Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos syö 900 kaloria päivässä, niin kuulemani mukaan

Vierailija
13.07.2010 |

elää pitempään.

Söin äsken juustovoileivän ja kahvia. Kalorilaskurin mukaan 365 kaloria!

Mitäs syön loppu päivän? Ei hyvin ala tää minun uusi terveellinen ja pitkäikäinen elämäni :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1200 kcalin ei saisi mennä.

Vierailija
2/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin paino lähtee nousemaan jos syön yli 1000 kcal päivässä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin paino lähtee nousemaan jos syön yli 1000 kcal päivässä :(

Kuulostaa hurjalta! Itse saatan kuluttaa liikunnalla jo 1200kCal päivässä.

Vierailija
4/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka väittää että syö alle 900 kcal ja ovat "terveitä" eivät joko osaa laskea kaloreita tai ovat jollain muulla tapaa sairaita (syömishäiriöisiä!)

Vierailija
5/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jokapaikassa toitotetaan, että tuo alle 1200 kcal ruokamäärä ei ole terveellistä.

Nykyisin ihmiset on ihan sairaalloisen lihavia ja tekisi ihan hyvää vähentää sitä kalori määrää itse kullekin.

900ckal on ihan järkeenkäypä määrä sellaiselle ihmiselle, joka ei liiku juuri ollenkaan.

Nykyisin noi BMI:t on myös päin mäntyä. Esim. henkilö joka on 174 cm ja painaa 70kg on vielä normaalipainoinen!

Mutta kun ei ole!

Ihmisen normaali paino tulee siitä kun pituudesta vähennetään 110.

Eli jos on 174cm niin hyvä paino olisi silloin noin 60kg.

Tää nyt on vaan faktaa. Elämä on.

Vierailija
6/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näytä tietävän kyllä mistään mitään. Sulla on jonkinasteinen syömishäiriö, sori vaan.

Vierailija
7/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään vaiheessa väittänytkään, että söisin alle 1000ckal.

Mutta tuollainen dieetti tekisi kyllä itse kullekin ihan hyvää. Ja on varmasti myös terveellistä.

Ihmisen elimistö on luotu säästöliekillä elämiseen. Ei siihen kuninkaiden ruokamäärään mihin meillä kaikilla on nykyaikana mahdollisuus.

Ihmiset on metsästäjä keräilijöitä. Joskus harvoin saivat jotain lihaa. Useimmiten söivät vain marjoja ja kalaa.

Vierailija
8/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvien nivelrikko rajoittaa kuitenkin liikkumista turhan paljon. Joudun myös käyttämään lääkitystä, joka sivuvaikutustensa takia vaikuttaa painoon (joillakin nostaa, joillakin laskee).

Ruokavalioni olen työterveyshuollon avustuksella saanut rukattua terveelliseksi ja semmoiseksi ettei nyt kuitenkaan nälissään joudu olemaan.

Ei kulutukseni kovin suuri ollut ennen sairauksiakaan, mutta silloin pystyin liikkumaan tehokkaammin ja sain sillä kulutusta lähemmäs normaalia.

Vierailija
9/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku postaa tällaisia huuhaa-viestejä. Väännetäänpä nyt rautalangasta: Ihmiset ovat erilaisia. Onko sinusta esim. lihaksikas ihminen, jolla suhteellisen vähän rasvaa kehossa, lihava koska BMI niin sanoo? Sinun laskelmiesi mukaan minun pitäisi painaa jtn 40 kg, jotta olisin sopiva. Voin kertoa, että näytän jo 52 kiloisena melko pahalta, eli luut törröttää rumasti jne. Joskus voitaisiin puhua myös siitä, että alipainoisuus on ihan yhtä vaarallista kuin LIEVÄ ylipainoisuus, ihanne siis kaikille olisi normaalipaino, joka kaikilla ihmisillä ei todellakaan ole paino-110!

Vierailija
10/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaa tuohon nro 6:n viestiin.

Vierailija
11/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alin turvallinen energiamäärä on 5000 kJ (1200 kcal) päivässä naisille ja 6300 kJ (1500 kcal) päivässä miehille.

"

Toki on aina pienienerginen dieetti jota pitää noudattaa lääkärin valvonnassa ainoastaan viikkoja kerrallaan.

Vierailija
12/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin noi BMI:t on myös päin mäntyä. Esim. henkilö joka on 174 cm ja painaa 70kg on vielä normaalipainoinen!

ja itsekuva :(

Vierailija
13/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin terveyskeskuksen kautta ravitsemusterapeutilla kolmannen lapsen jälkeen. (masennus iski kolmannen lapsen jälkeen ja koin itseni lihavaksi ja en jaksanut tehdä mitään ym.)

Sain oman henk. koht suunnitelman syömiseen ja liikkumiseen.

Lapset 3v, 4v ja 6v. Liikkuminen jää vähiin lasten kans. Mitä nyt nappuloitten perässä saa juosta pihassa koko päivän ja iltasin poljen kuntopyörää päivittäin 10min kun saan lapset nukkumaan.

Päivän kalorimääräksi on laskettu 1100. Painan 56kg ja oon 166cm.

Terveellinen aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Ei mitään turhia välipaloja ja naahimisia minkään ruuan välillä. Ja reilu 2 litraa vettä päivässä.

Lauantaisin herkuttelen ja syön suklaapatukan, vähän sipsiä tai pullan.

Se mikä toimii toisella ei toimi toisella, niin se vaan menee.

Vierailija
14/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne kilot ei vaan lähde millään...

syön terveellisesti, ruisleipää, 5%juustoa, kalkkunaa, raejuustoa, rahkaa, salaattia jne. käyn joka pvä kävelemässä 10km sauvoilla. ja paino sen kun pysyy. missäköhän vika???

Vierailija
15/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä yksi pyörälenkki kuluttaa n. 1500kcal. Että erilaisia ollaan.

m 184/84.

ps. se on kilokalori eikä kalori.

Vierailija
16/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättkää ne leivät pois oikeasti,ne on kaikista lihottavimmat...sirtykää näkkileipään ja päälle maukasta tuorejuustoaa,nam nam :)

Kuntoilun jälkeen voi syödä banaanin+rahkaa niin johan alkaa lihakset kiinteytymään!!!

Vierailija
17/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkkärissä 310/100g ja ruisleivässä 250/100g. mikä tekee näkkäristä parempaa???

Vierailija
18/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet 1,5h lenkin ja poljet siis noin 33 tuntivauhdilla koko matkan. En usko.

Vierailija
19/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mikä tietoviisas taas liikkeellä.

Siis näkkärissähän on enemmän kilokaloreita kun ruisleivässä. + että siihen laittais vielä tuorejuustoa päälle.

Koko päivän ateriat muutamassa näkkärissä. Ja voin sanoa ettei täytä!

+ että banaanissa on kaloreita enemmän kun 3 kokonaisessa omenassa.

Kannattaa ensin ottaa selvää.

Mutta joo ethän sää sanonutkaan että mitä painat, sää vaan syöt mitä näät :D

Vierailija
20/61 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttaa 1500 kcl?

Tunnin juoksu kuluttaa ehkä 400-500 kcl. Maraton kuluttaa noin 4000 kcl ja se on sentään äärimmäinen ponnistus, joka saattaa johtaa huonoissa olosuhteissa ihmisen kuolemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi