Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Malmin S-marketissa, näin kuinka äiti

Vierailija
13.07.2010 |

osti kaksi askia tupakkaa, vaikka oli pienten lasten kanssa liikkeellä :/

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nähneet, että äitinsä syö suklaata!

Vierailija
42/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lapsesi ovat saaneet ikuiset traumat, luottamus äitiin on mennyt

ovat nähneet, että äitinsä syö suklaata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelin, mitä se silläkin tekee :(

Vierailija
44/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein kurottaa, jotta näin mitä hän reseptillään hankki, mutta e-pillereitä oli. Näin hän toimii Paavin tahtoa vastaan. Taisi myös olla pullo kuohoviiniä laukussa kun oikein kurkotin nähdäkseni laukun sisään :/

Vierailija
45/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lihava nainen osti viereiseltä jäätelökioskilta itselleen ja (vielä) hoikalle lapselleen jäätelön. mihin tämä maailma on mennyt??? Jos oisin ollut lähempänä, oisin varmaan mennyt antamaan vähän terveysvalistusta, pilata nyt lapsensa elämä noin.

(niin ja mä join vaan lasin tuoremehua siellä kahvilassa).

Vierailija
46/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niin ja mä join vaan lasin tuoremehua siellä kahvilassa).

Tuoremehuhan pilaa kiilteen hampaista ja siitä lihoo. Juomaksi juodaan vain vettä tai maitoa. Hedelmät syödään sitten erikseen pelkkinä hedelminä joista saa myös kuitua.

Minä en koskaan juo lasteni nähden tuoremehua. Joskus jouluna saatan lasillisen ottaa lasten nukkumaanmenon jälkeen.

Vierailija
47/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan juo lasteni nähden tuoremehua. Joskus jouluna saatan lasillisen ottaa lasten nukkumaanmenon jälkeen.

Vierailija
48/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te ihania :DDD

Vierailija
49/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti kahdelle tyttärelleen pillimehut! Siis pillimehut!

Otin kännykkäkameralla tästä valokuvan ja tiedän kenestä on kyse. Pitäskö nyt ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin?!!1

Kohta sen lapsilta tippuu hampaat suusta :/

Vierailija
50/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasten nukkumaanmenon jälkeen ottaa lasillisen laadukasta tuoremehua.

Emmekä koskaan ota tuoremehua miehen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
51/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasten nukkumaanmenon jälkeen ottaa lasillisen laadukasta tuoremehua.

Emmekä koskaan ota tuoremehua miehen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
52/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti kahdelle tyttärelleen pillimehut! Siis pillimehut! Otin kännykkäkameralla tästä valokuvan ja tiedän kenestä on kyse. Pitäskö nyt ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin?!!1 Kohta sen lapsilta tippuu hampaat suusta :/

Vierailija
53/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on tuoremehuaddiktio... :/

Mä meen jopa yöllä sinne jääkaapille ja kaadan kylmän lasin ananasmehua ja sitten mulla on jemmattuna niitä purkkeja kaappeihinkin :/

Mä oon myös ajanut autoa tuoremehun jälkeen :/

Mä oon nauttinut tuoremehua kahvilassa niin että mun lapset on nähneet :/

Vierailija
54/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka huusi lapsilleen: "Nina-Savannah ja Migo-Canteri tulkaapa jo äidin luokse. On aika lähteä lähiöön... eikun lähikauppaan!"

Ja sillä naisella oli selvästi sektioarpi! Ei NE mitään lapsia silloin ole. Ainakaan toinen niistä. Tiedä, jos toisen on pyöräyttänyt alateitse.

Vierailija
55/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeen pokkana antoi lapselleen tuttipullosta velliä! Itse olisin kaivanut esiin priimuskeittimen ja keittänyt lapselle PUUROA!

Vierailija
56/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä naisella oli selvästi sektioarpi! Ei NE mitään lapsia silloin ole. Ainakaan toinen niistä. Tiedä, jos toisen on pyöräyttänyt alateitse.

Vierailija
57/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ostanut katumuspillerit lasteni kanssa. Siis lapset olivat todistamassa murhaa.

Ja olen myös antanut lasten juoda pepsi maxia.

Vierailija
58/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle korviketta ja isommalle lapselle sokerisen banaanin! Nyyhkin niin kovaan ääneen että hätäkeskuksessa ei saatu selvää mun puheestani. Tiedän, koska ambulanssia ei tullut paikalle vaikka odotin tunnin.

Vierailija
59/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet nyt heti käy ostamassa kaupasta (ilman lapsia) Katti Matikaisen 100% xylitol-pastilleja ja 100% xylitol-purkkaa ja sitten vaadit, että lapset polvistuvat ja syövät näitä kunnes ikenet tihkuu verta!!

Ja olen myös antanut lasten juoda pepsi maxia.

Vierailija
60/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle korviketta ja isommalle lapselle sokerisen banaanin! Nyyhkin niin kovaan ääneen että hätäkeskuksessa ei saatu selvää mun puheestani. Tiedän, koska ambulanssia ei tullut paikalle vaikka odotin tunnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän