Miksi ex laittaa nykyisen kumppaninsa vastaamaan viesteihin? Mikä tuossa on taustalla?
Jos olisi kysyttävää exältä niin sieltä vastailee hänen nykyinen kumppani todella syyllistäviä ja kylmiä viestejä.
En ole enää yhteydessä tuon jälkeen tietenkään mutta miksi ex toimii noin?
Sitten vastaukset olisivat vielä sellaisia, että mukamas ex puhuu kuin itse kirjoittaisi eli puhuu "minä" muodossa vaikka on aivan ilmiselvää, että siellä ei todella ole se ihminen jolle viestin välitin.
Kommentit (10)
Mitä sinä siltä exältä enää mitään kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä exälle viestittelet?
Oli asiaa eräistä jutuista.
En enää tietenkään laita. Todella kylmää kuitenkin laittaa joku joka minua ei edes tunne niin vastaamaan viesteihin.
Tuli vähän loukattu olo koska aika inhottavaan sävyyn vastaillut ja niin tärkeilevään.
En minä mitään pahaa ole halunnut kuitenkaan.
Poistin numeron mutta kysymys nyt kuitenkin oli tuo, että miksi ihminen toimii noin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tietenkään laita. Todella kylmää kuitenkin laittaa joku joka minua ei edes tunne niin vastaamaan viesteihin.
Tuli vähän loukattu olo koska aika inhottavaan sävyyn vastaillut ja niin tärkeilevään.En minä mitään pahaa ole halunnut kuitenkaan.
Poistin numeron mutta kysymys nyt kuitenkin oli tuo, että miksi ihminen toimii noin.-ap
"Munaton" ihminen, joka ei itse saa sanottua ettei enää halua olla yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän loukattu olo koska aika inhottavaan sävyyn vastaillut ja niin tärkeilevään.En minä mitään pahaa ole halunnut kuitenkaan.
Poistin numeron mutta kysymys nyt kuitenkin oli tuo, että miksi ihminen toimii noin.-ap
Ex ei halua olla tekemisissä kanssasi ja siksi yhteydenottosi häiritsevät nykyistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Munaton" ihminen, joka ei itse saa sanottua ettei enää halua olla yhteyksissä.
Ja tähän lisänä kontrolloiva ja mustasukkainen uusi kumppani, joka haluaa kytätä kaiken eksäsi tekemisen ja viestittelyn. Ei vaikuta hyvältä. Eikä aikuiselta.
Minä aikoinani harkitsin, että laitan nykyisen aviomieheni sopimaan lasten asioista. Niiiin kyllästyin siihen vääntämiseen. Minusta tuntui, etten pystynyt pitämään puoliani enää. Eksä kuitenkin lopetti päälle painamisen muutaman vuoden jälkeen.
Ymmärrän siis oikein hyvin, ettei viitsi vastata.
Exän kanssa yhteisiä lapsia, joten minun on pakko olla jonkin verran tekemisissä. Kun pari vuotta olin kestänyt kaikenlaista kiusaamista, estänyt exän whatsapissa ja ottanut kaiken kirjallisen yhteydenpidon sähköpostin kautta, ja silti ex soitteli syyllistyspuheluita, niin aloin antaa puhelinta nykyiselle miehelleni. En jaksa enää kommentointia vanhemmuudestani, ulkonäöstäni, parisuhteestani, yleisesti elämänvalinnoistani.
Minun exäni oli väkivaltainen. Lapsen takia yhteyttä täytyy kuitenkin jonkin verran pitää. Trauman vuoksi saan ahdistuksen tunteita jo siitä että häneltä tulee viesti. Jos se on inhottava, olen monta päivää ahdistunut.
Asia ratkesi yllättävän helposti, kun aloimme tehdä niin, että nykyinen puolisoni katsoo keneltä viesti on. Jos se on exältäni, hän lukee sen ja puntaroi, onko se pelkkää suunsoittoa vai oikeaa asiaa. Jos on suunsoittoa, minun ei tarvitse kuulla viestin sisältöä ja vältyn sydämentykytyksiltä. Jos on asiaa, niin minun sanelemana puolisoni vastaa.
Voi sääliksi käy uutta exäsi puolisoa. Ex teetättää hällä kaikki likaiset ja ressaavat työnsä (ei jää tähän), kun ei itse uskalla sanoa sulle, ettei halua olla kanssasi enää tekemisissä. Varastiko exäsi jotain sulta vai mitä oikein piileksii sen uuden seläntakana? Onneksi on exä. Ei tarvita.