Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Malmin S-marketissa, näin kuinka äiti

Vierailija
13.07.2010 |

osti kaksi askia tupakkaa, vaikka oli pienten lasten kanssa liikkeellä :/

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nähneet, että äitinsä syö suklaata!

... siis suklaata syömästä! Söis alaa, koska mä olins uklaalle allerginen. Sain niiiiiiiiin hiiiirveät trauuuuumat ettei kellään ole sellaisia.....

:D

Vierailija
102/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti lapseltaan uv-suojatun kokohaalarin pois niin että lapsi oli ihan nakuna ainakin noin viisi sekuntia (!!!!!) ennen kuin äiti sai puettua asianmukaiset toppavaatteet lapsen päälle!!!!! Nyt tuli varmaan pienelle ihosyöpä ja hypotermia tällaisesta välinpitämättömyydestä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isälle kiskalta tupakkaa. Ja elossa olen edelleen ja isäkin on. Ja olen AKATEEMINEN!

Vierailija
104/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varan vuoksi teen nämä vasta omankin nukkumaanmenon jälkeen.

Vierailija
105/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka naapuri oli lähdössä jonnekin. Tulivat lasten kanssa ulos ja äiti laittoi lapset kiinni auton turvaistuimiin.

Mutta, mitä ihmettä?!

Naapuri jätti lapsensa autoon ja poistui sisälle ilmeisesti hakemaan jotain.

Mä en käsitä! Mä en KOSKAAN jätä mun lapsia yksin autoon!!1 Auto voi vaikka itsekseen syttyä palamaan!! Ja näillä helteillä voi 2 minuuttiakin yksin autossa olla liikaa!!!1

Vierailija
106/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapset olisivat kaupassa mukana, niin toinen tekee hämäysliikkeen lapsille, kun toinen laittaa kondomit kassalle ja piilottaa sen jälkeen kassiin ruokien sekaan.

Toisaalta siideriä ja olutta olemme ostaneet kaupasta lasten nähden- mikä emämoka. Jatkossa pitää nekin ostaa salaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi