Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Malmin S-marketissa, näin kuinka äiti

Vierailija
13.07.2010 |

osti kaksi askia tupakkaa, vaikka oli pienten lasten kanssa liikkeellä :/

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mitkään maanjäristykset ja tsunamit ei mua hetkauta, mutta nää jutut.. nyyh :´( Aivan kauhee olo tulee, tuskin saan ensi yönä nukuttua :(

Vierailija
62/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppiaaseen ja kertoa, että tiedät että naisella, joka osti tupakkia, on vastuullaan pieniä lapsia.

Ensi eduskuntavaaleissa aion äänestää vain ehdokasta, joka jaa läpi aloitetta, että tupakkaa, viinaa tai tuoremehua ostavien naisten pitää näyttää päivättyä negatiivista raskaustodistusta, jottei pääse tuhoamaan syntymättömän lastensa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vahdin aina, ettei osteta vakuumipakattuja tuotteita, jos näen raskaana olevan naisen ruokaostoksilla.

Vierailija
64/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime marraskuussa Alepassa eräs äiti latoi kassahihnalle säilykeananasta. Vieläkin tulee tosi paha mieli, kun sitä ajattelee :(

Vierailija
65/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina pakkaan rannalle mukaan meidän picnic asitiaston (lasia/posliinia) ja tarjoilen luomutomaatit ja kurkut ruokailuvälineitä apuna käyttäen. Ensin tietysti desinfioin kaikkien kädet yksittäispakatuilla desipyyhkeillä

Etkö ole kuullut imettämisen eduista lapsen ja äidin terveydelle ja kokonaisvaltaiselle psyykkis-fyysis-sosiaaliselle hyvinvoinnille?! Oletko sinä niitä laiskoja ja itsekkäitä ura-/virikehoitoäitejä, jotka heti lapsen osoitettua vähäisiä merkkejä tiheän imun kaudesta, kaivaa tissin sijasta esiin picnic-astiaston ja ruokailuvälineet?! Meillä lapsi tissitteli vielä kymmenkesäisenäkin, ei siinä tarvittu picnic-astioita. En kestä enää, tuokaa hajusuolani!!!!!

Vierailija
66/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelin, mitä se silläkin tekee :(

ja aavistuksesi sen käyttötarkoituksesta osui oikeaan... ostin myös lakua ja salmiakkia, joista riittää kuukauden makean nälän tyydyttämiseen. olo on siis tälläkin hetkellä täysin tyydytetty.

tai edes kirjoitat. Jotain vaarallisita hapatusta se kirjoittaminenkin on. Onneksi en koskaan edes opetellut itse mokomaa... :D P.s. tästä tuli ihan loistoketju!

se 69

Vierailija
67/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kerran. Ja olen myös Tero. Juttu meni näin:

Minulla oli nuori ja nätti tyttöystävä, ja olimme naineet yön läpi. Aamulla tyttöystävä tuli arvelleeksi, ettei ole ollut huolellinen ehkäisypillereidensä kanssa ja halusi lähteä hakemaan katumuspillerit. Minulla ei ollut vähääkään tarvetta tai halua vastustaa häntä, joten ajelimme kylille apteekkiin.

Olisikohan ollut eläkkeidenmaksupäivä tai mikä lie, mutta apteekki oli täynnä mummoja ynnä vaareja. Kun vuoromme tuli, menimme varsin asiallisesti palvelupisteeseen ja pyysimme jälkiehkäisypillerit. Tyttöystävä sai paketin ja minä kunnon miesystävänä hoitelin maksupuolen pankkikortillani.

Ja eikö mitä: siinähän oli uskovaisen isäni uskovainen ystävä, joka tuli - kaiketi kauniin seuralaiseni huomattuaan - utelemaan kuulumisia siihen tiskinääreen juuri sillä hetkellä kun farmaseutti selitti tyttöystävälleni pillerien käytön.

Voitteko kuvitella, minua hiukan hävetti, mutta myös huvitti tungetteleva vaari. Olisi tehnyt mieleni kysyä, että vieläkö sinuakin panettaa... mä nyt olen liian kiltti ja lisäksi tahdikas edes tyttöystävää kohtaan, joten pidin suuni kiinni.

Vierailija
68/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kerran. Ja olen myös Tero. Juttu meni näin:

Minulla oli nuori ja nätti tyttöystävä, ja olimme naineet yön läpi. Aamulla tyttöystävä tuli arvelleeksi, ettei ole ollut huolellinen ehkäisypillereidensä kanssa ja halusi lähteä hakemaan katumuspillerit. Minulla ei ollut vähääkään tarvetta tai halua vastustaa häntä, joten ajelimme kylille apteekkiin.

Olisikohan ollut eläkkeidenmaksupäivä tai mikä lie, mutta apteekki oli täynnä mummoja ynnä vaareja. Kun vuoromme tuli, menimme varsin asiallisesti palvelupisteeseen ja pyysimme jälkiehkäisypillerit. Tyttöystävä sai paketin ja minä kunnon miesystävänä hoitelin maksupuolen pankkikortillani.

Ja eikö mitä: siinähän oli uskovaisen isäni uskovainen ystävä, joka tuli - kaiketi kauniin seuralaiseni huomattuaan - utelemaan kuulumisia siihen tiskinääreen juuri sillä hetkellä kun farmaseutti selitti tyttöystävälleni pillerien käytön.

Voitteko kuvitella, minua hiukan hävetti, mutta myös huvitti tungetteleva vaari. Olisi tehnyt mieleni kysyä, että vieläkö sinuakin panettaa... mä nyt olen liian kiltti ja lisäksi tahdikas edes tyttöystävää kohtaan, joten pidin suuni kiinni.

Vierailija
69/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyke on täynnä myrkkyjä!

Vierailija
70/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joit vaan appelsiinimehua!. Todellinen mamma olisi säästänyt ja juonut senkin kotona!.

kun lihava nainen osti viereiseltä jäätelökioskilta itselleen ja (vielä) hoikalle lapselleen jäätelön. mihin tämä maailma on mennyt??? Jos oisin ollut lähempänä, oisin varmaan mennyt antamaan vähän terveysvalistusta, pilata nyt lapsensa elämä noin.

(niin ja mä join vaan lasin tuoremehua siellä kahvilassa).

Vierailija
71/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuinka äiti kolmen pienokaisen kanssa osti levyn (!) vauvansoseita ja monta levyä (!) NAN:a sekä kaiken kukkuraksi ison paketin KERTAKÄYTTÖvaippoja!!!

Mikä luopio! Hän ei siis tee itse vauvansoseita eikä edes imetä, saati käytä kestovaippoja!! Olin niin kauhuissani, että ilman, että kukaan huomasi heitin heidän kärryihinsä kestovaippapakkauksen.

Niin ja heillä oli kärryissä pari pakettia VALKOISTA makaronia! Miten kukaan vastuullinen vanhempi voi käyttää muuta kuin täysjyvää!

Vierailija
72/106 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aina pakkaan rannalle mukaan meidän picnic asitiaston (lasia/posliinia) ja tarjoilen luomutomaatit ja kurkut ruokailuvälineitä apuna käyttäen. Ensin tietysti desinfioin kaikkien kädet yksittäispakatuilla desipyyhkeillä

Etkö ole kuullut imettämisen eduista lapsen ja äidin terveydelle ja kokonaisvaltaiselle psyykkis-fyysis-sosiaaliselle hyvinvoinnille?! Oletko sinä niitä laiskoja ja itsekkäitä ura-/virikehoitoäitejä, jotka heti lapsen osoitettua vähäisiä merkkejä tiheän imun kaudesta, kaivaa tissin sijasta esiin picnic-astiaston ja ruokailuvälineet?! Meillä lapsi tissitteli vielä kymmenkesäisenäkin, ei siinä tarvittu picnic-astioita. En kestä enää, tuokaa hajusuolani!!!!!

Vierailija
73/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ois nähneet. Toi on mun salainen pahe, mutta olen ihan varma, ettei mun lapset tiedä siitä mitään. Ja joka tapauksessa juon vain sellaista tuoreesta appelsiinista puristettua mehua, tosin, jos sitä ei ole saatavilla, niin sitten on pakko juoda tavallista tuoremehua. Nyyh, onko kellään mitään vinkkejä, kuinka tästä addiktiosta pääsisi eroon?

Vierailija
74/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka raskaanaoleva savustaa syntymätöntä lastaan parin tunnin välein. :(

Vierailija
75/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edellä oleva pariskunta osti Jallun.

Mies on ala-asteen opettaja. OPETTAJA!

Meinasin oksentaa ja aion ottaa lapseni pois tuosta koulusta. Ties mikä synninpesä :/

Vierailija
76/106 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisilläni raskaana ollessani ostin sitten miehelle sikareita jotta saa poltella sitten kun vauva on syntynyt, juhlistaa siis. noh, kassalla edessäni yks nainen oli vähän hitaana, jäi laittamaan lompakkoa laukkuunsa ja ne sikarit sitten meni sinne hihnan päähän ja se luuli että ne on jäänyt joltain sinne, isoon ääneen huusi et "hei nää on jääny joltaki!!" ja heilutteli sitä sikarilaatikkoa...minä sitten pihisin siinä et "ne on mun.." ja yritin sitten lisätä loppuun vielä et "..MIEHELLE!"....

Vierailija
77/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edellä oleva pariskunta osti Jallun.

Mies on ala-asteen opettaja. OPETTAJA!

Meinasin oksentaa ja aion ottaa lapseni pois tuosta koulusta. Ties mikä synninpesä :/

Etkö tiedä, että kotiopetus on paljon parempi! Kyllä sitä jokaisen vanhemman nyt pitäisi ymmärtää lapsen edun päälle - kannattaa ottaa virkavapaata, jotta voi opettaa lapsensa itse. Siis tavallisessa alakoulussa, pöyristyttävää!

(se tuoremehuaddikti)

Vierailija
78/106 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lasteni Jenna-Jasminan, Nico-Canterin ja Cia-Camillan kanssa torilla. Ostin lapsille ice-greamit ja itselleni gaffe-ladden. Ja kuvitelkaa, torimyyjä meinasi laittaa sokeripalan laddeeni ihan omin sormin. Tajuton moukka. Ja vielä valkoista sokeria. Siis haloo!

Onneksi minulla oli mukanani sokeripihdit, kuten aina, ja pystyin noukkimaan palan kahviini itse. Ja vaadin tietysti raaka ruoko sokeria. Ihme tyyli tajuttomia ihmisiä sitä onkaan.

Vierailija
79/106 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan lapsi nähnyt? Ostivatko vielä pullon siideriä tai kondoomeja?

Suosittelen, että siirrätte omat lapsenne yksityisopetukseen tai vähintäänkin tuotte tämän asian välittömästi ja vahvasti esiin koulunne vanhempaintoimikunnassa.

Jos koulussanne sikiää luopioita, on epidemia saatava kuriin!

kun edellä oleva pariskunta osti Jallun. Mies on ala-asteen opettaja. OPETTAJA! Meinasin oksentaa ja aion ottaa lapseni pois tuosta koulusta. Ties mikä synninpesä :/

Vierailija
80/106 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän vesikauhuun ne pian kuolee... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi