Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutatko miestäsi syntymäpäivästäsi?

Vierailija
15.07.2010 |

Niin, muistuttako vai muistaako miehesi sen muistuttamatta?

Tänne saakka olen miestäni syntymäpäivästäni muistuttanut ja tuntenut itseni kuin kerjäläiseksi (huomaa minut, arvosta minua), tänä vuonna en muistuttanut, enkä tullut muistetuksi.

SInänsä odotettavissa oleva juttu, mutta jäi mietityttämään että eikö 15 yhteisen vuoden jälkeen toisen syntympäivä pitäisi jo muistaa, oma-aloitteisesti? Tulee sellainen tunne, etten ole miehelleni tärkeä, enkä ole koskaan ollutkaan, vai vaadinko muka liikaa?

t. itsestäänselvyys

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tarkoituksella muistuta miestä, mutta tykkään vaan niin touhuta ja järjestää omia synttäreitäni että niistä tulee puhuttua paljon monena päivänä ennen h-hetkeä

Vierailija
2/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes pahastuisi vaikkei mies muistaisikaan mitenpään syntymäpäivääni tai muita merkkipäiviä (siis jos satunnainen unohdus, olisi varmaan ikävää jos ei koskaan vaivautuisi juhlistamaan minua/meitä). Mutta muistutan AINA. Joskus mies on päässyt melkein unohtamaan, siis atjunnut syntymäpäiväni läheisyyden vasta viikkoa ennen ko päivää. Pari päivää sillä meni murjottaessa ja hätäillessä mitä oikein hankkii minulle.. Sillä nyt on joka asiassa sellainen 100% suorittamisen tarve, että sen viikko on pilalla jollei ole saanut järjestettyä mielestään riittävän hyvää juhlapäivää minulle... Ja jotta tämä paha mieli vältettäisiin, pidän itse huolen ettei miehelle tule liian kiire lahjan pohdinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatoin kysyä, tehtäiskö pe jotain kivaa, ku mulla on synttärit tms. Mut ei se meidän suhteessa muistamista taannut mitenkään... Ja SILLOIN vasta olikin itsestäänselvyys ja epäarvostettu olo. :(

Vierailija
4/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on pyytänyt muistuttamaan.

Samoin muistutan isääni:D

Tiedän, että on miehiä, jotka muistavat muistuttamatta. Minulle ei ole heitä kohdalle osunut. Sen sijaan mies osoittaa arvostuksensa muilla asioilla.

Vierailija
5/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivänäni sanon miehelleni, mulla on muuten synttärit. Osta mulle tuo tai tuo lahjaksi. Ja mies ostaa.

Mieheni syntymäpäivät menevät kutakuinkin näin:

Minä: Haluatko jotain syntymäpäivälahjaksi?

Mies: En.

Minä: Aha.

Mitä kummempaa sitä pitäisi tässä oikein vaatia? En ymmärrä.

Vierailija
6/6 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä kerron, jos/kun se kysyy. Itseasiassa mies on aloittanut yleensä maaliskuussa sen kyselyn, että koskas ne nyt taas olikaan... :D

Nykyään se muistaa vähän paremmin, koska muistaa kyllä kaikkien lasten synttäripäivät ja kuopus on syntynyt samana päivänä kun mä.

Mutta toisaalta, kuinka paljon voi vaatia mieheltä, joka kysyi multa viimeksi omana syntymäpäivänään, että kuinkas vanha mä nyt sit oikein olenkaan... XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi