Voisitko syödä hevosen tai kanin lihaa?
Minä en. Ajatuksin oksettaa...
Kommentit (38)
miksi ihmeessä en söisi...
Haistakaa viherpiipertäjät pitkä paska vaan, minä syön kaikkea mikä hyvältä maistuu. Olkoon ruualla sitten vaikka isot kosteat silmät ja piiitkät söpöt silmäripset, nyyh nyyh.
miksi ihmeessä en söisi... Haistakaa viherpiipertäjät pitkä paska vaan, minä syön kaikkea mikä hyvältä maistuu. Olkoon ruualla sitten vaikka isot kosteat silmät ja piiitkät söpöt silmäripset, nyyh nyyh.
ihmissyöjäheimon raadeltavana. Kunhan ensin käryät pienellä tulella roviolla ja maukkaaksi savustuneena.
Siinä vaiheessa kun olen kuollut ei haittaa mitä minulle tehdään.
ihmissyöjäheimon raadeltavana. Kunhan ensin käryät pienellä tulella roviolla ja maukkaaksi savustuneena.
ja oletan että hevosta on ollut jossain metwurstissa tms. ilman että olen kiinnittänyt siihen suurempaa huomiota.
Ei ällötä yhtään. En ole koskaan arvostanut sitä ajattelutapaa että kauniit tai söpöt eläimet olisivat lähtökohtaisesti arvokkaampia kuin rumemmat. Minä syön myös lehmää ja sikaa, ja niitä arvostan ihan siinä missä pupujakin.
Ihminen on lihansyöjä ja onnelliset hepat ja puput ovat mitä parhainta sapuskaa. Nam!
että niistä muustamasta hassusta hevosesta, jotka Suomessa vuosittain teurastetaan, riittää kovin paljon meetwursteihin. Siis jos meetwursti on kotimaista bulkkituotetta, siinä tuskin on hevosen lihaa.
Mutta vastauksena kysymykseen: en söisi, koska ole kasvissyöjä.
ILMAN LIHAA TULEE TOIMEEN.
MUKAVUUDENHALUANNE JA NAUTINTOJEN HAKEMISTA TUOKIN, TYHMÄÄ JA VASTUUTONTA.
OLETTEPA TYHMIÄ.
hevosta olen syönytkin (metvursti), kania en. Ehkä jossain koirassa tai kissassa menis raja...
Oli lautasella islannissa, parasta lihaa mitä ikinä olen syönyt. Vapaana kasvatettua. Samoin lammas on aivan mahtavaa siellä.
usein meetwurstissa. Kania olen kerran syönyt, ei siinä paljoa syötävää.
olen tämän tarkistanut ihan valmistajalta. jos saavat suomalaista hevosenlihaa, käyttävät sitä, mutta enimmääkseen tuovat euroopasta.
pallinaamoja, jotka menevät Aasiaan syömään kidutettua apinaa, kissaa ja koiraa. Joku tiikerin penisluukin mukaan napattu matkamuistoksi.
Kuvaatte itsenne polkupyöräilevän apinan kanssa ja esittelette niitä kuvia tuttavillenne ylpeästi.
Veljen poika metsästää jäniksiä ja usein olen saanut hyvää pataa. Hevosta söisin, jos saisin kotimaisena. Lisää hevosteurastamoja Suomessa tarvittaisiin.
ihmiset eivät syö tarpeeksi sitä hevosenlihaa ja siksi hevosiakaan ei joka paikassa teurasteta. Ei ole teurastamoiden järkeä teurastaa hevosia, jos ei liha mene kaupaksi...
Hevosharrastajana sanonkin että syökää ihmiset enenmän HEVOSTA!!!!!!!!!!!!
Tällä hetkellä tilanne on se että hevosia on vaikea edes teuraaksi saada ja siitä seuraa se että entistä huonokuntoisempia hevosia myydään edullisesti tietämättömille ihmisille!!
Hevosalan ammattilaisena yhdyn tähän mielipiteeseen täysin! Keski-Euroopan teuraskuljetukset ja muut kidutukset ovat jotain sellaista, mitä ei kukaan hevonen ansaitse. En tunne yhtään oikeaa eläintenystävää, joka vastustauisi esim. hevosenlihan syöntiä.
Kun se aika koittaa, reiluinta on viedä hevonen teurastamolle, missä asia ammattitaidolla hoidetaan ja terve liha käytetään ruuaksi. Näin se menee parhaiten niin hevosen kuin ihmisenkin kannalta. Ongelma vaan tosiaan on, että hevosen asianmukainen teurastaminen vaan nykyään ei ole niin ongelmatonta ja halpaa.. Mutta jos lihaa syötäisiin enemmän, myös tämä teurastusasia helpottuisi.
Paikallisesta palvaamosta saa loistavaa hevosesta tehtyä suolalihaa.