Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UIMARANNALLA NÄHTYÄ pino

Vierailija
15.07.2010 |

Mä aloitan näin tänään kun vanha papparainen tölläsi viereisellä viltillä olevaa nuorta muodokasta naista eikä häpeillyt sykkivää erektioaan yhtään vaikka nainen sen huomasi selvästikin. :-D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti huiveineen ei luonnollisesti päässyt uimaan.

Vierailija
2/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuointeja mitä ihmisillä nykyään on. Ihan fiksunkin näköisillä ihmisillä on mitä juntimpia kuvia nahoissaan. ja sitten on niitä tyyppejä, jotka on ihan pelottavia kun on niin pahan näköisiä kuvia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin tänään tuijottelin bikiniasuisia naisihmisiä rantsussa. Mitäs tulevat sinne biksuissa, taf lak jos siellä on miehiä myös uiskentelemassa (ja haaveilemassa naiskentelusta)

Vierailija
4/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinnit loppuivat myös meiltä siihen.

Vierailija
5/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan aja autollakaan, koska ihmisiä kuolee kolareissa?

Itse asiassa ette voi tehdä yhtään mitään, joka tilanteessa on mahdollista kuolla.

Vierailija
6/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin niin, että vitosen perhe oli just tolla kyseisellä rannalla. Ehkä meidänkin olis tullut lähdettyä pois tapahtuman jälkeen, vaikka sen ei pitäisikään muihin mitenkään vaikuttaa

Vierailija
7/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin niin, että vitosen perhe oli just tolla kyseisellä rannalla. Ehkä meidänkin olis tullut lähdettyä pois tapahtuman jälkeen, vaikka sen ei pitäisikään muihin mitenkään vaikuttaa

Vierailija
8/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht syvällä järvessä, vanhemmat juoruaa viltin päällä liian kaukana ja katse väärään suuntaan, että pelastustoimet olisivat aika mahdottomia jos lapsi alkaisi vajota... Meidän rannalla on myös laituri, jolla pienetkin lapset juoksentelevat (=tosi vaarallista mielestäni) ilman vanhempiaan.

Sitten nää kouluikäiset jotka seilaa uimapatjan kanssa kaukana rannasta hirvittää myös!

Eli olen hysteerikkoäiti, joka itse on koko ajan metrin päässä lapsistaan ja koko ajan skarppina.

Vierailija
9/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vielä 5v sitten oli tavallisempaa käyttää kokouikkaria.

Paljon olen nähnyt rannoilla tänä kesänä tosi suloisia pikkutyttöjä, joilla on ihanat vaatteet ja niihin sävy sävyyn kellukkeet ja pyyhkeet. Harmi, ettei pojille yleensä vastaavia ihanuuksia ole tarjolla.

Hauskaa on ollut katsella myös (ihan positiivisessa hengessä) miten jotkut majoittautuu rannalle koko päiväksi, mukana on päivänvarjo, muovituoleja, kylmälaukku eväineen, pullokaupalla juotavaa, lukemista jne.

Erilaisia lastenvahtimis-ratkaisujakin on ollut hauska seurailla. Eräässä perheessä toinen vanhempi istui muovituolilla järvessä, toinen oli muutaman metrin rantaviivan rannan puolella viltteineen ja lapset sai liikkua vanhempien välillä. Välillä vanhemmat vaihtoivat paikkoja.

Nää UV-suojapuvut ovat ilmeisesti tämän kesän hitti. Olen niitä katsellut ja miettinyt että mitenhän hiostavia mahtavat olla +32 asteessa.

Lähinnä seurailen lapsia ja lapsiperheitä. On jäänyt siis irstaat vanhemmat ukot ja nuorisoporukat vaille huomiota. Paitsi yhtenä päivänä eräs nuorisojengi soitti musiikkia parkkipaikalla niin kovaa että koko ranta raikasi ja kaikkien päät kääntyi parkkikselle päin.

