea hiukkasen syöttämisen puolesta. Odottelemme aikaa helsinkiin arvioitavaksi, että miten aletaan tyttöä hoitamaan :)
 kotoa löytyy myös 300litran akvaario :)
 T:Neiti21  +Prinsessa 2vkoa  2pvää &Nea 1v6kk+
 Olen 22 vuotias, käynyt ravintola-alan koulutuksen, mutta työskentelen päiväkodin keittiössä. päivätyö on niin ihanaa että voi vähän tinkiä palkasta sen takia =) Perheeseen kuuluu mies 25v, naimisissa ollaan oltu reilu vuosi ja pieni tytön tylleröinen, nyt  17vrk. Vajaa vuosi sitten ostettiin kerrostaloasunto ja nyt meillä on tilaa neljän huoneen verran. Hyvin mahtuu vaikka lisääkin lapsia sitten aikanaan.
 Tipy
 Mä olen kohta 31 vuotias,mies on saman ikäinen .Naimisissa ollaan.Asutaan omakotitalossa Tampereen seudulla.
 Mä harrastan kuntosalilla käymistä,pitkiä kävelylenkkejä,ystävien kanssa lörpötttelyä ja metsälenkkejä ja retkeilyä koko perheen kera.
 Meillä on esikoinen jo tokalla luokalla,Kaksospojat ovat pian 3 vuotiaita ja sitten meillä on pieni prinsessa,joka on syntynyt 25.8.
 kuulumisiin,
 nina.n
Eli täytin juuri 34 (taidan olla tässä syysmamasarjassa seniorin asemassa,vaikka olenkin mieleltäni lapsi ikuisesti :-), mies on 38 ja meillä on 3-vuotiaan tyttären lisäksi ilonamme uunituore poika, 12 päivää. Olemme arkkitehteja ja asumme Helsingissä, olemme asuneet pitkään myös Yhdysvalloissa eli miehen kotimaassa. kotona puhutaan siis kahta kieltä.
 kuuluu minä, äitiliini 26 vuotta, iskä 35 ja esikoispoikamme, joka syntyi 20.9. Avoliitossa eletään vielä toistaiseksi, häät ovat ensi kesänä. Asumme Tampereella rivitalokaksiossa kahden kissan ja akvaarion kanssa. Isompaa asuntoa, lähinnä omakotitaloa etsiskelemme aktiivisesti, kun rupee asunto käymään ahtaaksi.
 Harrastukset ovat aikas suppeat tällä hetkellä, lähinnä kävelyä vaunujen kanssa (onneks on ihana syksy!) yksin tai ystävän kera.
 Heräsin aikas myöhään tähän vauvalehden sivujen keskusteluihin tuolla odotuspuolella, joten tämä on ensimmäinen virallinen esittelyni (" ,)
 Tartsani ja Peketsu 3 viikkoa+1 päivä
 Näin meillä...olen 35-v. lastentarhanopettaja. Tytöt 4½v ja kuopus tulee lauantaina 6 vko.Mies rakennusmestari, samoin 35 v. Asustellaan Itä-Helsingissä aso-kerrostalossa, jossa 3 h. Vielä mahdutaan, mut isompaa rivaria ollaan etsimässä. Harrastin ennen vauvaa ! joogaa, mut nyt siis vauvanhoito on täyspäiväinen harrastus. Päivittäin käydään puistossa ja kolmena päivänä viikossa arkea rytmittää esikoisen kerho.
 t.2xmyy eli minä ja tytöt
 Olen itse 27v. ja mies 29v. Meillä on 2,5-vuotias esikoispoika ja nyt 24.9. syntynyt tyttövauva. Lisäksi perheeseemme kuuluu sekarotuinen paimenkoira.
 Ollaan miehen kanssa molemmat koulutukseltamme diplomi-insinöörejä, mies toimii tutkijana korkeakoululla ja minä Nokian inssinä. Harrastamme mitä ehdimme - minä tällä hetkellä lähinnä uhmaikäisen kanssa taistelemista ja vaunulenkkejä, mies enemmänkin liikuntajuttuja. Yhdessä " harrastamme"  leffoja ja kokkaamista sekä hyvien punaviinien maistelua :)
 Asumme Espoossa kerrostalokolmiossa mukavassa paikassa mutta haaveillaan joskos joskus vielä rivariin tai omakotitaloon päästäisiin. Ja mieluiten maaseudulle vaikka emme kumpikaan maalta ole kotoisin. Jotenkin vain sellainen idyllinen haave on molemmilla olemassa...
 Oon 32 v. ympäristöalan ihminen ja mies 41 v. liikunnan ammattilainen. Meillä on reilu 2-viikoisen prinsessan lisäksi 2,5-vuotis uhmaikäinen poika ja 8-vuotias koira. Asustellaan Espoossa kerrostalokolmiossa.
 Harrastuksia on (ollut) ratsastus ja taulujen töhertely, myös koirajutut ja satunnaisempi liikunta. Mies liikkuu sit munkin edestä :-)
 Kaunista syksyä kaikille!
 t.Kivipiira
 Minä ja mieheni kuulumme myös sarjaan 30 ja risat. Syysvauvan lisäksi perheessämme on teini-ikäinen tyttö ja taapero- poika.Työskentelin ennen pojan syntymää päivähoidossa.  Hoitoalan koulutus tuli nuorempana hankittua, mutta niitä hommia en ole koskaan tehnyt. Aika näyttää mihin suuntaan parin vuoden kuluttua.
 Asumme paritalossa ( 4 h+k ) pääkaupunkiseudulla.
 Tämä onkin kiva jutska, jos ei muista kaikista kaikkea tuolta odotus-puolelta ja joskos tulis näin uusiakin mukaan... =)
 Eli minä kohta 28v. mieheni 29v. naimisissa ollaan oltu nyt 6 vuotta, jonka aikana on syntynyt Eetu 5v. ja Santtu 5 vko. Porissa asustelemme omakotitalossa, jonka isäni rakensi meille.. =) Lemmikkinä meillä on hamsteri, Matti-kissa jäi kesällä auton alle ja Piki-kissa katosi mystisesti keväällä. Ja nyt ollaan ajateltu ettei nyt vähään aikaan lemmikkejä lisää..jos sitten joskus...
 Odotusaika oli TODELLA rankka, vaikkei mitään ns. lääketieteellistä syytä.. ehkä olin vain henkisesti väsynyt tms.
 Vauva-aika on ollut ihanaa... ei koliikkia, ei valvomista, ei kerrassaan mitään valittamista..VIELÄ!!
 Kotona siis olen päivästä toiseen (tosin ikävä alkaa tulla töihin) ja harrastukseksi olen jumiutunut huuto.nettiin. =)
 Saahan ne äippärahat sinnekin kulumaan.. (niinkuin sitä tulis oikein paljon... )
 Mukavaa syksyä kaikille!!!
 - Tartsa -

Meillä näin:
 Minä 21, mies 30 ja esikoistyttö 2vk+1pv. Asutaan avoliitossa, kihloihin menimme toukokuussa. Asumme Lahdessa vuokralla, pienkerrostalossa, jossa meillä on 3h+k+s. Tilaa riittää siis ihan kivasti. Oma asunto olisi kuitenkin unelmana jossain vaiheessa.
 Työskentelen ravintola-alalla, mutta alan vaihto olisi kovasti suunnitteilla, joten luultavasti jossain vaiheessa palaan koulun penkille ja hommaan itselleni jonkun kivemman ammatin.
 Lisää lapsia tulee toivottavasti myöhemmin, vaikka inhosinkin odotusaikaa yli kaiken. Vauva taas on niin ihana, että korvasi kaikki pahat olot mitä odotus aiheutti. :)
 Meidän perhe:
 Mä 26w,aviomies 32w,esikoispoika 2w 8kk ja 1,5kk ikäinen tyttö.
 Asustellaan keski-suomes omistus rivaris 2h,k,s johon muutimme heinäkuun alus..
 Mun ammatti on lähihoitaja ja miehen ammatti koneistaja.
 Harrastuksina on lenkkeilyy,ulkoiluu muutenki perheen paris,ravit,ratsastus joskus..
 Marjoka ja perhe
 Eli;
 Minä olen (kuten nimimerkistä näkyy) 19v (no joo marraskuussa 20) ja aviomies täyttää jouluaattona 24v.
 Esikoispoika tuolla sängyssä tuhisee, ikää tapauksella on 3vko ja 3 pv.
 Avioliiton satamaan astuttiin ulkomailla helmikuussa 2004.
