Tänään Malmin S-marketissa, näin kuinka äiti
osti kaksi askia tupakkaa, vaikka oli pienten lasten kanssa liikkeellä :/
Kommentit (106)
ostin kaupasta ollutta.
että en osaa enää edes kirjoittaa. Siis olutta ostin, olutta! Oi ja voi!
otti lapseltaan uv-suojatun kokohaalarin pois niin että lapsi oli ihan nakuna ainakin noin viisi sekuntia (!!!!!) ennen kuin äiti sai puettua asianmukaiset toppavaatteet lapsen päälle!!!!! Nyt tuli varmaan pienelle ihosyöpä ja hypotermia tällaisesta välinpitämättömyydestä. :/
Ja kaikki kulmakunnan pedofiilit ehtivät ottaa lapsesta sillä aikaa kuvia!
monikin äiti vei lapsia uimaan! Eivät lisänneet aurinkorasvoja vaan juorusivat siinä rannalla. Ainakin tunnin olivat vaikka nythän saattaa olla sitä levää. Varmasti ainakin paljon bakteereja joita ei silmällä havaitse.
osti useamman kaljatölkin(en ehtinyt laskea kuinka monta mutta useita niitä oli). Kävin jättämässä siirtohakemuksen lapselleni toiseen päiväkotiin!
asuu kaksi perhepäivähoitajaa. He ovat ylipainoisia ja käyttävät raitapaitoja, siis ihan ulkona julkisilla paikoilla niitä tasaraitapaitoja. Ilmoitin tästä jo kunnan perhepäivähoidosta vastaaville, poliisit ovat varmasti huomenna viemässä hoitajia putkaan.
mies joskus ostaa kaljaa itselleen, itse en kaljan mausta välitä. KAIKKI on varmaan tuijoittanut kaupassa.:/ Luoja että nyt hävettää! Meillä on vielä 1v lapsikin...
Mua alkaa aina itkettämään kun näen tällaista. No, emme asukaan missään lintukodossa enää..
aasialaisperäinen nainen kahden pienen pojan kanssa osti salkun Koffia ://
ei siis paistijauhelihaa vaan sitä missä on 17% rasvaa.
Kerran näin äidin ostavan kondomeja ja itkin katkerasti.
ja olen käynyt viinakaupassa. Ei ollut yhtään surullista, vaan kivaa.
En tokikaan juo itseäni känniin lasten aikana. Ajatella!
katumuspillereitä?
Se vasta huisaa olisikin.
Nähdä nyt murhaaja.
Tero
Ei kyllä tuntunut missään, kun hikoilin kuin possu kokoajan.
olen nähnyt oman äitini alkossa ostoksilla :(
Piti oikein kurottaa, jotta näin mitä hän reseptillään hankki, mutta e-pillereitä oli. Näin hän toimii Paavin tahtoa vastaan. Taisi myös olla pullo kuohoviiniä laukussa kun oikein kurkotin nähdäkseni laukun sisään :/
mutta kun mä sen juhlakessuaskini ostan, sanon aina myyjälle, että anna se mulle äkkiä, älä laita hihnalle, ettei lapset näe : )
kuinka laiha nainen oli kahvilla lastensa kanssa. Nainen oli ostanut itselleen kermamunkin, mutta lapsille lasin vettä. Lapset yrittivät protestoida tätä vastaan, mutta nainen perusteli, että hän ei voi antaa lapsille sokeria, ettei hampaat mene. Hänelle itselle kyllä munkki maistui kun lapset katsoivat vierestä :/
mä olen uskonnonope pienehkössä kaupungissa ja nyt raskaana ollessani ostin kerran lähikaupasta miehelle kolme(!) saunakaljaa ja itselleni yhden alkoholittoman oluen. Arvaatte varmaan, että liuta yläkoulun oppilaita tuli kassajonoon mun perään, ja tietenkin huomasivat, että minä, aikuinen ihminen, ostin kaupasta ollutta. Häpeän tottakai tapahtunutta ihan kamalasti, enkä aio enää koskaan hairahtua moiseen syntiin, mutta onkohan katumus jo liian myöhäistä.
Nimim. Potkuja odotellessa