G:Paras dödö näillä ilmoilla?
Kommentit (26)
Hehee, mun mies käyttää, enkä kyllä itse laittaisi sellaista.
Sinäkö naisena käytät? Miksi?
kaikki on niin kamalan nahkeita ja tahmeita..
tosin mä olen friikki, sillä mulla ei haise kainalohiki, eikä kasva kainalokarvoja kuin ehkä 10 haiventa.. :D
Biothermin vartalosuihketta käytän muutoin
Hehee, mun mies käyttää, enkä kyllä itse laittaisi sellaista. Sinäkö naisena käytät? Miksi?
Olen kokeillut vaikka mitä ja tuo päihittää tähänastiset muut.
Se pitää kainalot kuivina ja hajuttomina, eikä pilaa vaatteita.
Myös tuoksu on mieleeni. Lisäksi se ei jää limaiseksi samalla tavalla kuin esim. vara-Adidakseni.
Minä ostin sen dödön alunperin miehelleni, mutta ominkin sen itse ;-)
Hehee, mun mies käyttää, enkä kyllä itse laittaisi sellaista.
Sinäkö naisena käytät? Miksi?
Eli mitä väliä, jos nainen käyttää "miesten" Rexonaa. Musta on esim. typerää, että miehille on suunnattu kaikki sporttiset tuoksut, vaikka täällä Suomessakin miehet on vähemmän sporttisia kuin naiset (perustan tämän siihen, että on enemmän läskejä miehiä). Mä käytän mielelläni raikkaita sporttisia tuoksuja, en mitään myskiä tai muuta ällöä.
Saa apteekeista.
Se tukkii kainalot kyllä, mutta sitten hikoilen jostain muualta, esim. selästä ihan älyttömästi. Mutta se mikä siinä ei toimi on se, että haisen kovasti hieltä, jos sitä käytän. Todella voimakas hienhaju tulee, joten pitäisi käyttää kahta dödöä päällekkäin. Mieluummin just Rexonan aloe vera rolli tai sellainen hopeisessa pakkauksessa oleva suhu. Doven appelsiini on kanssa ihana lemu.
Se joku kirkas, jossa on niitä hopeamolekyylejä.
Kiva unisex mieto tuoksu (tai on kyllä lähinnä tuoksuton).