Mieheni on alkanut lukea tätä palstaa.
Keksikää mulle uusi palsta, jossa voin avautua anonyymisti asioistani. Mieheni tunnistaa heti kirjoitukseni.
Kommentit (14)
että sinun melipiteesi poikkeavat NIIN paljon tästä muusta mössöstä ?
tämähän on vihaisten, tyytymättömien, uusavuttomien, elämäänsä tyytymättömien ylipainosten suomalaisten äijänaisten palsta - äijänaisen perusikoneita ovat mm. T Halonen ja S Pietikäinen. Ovat aina oikeassa ja säälittävät miehet ovat AINA väärässä ja ovat omasta mielestään ovat Naisia.
Jos olet erilainen kuin edellä kuvattu, niin kyllä erotut, mutta toisaalta voisit silloin viettää aikasi aivan muulla tavalla :)
Että tämä keskustelu johtaa miehesi uuteen palstailu paikkaasi???
Tämähän on joku mielisairaalasta karanneiden temmellyspaikka!!
Tunnistaa todella herkästi kirjoitukseni (taitaa jopa "vahtia" minua täällä).
Ennen tämä toimi hyvin avautumispaikkana, nyt en enää uskalla kirjoittaa mitään henkilökohtaista :(
Minäkin ajtellut etsiä uutta paikkaa purkaa tuntoja ja kysyä neuvoja.
tosin joskus tulee katsomaan mitä teen, Sanon vain mitä olen kirjoittamassa,, eikä sen enempää kysele.
Eroa harkittu jo puoli vuotta yhdessä (kaksi vuotta ajatellut sitä itsekseni). Mies taitaa vihata sitä että alan pääsemään sen hallinasta ja yrittää vahtia minua että tietää missä mennään.
10
Minä kirjoitin muutama päivä sitten tänne, että mieheni käy lukemassa kirjoituksiani täällä.
Heti se leimattiin provoksi.
Taidanpa etsiä ja nostaa sen ketjun...
ja muitakin missä käyn! Hän myös joillekin palstoille kirjoittelee keskustelunavauksia, tänne tosin ei (toistaiseksi). Minäkin luulen, että kyse on siitä, että hän jotenkin yrittää kytätä minua, koska kun olen kysynyt, onko käynyt täällä (tai muilla palstoilla), mies aina kieltää ja vetoaa siihen, että "mitä mä sellasilla akkojen palstoilla kävisin". No, silti tietokoneen sivuhistoriasta löytyy keskusteluja, joita en ole itse avannut enkä aloittanut, ja pari kertaa, kun olen miehen puhelimesta (miehen luvalla) etsinyt jotakin, olen vahingossa löytänyt mm. muistiinpanoja, joissa on keskustelun avauksia, jotka yllättäen löytyvät niiltä palstoilta, joissa käyn. Minä en siis osaa oikeasti käyttää miehen puhelinta, jolla pääsee myös nettiin, ja nämä mitä olen vahingossa löytänyt, olen löytänyt kun olen etsinyt esim. kalenteria ja päätynyt erehdyksessä muistiinpanoihin.
Luulen, että mies vain yrittää tunnistaa mun kirjoitukseni täältä, ja yrittää sitä kautta selvitellä jotakin asiaa, jota ei kehtaa jostain syystä multa kysyä, tai uskoo etten vastaa rehellisesti kun hän kysyy. Mutta en minä ole jaksanut ottaa stressiä siitä, että hän täällä käy ja ehkä tunnistaa minun kirjoitukseni - sittenhän tunnistaa :)
kyllä me sun puolella ollaan.