 Asustelemme etelä-hämeessä " omassa" (toisin sanoen vielä pitkään pankin) kaksikerroksisessa rivarissa jossa remontin jälkeen on huoneita 4 ja lisäksi keittiö ja sauna ja kohtuullisesti omaa pihaa. Eli lisää lapsia mahtuisi, mutta toistaiseksi keskitytään tuohon pojan palleroon :)
 Lemmikiksi olen kaavaillut koiraa (tiedossa olisi jo yksi) mutta se on vasta harkinnassa :)
 Koulutukseltani olen merkonomi ja sain keväällä vakkari paikan länsisuomen ostoassistenttina ja mies on sähköasentaja (ja vuorotöiden vuoksi piiitkällä isyyslomalla :) )
 Harrastuksia löytyy, ainakin mieheltä. Itse ajattelin aloitella uudelleen tuon kuntosalilla käymistä ja lumen tultua suuntaan rinteisiin. Muuten käymme kävelyllä noiden vaunujen kera. Ja tietysti minä ainakin surffailen netissä ainakun ehdin tuon käärön hoidolta :)
 Minä olen 28-vuotias samoin mieheni. Perheeseen kuuluu lisäksi tasan 5 viikkoinen esikoistyttäremme. Tällä hetkellä asustelemme Satakunnassa miehen opiskelujen vuoksi. Asumme kerrostalokolmiossa vuokralla. Haaveena miehen valmistumisen jälkeen oma koti :)
 Itse työskentelen terveydenhuoltoalalla ja kiirettä töihin ei ole :)
 t.hope-a
 eli minun esikoinen tuolla tuhisee tasan 4vk ja la 1kk. Miehen toinen, meillä siis vierailee aina viikonloppuisin ja välillä viikolla isosisko 10.v. Meidän paavo siis oli tyttö ja syntyi 15.9. Olen palvelualalla ja mieheni atk-alalla ikää meillä on 29.v. ja mies 32.v.Omakotitalossa ja avoliitossa ollaan.Lisäksi perheessämme on karvainen 5 vuotias koira.
 Liikunta on jäänyt vähiin minulla, muttei miehellä. Vaunuilla ollaan kävelty nyt niin että jalassa kai rasitusvamma.
 asustelee myös meidän perhe vuonna 1930 rakennetun pienkerrostalon kolmiossa. Mies, 33, työskentelee teknisellä alalla, ja minä, 32, hankin leipäni - silloin kun töissä olen - media-alalla. Esikoispoikamme on nyt 1 v 7 kk ja kuopustyttäremme 3 vk 4 päivää. Lisäksi huollettavana on koiruus.
 Harrastuksemme rajoittuu tällä hetkellä lenkkeilyyn ja siinäkin on tarpeeksi :-).
 -maire
 Eli kuten nimimerkistänikin voi päätellä, olen 31-vuotias kuten miehenikin. Asumme Kirkkonummella rivarikolmiossa kahden lapsen kanssa (tyttö 7.1.04 ja poika 15.9.05) ja toistaiseksi olemme päättäneet että enempää ei lapsia tule... no, katsotaan parin vuoden kuluttua asiaa uudestaan :-)
 Koulutukseltani olen tradenomi, kotona olen kuitenkin ollut esikoisen syntymästä lähtien ja tarkoitus olisi hakea töitä myynti/markkinointialalta joskus vuoden päästä. Mieheni on " perusduunari trukkikuski"  ei kuitenkaan laulava sellainen...
 " Harrastuksenani"  on ollut viime vuosina kunnallispolitiikka ja paikallisessa kyläyhdistyksessäkin minut tunnetaan. Liikuntapuolen harrastuksina heilun hiekkalaatikolla esikoisen kanssa ja juoksen häntä kiinni milloin mistäkin pusikosta. Mieheni on sitten perinteisen jalkapallon ja sählyn harrastajia, tosin viimeaikoina jääneet nekin harrastukset vähemmälle kun tämä kuopus syntyi.
...siihen kuuluu minä 22 ja mies 22, sekä esikoispoika, joka tasan 3viikkoa. Asumme Lahdessa rivari kolmiossa. Erittäin hyvin on arki lähtenyt rullaamaan, vaikka alkuun vähän jänskätti! = )
Laitetaan esittelyt tännekin, taitaa tuo vanha pino odotuspuolella olla aika kaukana
Ikää minulle on kertynyt 34 vuotta ja miehelle 49 vuotta.
Naimisissa ollaan oltu reilut 13 vuotta
Lapset: Iltatähtemme, Nikke-poika 1 kk (syntyi 11.9.2005), Poika miltei 11 vuotta (s. 1994) ja tytär 12 vuotta (s. 1993). Perheeseemme kuuluu myös 14 vuotias koira-herra.
Ammattini on Business Controller, koulutukseltani olen tradenomi.
Asutaan omakotitalossa Nurmijärvellä
Harrastuksina: nyt vauvan kanssa päivittäiset kävelylenkit, talvella lasketellaan koko perhe ja odotan että pääsen taas kohta uimaan
t. Kaisastiina