Tänään Malmin S-marketissa, näin kuinka äiti
osti kaksi askia tupakkaa, vaikka oli pienten lasten kanssa liikkeellä :/
Kommentit (106)
nyt lapsesi ovat saaneet ikuiset traumat, luottamus äitiin on mennyt
ovat nähneet, että äitinsä syö suklaata!
Kauhulla ajattelin, mitä se silläkin tekee :(
Piti oikein kurottaa, jotta näin mitä hän reseptillään hankki, mutta e-pillereitä oli. Näin hän toimii Paavin tahtoa vastaan. Taisi myös olla pullo kuohoviiniä laukussa kun oikein kurkotin nähdäkseni laukun sisään :/
kun lihava nainen osti viereiseltä jäätelökioskilta itselleen ja (vielä) hoikalle lapselleen jäätelön. mihin tämä maailma on mennyt??? Jos oisin ollut lähempänä, oisin varmaan mennyt antamaan vähän terveysvalistusta, pilata nyt lapsensa elämä noin.
(niin ja mä join vaan lasin tuoremehua siellä kahvilassa).
(niin ja mä join vaan lasin tuoremehua siellä kahvilassa).
Tuoremehuhan pilaa kiilteen hampaista ja siitä lihoo. Juomaksi juodaan vain vettä tai maitoa. Hedelmät syödään sitten erikseen pelkkinä hedelminä joista saa myös kuitua.
Minä en koskaan juo lasteni nähden tuoremehua. Joskus jouluna saatan lasillisen ottaa lasten nukkumaanmenon jälkeen.
Minä en koskaan juo lasteni nähden tuoremehua. Joskus jouluna saatan lasillisen ottaa lasten nukkumaanmenon jälkeen.
osti kahdelle tyttärelleen pillimehut! Siis pillimehut!
Otin kännykkäkameralla tästä valokuvan ja tiedän kenestä on kyse. Pitäskö nyt ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin?!!1
Kohta sen lapsilta tippuu hampaat suusta :/
jos lasten nukkumaanmenon jälkeen ottaa lasillisen laadukasta tuoremehua.Emmekä koskaan ota tuoremehua miehen kanssa samaan aikaan.
jos lasten nukkumaanmenon jälkeen ottaa lasillisen laadukasta tuoremehua.
Emmekä koskaan ota tuoremehua miehen kanssa samaan aikaan.
osti kahdelle tyttärelleen pillimehut! Siis pillimehut! Otin kännykkäkameralla tästä valokuvan ja tiedän kenestä on kyse. Pitäskö nyt ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin?!!1 Kohta sen lapsilta tippuu hampaat suusta :/
mutta mulla on tuoremehuaddiktio... :/
Mä meen jopa yöllä sinne jääkaapille ja kaadan kylmän lasin ananasmehua ja sitten mulla on jemmattuna niitä purkkeja kaappeihinkin :/
Mä oon myös ajanut autoa tuoremehun jälkeen :/
Mä oon nauttinut tuoremehua kahvilassa niin että mun lapset on nähneet :/
joka huusi lapsilleen: "Nina-Savannah ja Migo-Canteri tulkaapa jo äidin luokse. On aika lähteä lähiöön... eikun lähikauppaan!"
Ja sillä naisella oli selvästi sektioarpi! Ei NE mitään lapsia silloin ole. Ainakaan toinen niistä. Tiedä, jos toisen on pyöräyttänyt alateitse.
Ihan törkeen pokkana antoi lapselleen tuttipullosta velliä! Itse olisin kaivanut esiin priimuskeittimen ja keittänyt lapselle PUUROA!
sillä naisella oli selvästi sektioarpi! Ei NE mitään lapsia silloin ole. Ainakaan toinen niistä. Tiedä, jos toisen on pyöräyttänyt alateitse.
koska olen ostanut katumuspillerit lasteni kanssa. Siis lapset olivat todistamassa murhaa.
Ja olen myös antanut lasten juoda pepsi maxia.
vauvalle korviketta ja isommalle lapselle sokerisen banaanin! Nyyhkin niin kovaan ääneen että hätäkeskuksessa ei saatu selvää mun puheestani. Tiedän, koska ambulanssia ei tullut paikalle vaikka odotin tunnin.
ellet nyt heti käy ostamassa kaupasta (ilman lapsia) Katti Matikaisen 100% xylitol-pastilleja ja 100% xylitol-purkkaa ja sitten vaadit, että lapset polvistuvat ja syövät näitä kunnes ikenet tihkuu verta!!
Ja olen myös antanut lasten juoda pepsi maxia.
vauvalle korviketta ja isommalle lapselle sokerisen banaanin! Nyyhkin niin kovaan ääneen että hätäkeskuksessa ei saatu selvää mun puheestani. Tiedän, koska ambulanssia ei tullut paikalle vaikka odotin tunnin.
ovat nähneet, että äitinsä syö suklaata!