UIMARANNALLA NÄHTYÄ pino
Mä aloitan näin tänään kun vanha papparainen tölläsi viereisellä viltillä olevaa nuorta muodokasta naista eikä häpeillyt sykkivää erektioaan yhtään vaikka nainen sen huomasi selvästikin. :-D
Kommentit (53)
Mamma röhnöttää viltillä. 2 taaperoa ja 2 isompaa lasta. Isommat joutuivat koko rannalla oloajan vahtimaan pieniä n.2 ja 4 vuotiaita sisaruksiaan. Jos yrittivät päästä rauhassa uimaan läski huutaa: "et perkele päästä silmistäs noita pieniä!"
Tosi ikävä näky. Ja nämä isot tyytyivät kohtaloonsa. Niistä näki, että ovat ennenkin joutuneet pieniä hoitamaan ja paljon :(
Perhe tuli kolmen tyttären kanssa uimarannalle ja isä huusi lapsille koko ajan ja joka toinen sana oli vittu. Äiti vain katseli vierestä, kun isä mm. sanoi noin 5-vuotiaalle tyttärelleen, että "ei se uimalelu sua kestä, kun sä oot tommonen 20-kilonen läski!". :o
rannalla oikeen kunnon av-tyylisen WT-perheen! Isä huus kokoajan ohjeita neljälle pojalle KOVAAN ääneen rannalta kun pojat oli vedes. Siis se isä oikeen seiso siin rannalla ja huus. Äiti istu pyyhkeellä vieres ja inhottaval äänellä marisi: Älä niille mitään koita opettaa, ei ne osaa kuitenkaan mitään, ei ne ees kuuntele... Ja isä jatkoi huutamista. Kyl mua nauratti!
noin 1.5v lapsi sai viipottaa varsin vapaasti. Kesti kauan edes tajuta kuka tämän lapsen äiti oli. Vedessäkin poika vaappui huterin askelin ja äiti istui viltillä 10m päässä ja katseli ihan muualle! Kerran tuo lapsi taapersi meidän peitolla ja meni varmaan minuutti ennen kuin äiti reagoi asiaan! Aika lähellä oli etten sanonut naiselle mitään, niin kauheaa katsottavaa tuo oli!
äiti kahden teini-ikäisen pojan ja pienemmän tyttären kanssa. Näyttivät kaikki tulevan hyvin toimeen ja olivat ystävällisiä toisilleen. Yleensä tuon ikäiset ovat juroja eivätkä lähde äitinsä ja siskonsa kanssa minnekään. (15-17 v)
Uinnit loppuivat myös meiltä siihen.
Ei varmaan kun se kuoli jo maanantaina. Ja koko pinnan alle painui sunnuntaina.
olisi varmaan naurattanut. Ensin huusin wt-tyyliin kahdelle 4- ja 7-vuotiaalle ohjeita kuten "Nyt irti veljestäs!" ja "Jos ette nyt lopeta tuota painimista niin äiti häipyy justiinsa!", ja sitten häivyin. Katselin metsästä piilosta vähän aikaa kun pojat lopulta huomasivat mutsin häipänneen (hehheh, vieläkin naurattaa). Pienempi ei tosin ollut moksiskaan, mutta isompi vähän hätääntyi (ei oltu lähirannassa eli kotimatka olisi ollut 3km). Ja todellakaan lapset siis eivät kuuntele mitään. Aina ennen uimareissua kerrataan säännöt, mutta vedessä ne unohtuvat aina. Varmaan en enää vie noita apinoita uimarannalle kertaakaan tänä kesänä.
Mamma röhnöttää viltillä. 2 taaperoa ja 2 isompaa lasta. Isommat joutuivat koko rannalla oloajan vahtimaan pieniä n.2 ja 4 vuotiaita sisaruksiaan. Jos yrittivät päästä rauhassa uimaan läski huutaa: "et perkele päästä silmistäs noita pieniä!"
Tosi ikävä näky. Ja nämä isot tyytyivät kohtaloonsa. Niistä näki, että ovat ennenkin joutuneet pieniä hoitamaan ja paljon :(
Lapseni eivät ole päässeet montaa kertaa rannalle, koska yksin en pysty riittävästi vahtimaan. Monissa tilanteissa 7 v. joutuu hoitamaan sisaruksiaan, koska minulla on vain kaksi kättä ja silmää, ja kotityötkin on hoidettava. Arvaan, että joku on sitä mieltä, ettei saisi hankkia kolmea lasta, ainakaan pienillä ikäeroilla.
"Olisko ideoita, miten tämä hoidetaan paremmin?"
On eriasia pyytää hetkeksi apuun kun koko helvetin ranta reissun pakottaa vahdiksi ku ei jaksa ruhoaan liikauttaa!
Ja tosi asia on, että älä helvetti tee niin montaa lasta jos et jaksa hoitaa!
Ei minunkaa lapset pääse rannalle niin usein kuin haluaisimme. Elämä on. Ei me päästä mihinkään niin usein kuin haluaisimme. Mutta olimme varsin tietoisisa tästä kun päätimme yrittää neljättä lasta esikoisen ollessa 7v.
Ei se muuta sitä tosiasiaa, että lapseni ovat lapsia, eivät lapsenvahteja toislleen.
Aika "järkytys" ehkä humalainen 30-40 v. nainen ilman rihman kiertämään yleisellä uimarannalla kahden miehen seurassa, joilla uikkarit päällä. Paljon lapsiperheitä uimassa. Paikka Jyväskylän Viitaniemi tänä kesänä.
mutta en vaan unohda sitä =D mamma kumartui mun eteen ja vola, siellähän uikkareitten läpi härötti puska!!! YÖK! pitikin katsoa =D
Hyvät ihmiset ajakaa ne pinppi karvanne ennen kun menette rannalle, ei siinä kauan mene =D
- tupakoivat vanhemmat; nakkaavat tumpit hiekkaan tai veteen
- rannalle pissailevat lapset; yksi pissasi 10 cm meidän viltin viereen, äiti tuli ja peitti hiekan lapiolla
- perheellä eväinä mansikoita. lapsi söi puolet kustakin mansikasta ja nakkasi loput hiekalle, vanhemmat huomasivat, mutta eivät kieltäneet
- lokkeja syöttävä mies. mies syötti lokkeja uimarannalla noin 30 min ajan..
Varsinkin itähelsikiläisillä rannoilla on villi meno; kannattaa mieluummin suunnata uimalaan tai länteen.
äiti kahden teini-ikäisen pojan ja pienemmän tyttären kanssa. Näyttivät kaikki tulevan hyvin toimeen ja olivat ystävällisiä toisilleen. Yleensä tuon ikäiset ovat juroja eivätkä lähde äitinsä ja siskonsa kanssa minnekään. (15-17 v)
Ihmettelen kun meidän murkkupojat kulkee vielä mun matkassa kun olen pienempien kanssa liikkeellä. Jopa uimarannalla. Eivätkä tajua edes hävetä mua, kuten muut murkkupojat näkyy häpeävän omia vanhempiaan. Kun menen uimaan niin pirulaiset vielä räiskyttää vettä päälle ja nauraa räkänä kun en meinaa uskaltaa sukeltaa.
Jotenkin kuvaavaa on myös se, että murkkupoikien kaverit viihtyy meillä ja heittävät läppää mun kanssa ja kulkevat samassa porukassa mielellään rannalla ja muualla, vaikka olen matkassa pienempiä vahtimassa.
Ja en voi kehua, että olisin ollut jotenkin erityinen äiti tai muuta. Ollaan vaan aina viihdytty hyvin yhdessä, eikä ole koskaan näkynyt sitä ilmiötä, että äidin pitää kulkea parisataa metriä kauempana, ettei kukaan tajua mun olevan niiden äiti. Pikemminkin taputtelevat mua joskus kaupungilla päälaelle, että mitäs meidän pikkuäitsykkä.
Omituisia sällejä.
myös romaneille..rannalla nähtyä,lapsiperheitä jonkun verran..kaksi pariskuntaa..naisilla alusmekot päällä..menivät uimaan ja naiskenteli vedessä..ei jäänyt epäselväksi,sen verran oli miesten puheet kovalla äänellä puhuttuja..en ois uskonut..jos en olisi nähnyt omin silmin..kummasti hävis porukka heidän vierestään..yöks..
- tupakoivat vanhemmat; nakkaavat tumpit hiekkaan tai veteen - rannalle pissailevat lapset; yksi pissasi 10 cm meidän viltin viereen, äiti tuli ja peitti hiekan lapiolla - perheellä eväinä mansikoita. lapsi söi puolet kustakin mansikasta ja nakkasi loput hiekalle, vanhemmat huomasivat, mutta eivät kieltäneet - lokkeja syöttävä mies. mies syötti lokkeja uimarannalla noin 30 min ajan.. Varsinkin itähelsikiläisillä rannoilla on villi meno; kannattaa mieluummin suunnata uimalaan tai länteen.
Ihmettelen kun meidän murkkupojat kulkee vielä mun matkassa kun olen pienempien kanssa liikkeellä. Jopa uimarannalla. Eivätkä tajua edes hävetä mua, kuten muut murkkupojat näkyy häpeävän omia vanhempiaan. Kun menen uimaan niin pirulaiset vielä räiskyttää vettä päälle ja nauraa räkänä kun en meinaa uskaltaa sukeltaa. Jotenkin kuvaavaa on myös se, että murkkupoikien kaverit viihtyy meillä ja heittävät läppää mun kanssa ja kulkevat samassa porukassa mielellään rannalla ja muualla, vaikka olen matkassa pienempiä vahtimassa. Ja en voi kehua, että olisin ollut jotenkin erityinen äiti tai muuta. Ollaan vaan aina viihdytty hyvin yhdessä, eikä ole koskaan näkynyt sitä ilmiötä, että äidin pitää kulkea parisataa metriä kauempana, ettei kukaan tajua mun olevan niiden äiti. Pikemminkin taputtelevat mua joskus kaupungilla päälaelle, että mitäs meidän pikkuäitsykkä. Omituisia sällejä.
pottuilevan asenteen:)
Otan pokaalin mielelläni vastaan, sillä olen kyllä ainutlaatuinen ihan omana itsenäni, kuten sinäkin ja pokaalisi ansainnut.
Silti minusta on kiva, että meillä on fiksuja nuoria miehiä, jotka eivät häpeä äitiään yleisillä paikoilla ja osaavat muutenkin käyttäytyä. Minusta se johtuu siitä, että pojat ovat fiksuja, eikä siitä, että minä olisin niin hyvä.
näin nuoren (n 18-20v) neitokaisen rannalla, oli alusvaatteisillaan, ei siis bikineissä. Valkoiset pitsirintsikat ja stringit (joiden pesulaput vilkkui iloisesti perskannikoiden välistä), ja juu, posliini oli, ei jäänyt epäselväksi kun tuli uimasta....
seisomassa rantavedessä. Ai niin, sehän olikin omani. Taidan livauttaa sille tänään ;)
Perhe tuli kolmen tyttären kanssa uimarannalle ja isä huusi lapsille koko ajan ja joka toinen sana oli vittu. Äiti vain katseli vierestä, kun isä mm. sanoi noin 5-vuotiaalle tyttärelleen, että "ei se uimalelu sua kestä, kun sä oot tommonen 20-kilonen läski!". :o