Juu, rannalla on kiva katsella ihmisiä ja elämää.

Vierailija
10/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia ihmisiä, isoja, pieniä, rumia, kauniita, ulkolaisia, nuoriaja vanhoja viettämässä aikaa auringossa, aivan kuten mekin teemme.

Vierailija
11/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lukea seuraavana päivänä täällä perseeni koosta.

Kahlatkoon lapset pihan muovialtaassa.

Vierailija
12/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan ihan paikallisen uimarannan vieressä (suora näköyhteys). Koko kesän ajan, vaikka ei ole ollut välttämättä kauhean lämmintäkään, mutta aurinko on paistanut, siihen rannalle on tullut ihan aamusta n. klo 7.30 sellainen täti, ehkä joku 50-60-vuotias.

Kävin itsekkin eilen rannalla uimassa töiden jälkeen ja jälleen se täti oli ottamassa siellä aurinkoa. Huomasi kyllä, että se on saanut koko kesän aurinkoa, kun se oli tasaisesti ruskettunut ja rusketus alkoi olla melko tumma. 6

Vierailija
13/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti huiveineen ei luonnollisesti päässyt uimaan.

Äiti ja (mamma) menivät vaateet päällä huveineen uimaan.

Äiti viihtyi kauankin ja piti hauskaa perheensä kanssa. Mammalle riitti lyhyempi uinti.

Vierailija
14/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kaikki käyttää bikineitä, kokouikkari hiostaa

vaikka ilma on lämmin, on vesi viileää ja meidän nuoremmalla uv suojattu kelluntahaalari lämmittää. Vedestä noustaan silti huulet sinisenä ja puku otetaan tietty heti pois.

Mulla on ylipainoa ja karmeet suonikohjut, silti vien lapseni uimaan sporttibikineissä. Katsokaa muualle, haluan että lapsiltani ei vaivalla opittu sukellusrefleksi katoa.

Vierailija
15/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla oli useita. Olivat kaikki kauniita, hedelmällisen näköisiä ja naisellisia suurine vatsoineen. Miehellenikin vinkkaisin, että kauniita ovat.

Toinen minkä huomasin, oli reilu 40-vuotias ei niin miellyttävän näköinen mies, joa tiiraili vähäpukeisia naisia peittelemättä. Kierteli pyyhkeiden väleissä ja katseli estotta. YÖK!

Vierailija
16/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua tuli iljettävä papparainen iskemään järvessä uidessa yleisellä rannalla. Halusi tarjota mehua rannan kahvilassa uinnin jälkeen.. :=0

Vierailija
17/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla oli poikaporukka, ehkä yläasteen aloittavia tai ainakin suunnilleen sen ikäisiä. "Leikkinä" oli painaa kaveria veden alle ja pitää siellä. Näytti sen verran vaaralliselta, ja ja yksi pojista oli oikeasti hädissään, että mun mies meni kieltämään ko. touhun. Ensin mutisivat haistatteluja, kun mieheni pyysi toistamaan mitä sanoivat, painuivat pyyhkeille kiukuttelemaan. Loppuillan uivat sitten nätisti :)

Vierailija
18/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.national-front.org.uk/burkinis.htm

Ois aika sporttinen ratkaisu..!

Vierailija
19/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monena päivänä rannalla ollessa nähnyt uivia ihmisiä!

Että jaksattekin olla kyyliä ja täällä puida näkeemäänne.

Vierailija
20/53 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma röhnöttää viltillä. 2 taaperoa ja 2 isompaa lasta. Isommat joutuivat koko rannalla oloajan vahtimaan pieniä n.2 ja 4 vuotiaita sisaruksiaan. Jos yrittivät päästä rauhassa uimaan läski huutaa: "et perkele päästä silmistäs noita pieniä!"

Tosi ikävä näky. Ja nämä isot tyytyivät kohtaloonsa. Niistä näki, että ovat ennenkin joutuneet pieniä hoitamaan ja paljon :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä