Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää... mä en oikeasti enää jaksa tätä hellettä

Vierailija
13.07.2010 |

mä oon ihan loppu. kello on puoli yhdeksän ja varjossa on 30 astetta lämmintä. Mua ei yhtään lohduta että jossainpäin maailmaa joku kärsii vielä kovemmasta helteestä. Mulla on nyt paha olo.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Mene jonnekin kauppakeskukseen, kirjastoon tai muualle missä on ilmastointi. Itse olin tänään monta tuntia sellossa. Oli ihan mukava päivä,kun ei tarvinnut koko päivää heikoilla.

Meren rannallakin oli tänään varjossa ihan mukavaa,ei liian kuuma.

Vierailija
2/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi kun helteitä et voi.

Oikeesti, hanki oikeita murheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa mennä mihinkään kauppakeskukseen kun ei siellä voi nukkua. ovat sitäpaitsi jo kiinni. eikä siellä voi koko päivää maleksia. En minä ainakaan meilläpäin tiedä yhtään ostoskeskusta, missä olisi ilmastointi. ruokakaupan kylmäosastolla on, mutta ei siellä voi koko päivää oleskella.

Vierailija
4/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aivot on näköjään helteessä jo sulanut.

Ja ei, minä en ole ap.

itsesi kun helteitä et voi. Oikeesti, hanki oikeita murheita.

Vierailija
5/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tässä pari vinkkiä (ellet ole jo kokeillut) kastele kylpypyyhe, ja pidä sitä märkää pyyhettä peittonasi, kun menet nukkumaan. Ja toisen (kuivan) pienemmän pyyhkeen sisään kylmäkalle ja pidät jalkojasi vasten..

Vierailija
6/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä mitään ilmastointia ole. onnellisia olette te, jotka asutte pk-seudulla. pääsette meren rannalle viilentymäään ja siellä on viileitä kauppakeskuksia. ei täällä sellaisia ole.

Vierailija
7/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivälläkin juoksemassa parin tunnin lenkin.

Vierailija
8/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kylmä, on kuuma, sataa vettä, ei sada vettä, on niin paha olla kun ilma on niin kamala. Voi voi voi.

Kyllä se syksy ja talvi sieltä kohta taas tulee, saadaan lunta ja räntää ja vettä ja kuraa ja loskaa ja paskaa ja pakkasta. Ja silloinkaan ei ole ap:lle hyvä.

Kauheeta kun Suomessa kerrankin paistaa ja on lämmintä. Ap, tämä on juuri sitä mitä kymmenet tuhannet suomalaiset lähtevät hakemaan etelän maista ja maksavat itsensä kipeäksi. Sinä varmaan menet Ruotsin laivalle, jos vaan ei keikuta liikaa.

Vierailija
9/47 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kylmä, on kuuma, sataa vettä, ei sada vettä, on niin paha olla kun ilma on niin kamala. Voi voi voi. Kyllä se syksy ja talvi sieltä kohta taas tulee, saadaan lunta ja räntää ja vettä ja kuraa ja loskaa ja paskaa ja pakkasta. Ja silloinkaan ei ole ap:lle hyvä. Kauheeta kun Suomessa kerrankin paistaa ja on lämmintä. Ap, tämä on juuri sitä mitä kymmenet tuhannet suomalaiset lähtevät hakemaan etelän maista ja maksavat itsensä kipeäksi. Sinä varmaan menet Ruotsin laivalle, jos vaan ei keikuta liikaa.

kotona on hyvä olla ja rakastan yli kaiken syksyä. Mitä enemmän sataa ja tuulee, sitä parempi

ap

Vierailija
10/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi kun helteitä et voi. Oikeesti, hanki oikeita murheita.

Täällä av:llahan on tunnetusti niin paljon oikeita murheita kaikilla.

Ap:lle jaksamista, ei tämä ole mukavaa, onneksi ei ole tulossa samanmoista hellekesää kuin viime vuonna, saatetaan saada vähän sateita ja ukkosiakin tänä kesänä, ihanaa!

Vierailija
11/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pysyttelin sinuna varjossa ja joisin paljon. Vollottaminen vain lisää nestehukkaa.

Minä nautin. Tämä on mahtavaa!

Vierailija
12/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat varmasti viileän ilman

Vierailija
13/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näiden kelien takia nyt koko kesää tarvitse pilata.

Viilennän itsäsi niin paljon kun pystyt. Aja vaikka ilmastoidulla autolla jonnekin rantaan missä tuuli käy, ja vietä päivä siellä. Juot riittävästi, viilennät itseäsi kylmillä suihkulla jne.

Jos öisin et saa kuumuudelta nukuttua, niin hanki tuuletin. Tai laita kylmällä vedellä kasteltu pyyhe illalla päällesi. Se auttaa aunakin mulla.

Paljon on myös asenteesta kiinni! Helteet kestää aikansa, mutta loppuvat kyllä.

Vierailija
14/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän ap:tä, mulla on sama ongelma. En kestä helteitä lainkaan. Sateet ja pakkaset kyllä, helteitä en.

Tee ap niin, että lasket ämpäriin tai vatiin pari kymmentä senttiä kylmää vettä ja asetat sen tuolin eteen. Sit otat kirjan tai lehden toiseen käteen ja istut tuolille ja jalat sinne veteen. Elämä muuttuu paljon siedettävämmäksi kun istut siinä parikymmentä minuuttia. Saman voi toistaa monta kertaa päivässä. Jos sulla on piha, niin mene pihalle varjoisimpaan mahdolliseen paikkaan sen tulin ja ämpärin kanssa.

Näin mä selvisin, ennen kuin mun mies tajusi, miten paha olo mulla oli ja osti ilmastointilaitteen. Myöhemmin me on ostettu myös mökki niin varjoissasta metsästä, että siellä on aina monta astetta viileämpää kuin kaupungissa.

Vierailija
15/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä on ollut vasta 2 päivää! Miksi et mene rannalle nauttimaan, uimaan, lueskelemaan? Voit myös hankkia kotiisi pöytätuulettimen, joka viilentää mukavasti oloa. Kylmät suihkut auttaa myös. Nautitaan nyt kun vihdoin on ihana kesä!!

Vierailija
16/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap varmasti varsin hyvin tiedät, ettet voi sietää helteitä, niin miksi et varaudu niitä varten? Osta kylmäkone kotiin, pöytätuuletin, pimentävät verhot tai edes sälekaihtimet. Pidä verhot edessä, ettei aurinko pääse porottamaan. Koita järjestää läpiveto asuntoon. Juo riittävästi. Ota raikkaita suihkuja.

Minä en kestä sitä valitusta helteistä, kun helteet ovat kestäneet kaksi päivää! Eri asia on, jos on joku sairaus, mutta he yleensä osaavatkin varautua helteisiin.

Hellettä on ollut vasta 2 päivää! Miksi et mene rannalle nauttimaan, uimaan, lueskelemaan? Voit myös hankkia kotiisi pöytätuulettimen, joka viilentää mukavasti oloa. Kylmät suihkut auttaa myös. Nautitaan nyt kun vihdoin on ihana kesä!!

Vierailija
17/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä sitä valitusta helteistä, kun helteet ovat kestäneet kaksi päivää!

ettekste yhtään kato mihin vastailette? Ap valitti viime kesän helteistä :) Ja saattaa tietenkin olla että kärsii taas :D

Mä ainakin nautin. Viime kesänä olin pahimmat helteet viimesillään raskaana. Nyt voin paremmin nauttia lämmöstä taas. Helteet jatkukoon!

Vierailija
18/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. 20

Ps. Samat neuvot annan silti. :D

Minä en kestä sitä valitusta helteistä, kun helteet ovat kestäneet kaksi päivää!

ettekste yhtään kato mihin vastailette? Ap valitti viime kesän helteistä :) Ja saattaa tietenkin olla että kärsii taas :D Mä ainakin nautin. Viime kesänä olin pahimmat helteet viimesillään raskaana. Nyt voin paremmin nauttia lämmöstä taas. Helteet jatkukoon!

Vierailija
19/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on ihanaa! Ilmaista lämpöä!

Korjaa asenteesi ja nauti. Ilmaista herkkua.

Vierailija
20/47 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koko kesäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän