Käytätkö redditiä?
Ja jos käytät mille r/- sivuille kirjoittelet tai seuraat?
Kommentit (20)
R/skeptic säännöllisesti seurannassa. Jotain pelifoorumeja ymv. satunnaisemmin.
Juu, ei oo someja eli sieltä seuraan harrastusjuttuja ja yms.
Kyllä seuraan monia sivuja henkilökohtaisten kiinnostuksenkohteiden mukaan mutta enpä juuri kirjoittele mitään.
uutis sivut on parhaat, aina 2 pv edellä mitä täällä. En tosin suomi-osiota seuraa lainkaan
En käytä eikä kiinnosta kokeillakkaan
Olin aktiivinen redditissä ennen kuin r/Finland oli perustettu. Sitten alkoi vituttamaan se hurskastelu, piirirunkkaus ja samantyylinen mukahauska nokitteleva nörttihuumori joka puolella. Lopetin käyttämisen kokonaan.
Omat sarjat ja mielenkiinnon kohteet käyn läpi, eli5, peterexplainsthejoke, bonehurtjuice, meirl ja joitain muita usein trendaavia katon.
r/finland on pelkkää antisuomi rassismia suomalaisia ja meidän kulttuuria kohtaan, tekijänä ulkkikset. Monet eivät ole edes koskaan käyneetkään täällä joten jotain ostettuja viha-trolleja. Olen ilmoittanut monta kertaa tuosta suomi-vihakirjoittelusta tuossa subissa mutta ei tehoa. Minkään muun maan "omareddit" ei ole tuollainen, ainoastaan suomalaisten. Voitte vain arvailla syitä...(huom r/finland)
Itse seuraan kotakuinaction ja shitamericanssay..pari naisten subia ja reddit-eurooppa.
N45
Puolukan Poimija kirjoitti:
Ei oo someja mut kuitenki tulit someen kertomaan miten ei oo someja ja että käytät somea... Ootko sellanen vähän fiksumpi kaveri?
Vierailija kirjoitti:
r/finland on pelkkää antisuomi rassismia suomalaisia ja meidän kulttuuria kohtaan, tekijänä ulkkikset. Monet eivät ole edes koskaan käyneetkään täällä joten jotain ostettuja viha-trolleja. Olen ilmoittanut monta kertaa tuosta suomi-vihakirjoittelusta tuossa subissa mutta ei tehoa. Minkään muun maan "omareddit" ei ole tuollainen, ainoastaan suomalaisten. Voitte vain arvailla syitä...(huom r/finland)
Itse seuraan kotakuinaction ja shitamericanssay..pari naisten subia ja reddit-eurooppa.
N45
Tarkkaankin lukenut läpi esim. r/ugandan ja r/malaysian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Tarkkaankin lukenut läpi esim. r/ugandan ja r/malaysian?
Voi sentään, tarkoitin kylläkin muita pohjoismaita ja eurooppaa. Luulin ettei tätä tarvitse erikseen mainita enkä ymmärrä miksi mielestäsi piti alapeukuttaa viestiäni? Juuri tällaista perseilyä en enää jaksa.
N45
Mikä se on? Mitä sillä tehdään? Onko joku keittiöväline? Vispilä?
Keskimääräinen reddit-käyttäjä on äärivasemmistolainen mukahauska sarkastinen hint tari.
Juu , joskus kun halusin tietää mitä mieltä ollaan The Block tv sarjasta Australiassa.
Vierailija kirjoitti:
N45
Voisitko lopettaa viestini multialapeukuttamisen, kiitos? Viestissäni ei ole MITÄÄN alapeukutettavaa ellet sitten nauti siitä että suomalaisia herjataan netissä oikein multikansallisesti? Olet joku naisia vihaava kucipää trolli. Minun viestini ei ole sinun paskomistasi varten, kirjoita omat viestisi sen pellepeukuttelun sijaan.
N45
Vaikea sanoa kumpi on parempi tai paskempi, reddit vai quora, reddit on täynnä wokepicpocvassari-hulluja ja quora taas on täynnä ylimielisiä intialaisia. Normaalikansalaisille pitäisi tehdä ihan uusi ja puhdas alusta johon on kriteereitä eli kaikki reddit/quora sonnat pysyisivät poissa.
Redditissä on kiellettyä puhua monista normaaliasioista ja varsinkin trans-soturit ovat valloittaneet useimmat aiheet. Quorassa taas törmää jopa lapoon..
Vierailija kirjoitti:
Puolukan Poimija kirjoitti:
Ei oo someja mut kuitenki tulit someen kertomaan miten ei oo someja ja että käytät somea... Ootko sellanen vähän fiksumpi kaveri?
Oot vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen reddit-käyttäjä on äärivasemmistolainen mukahauska sarkastinen hint tari.
Se on siitä hyvä että siellä ei hillu tuollaiset ras istiset pe rsut.
Voitko aloittaa keskustelun kertomalla itsestäsi?