Tänään Malmin S-marketissa, näin kuinka äiti
osti kaksi askia tupakkaa, vaikka oli pienten lasten kanssa liikkeellä :/
Kommentit (106)
teillä kissa jo raskaus- ja vauva-aikana? Nyt lähtee kuule lapset huostaan, tämä on sen luokan vaarantamista että et ehdollisella selviä
Mihinkähän vesikauhuun ne pian kuolee... :(
Ja kerran puhdistin hiekkalaatikon pelkät hanskat kädessä, ilman ilmatiivistä avaruuspukua.
Maistoin myös kissoille tarkoitettua raakaa lohta. (siis raskausaikana) :(
teillä kissa jo raskaus- ja vauva-aikana? Nyt lähtee kuule lapset huostaan, tämä on sen luokan vaarantamista että et ehdollisella selviä
Eivät ostaneet condoomeja mutta ostivat huulivoiteen ja vuokrasivat elokuvan. En onnistunut näkemään minkä, vaikka yritin.
Lapsia ei ollut, mutta nuorisoa kyllä. Mutta kyllä tuollainen käytös vaikuttaa erittäin pahasti juuri nuoriin.
Olen huolissani.
ei kai kukaan lapsi nähnyt? Ostivatko vielä pullon siideriä tai kondoomeja?
Suosittelen, että siirrätte omat lapsenne yksityisopetukseen tai vähintäänkin tuotte tämän asian välittömästi ja vahvasti esiin koulunne vanhempaintoimikunnassa.
Jos koulussanne sikiää luopioita, on epidemia saatava kuriin!
kun edellä oleva pariskunta osti Jallun. Mies on ala-asteen opettaja. OPETTAJA! Meinasin oksentaa ja aion ottaa lapseni pois tuosta koulusta. Ties mikä synninpesä :/
Kävin terapiassa vuoden ja itken itseni uneen vieläkin joka ilta.
katumuspillereitä?
Se vasta huisaa olisikin.
Nähdä nyt murhaaja.Tero
Eivät ostaneet condoomeja mutta ostivat huulivoiteen ja vuokrasivat elokuvan. En onnistunut näkemään minkä, vaikka yritin. Lapsia ei ollut, mutta nuorisoa kyllä. Mutta kyllä tuollainen käytös vaikuttaa erittäin pahasti juuri nuoriin.
Kauhulla ajattelin, mitä se silläkin tekee :(
Jos ihmettelet mitä äiti teki yhdellä kurkulla, niin minä mietin että minne se pussillinen kesäkurpitsoja mahtoi päätyä.
Näin äidin, joka latoi pussiin MONTA kesäkurpitsaa
Ja kerran puhdistin hiekkalaatikon pelkät hanskat kädessä, ilman ilmatiivistä avaruuspukua.
Maistoin myös kissoille tarkoitettua raakaa lohta. (siis raskausaikana) :(teillä kissa jo raskaus- ja vauva-aikana? Nyt lähtee kuule lapset huostaan, tämä on sen luokan vaarantamista että et ehdollisella selviä
Miksi minä tulin tälle palstalle heti aamusta?? Nyt meni mun biodynaamisesti viljellyt porkkanat väärään kurkkuun. Mä vaan itken täällä. Siis todellakin maistoit vielä raakaa lohta - tämä ei voi olla totta! Onks sulla tosiaan vielä sun lapset itsellä, ei huostaanotettu?
päivän nauruhetkestä :)))) tässähän tuli jo kaikki tärkeimmät sallitut ja ei sallitut asiat juilki:)) loistava tiivistelmä! :D
:D
johtopäätöksen että kun kääntää nuo päinvastoin,ollaan sallittujen listalla? :O XDDDD
miehen kavereille pizzaa kun katsoivat jalkapalloa (eihän meillä sitä syödä kuin kerran vuodessa jalkapallokisojen aikaan) ja siinä samalla näin kun joku äiti oli LASTEN kanssa siellä ja kysyi LAPSILTA että mitä täytteitä haluavat?!?!
Siis aikooko tämä äiti nyt antaa niille LAPSILLEEN tätä pizzaa??? Olis pitänyt lähteä seuraamaan että tietäis missä asuu...
kun olin ostanut lapsille reimaa ja marimekkoa jne, niin näin yhden äidin kulkevan tarjoustalon muovipussi kädessä - oli varmaan ostanut lapsilleen sieltä vaatteita... huoh.
päivän nauruhetkestä :)))) tässähän tuli jo kaikki tärkeimmät sallitut ja ei sallitut asiat juilki:)) loistava tiivistelmä! :D
johtopäätöksen että kun kääntää nuo päinvastoin,ollaan sallittujen listalla? :O XDDDD
vaan sitä en ymmärrä, jääkö jotain sallittua jäljelle tämän listan jälkeen...
johtopäätöksen että kun kääntää nuo päinvastoin,ollaan sallittujen listalla? :O XDDDDvaan sitä en ymmärrä, jääkö jotain sallittua jäljelle tämän listan jälkeen...
tietenkin kaikki täydellinen :)) mitä se sitten onkaan..siis mä oon tarkka mitä lapsilleni syötän-normaalisti kotioloissa mahollisimman vähän E koodeja,mahollisimman luomua,oikeanlaista rasvaa yms..mutta silti me syödään ravintoloissa,pikaruokalaoissa jne..ja ajatella,ostan jopa 6 lapseni kanss akaupassa käydessäni miehelleni saunaoluet,kurkkuja aina tyyliin 8 kerrallaan(meilä kestää pari-kolme päivää tuhota ne:) ) jne jne..ja hei,käytän kestovaippoja.luontoystävällisyyden+hyvinvoivan pikkupyllyn vuoksi..kierrätän mahdollismman hyvin jne..
silti mulla on ollut hauskaa lukiessani tein juttuja..järjetön kiihkoilu asioista on älytöntä.elämästä pitää silti nauttia..kelle se sitten on mitäkin.mulle pikku perheeni kanssa eloa rauhassa metsänkeskellä suht luomusti,mutta ei mitenkään 100% ehdottomasti-poikeukksiakin löytyy :D
Munkin täytyy kantaa korteni kekoon kertomalla, että halailen mieheni kanssa usein lasten nähden ja olemme suudelleetkin. Tämän irstailun takia olen nyt avannut tilin lapsilleni, johon kerään rahaa heidän aikuisiän terapiaistuntoja varten.
En vieläkään tajua mikä meihin meni...
Mulla on tosi paha vuosi takana. Olen nahnyt niin paljon pahaa. Kayn terapiassa ja yritan selviytya, mutta vaikeaa on
- Nain kaupassa perheita ostamassa ruokaa. Oli mehua, jaateloa ja vaikka mita...
-Uimahallissa ihmiset ui ja peseyty. Jotkut oli laihoja ja jotkut lihavia .. oli myos lapsia siella (siis ihan tosi)
-Terassilla ihmiset istuvat ja juovat kaikenlaisia juomia.
- Minut kutsuttiin kesahaihin!!!! Taa on ehka kaikkein hirvein!!!Sita kidutuksen maaraa!
-Naapurin 2v lapsi juoksi alasti ulkona.
-Siskontytolla on kalliita muotivaatteita
Voisin jatkaa tata listaa loputtomiin, mut nyt en pysty ajattelemaan naita kamaluuksia enaan,,,
Kun äiti osti kovia huumeita minulta lapsien kanssa itketti nii oikee että ei tehny mieli myydä mut sai siitä viiko safkarahat :DD
Se se varmaan vasta kauheaa oli!
Sillähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä kenelle ostos tuli. Minun tapauksessani tutulle joka täytti 60v.!
millaiset traumat olen lapsilleni aiheuttanut. He kun näkivät, miten mieheni kanssa ostettiin Alkosta viisi pulloa kuoharia, 4 koppaa kaljaa ja 3 koppaa siideriä =(
ja näin kuinka äiti osti perheelleen eineksiä! Miten hän kehtaa elää itsensä kanssa?
on ala-asteen opettaja. Joka kerta kun käymme heillä, sydämeni vuotaa verta. Heillä on BAARIKAAPPI ja VIINIKELLARI! Ja heillä on omiakin lapsia. Tää opettaja sitten istuu iltaansa siellä miehensä kanssa konjakkeja ja viinejä maistellen. Pari kertaa oon meinannut, että otan miehen siskon koulun rehtoriin yhteyttä, mutta en oo vielä... Pitäiskö? Onneksi omat lapset menee eri kouluun, niin ei ole noin paheellisia opettajia!