Mä en jaksa tätä elämää enää!!!
Tekisi niin paljon mieli vaan pakata kamat ja häipyä lasten ja miehen kanssa jonnekkin vaikka afrikkaan tai ihan mihin vaan kunhan pääsis näistä raha-asioista eroon!
Meillä on talo joka syö meiltä kaiken! Silloin kun tähän lähdettiin oli tulot ihan toiset kun nyt. Nyt koko meidän yhteinen palkka menee taloon ja laskuihin. Matkakorvauksilla sitten ostellaan ruoat ym.
Jos korot nousee ja emme pysty nostamaan palkkojamme, menemme konkurssiin.
Meillä on oma yritys joka ainakin tähän asti on menestynyt hyvin, paljon paremmin kuin odotettiin, mutta asiakkaat eivät maksa laskujaan ajoissa, joten siksi emme saa rhojamme kuin vasta viikkojen tai kuukausien päästä eräpäivästä.
Ja jottei kukaan ehdi, niin joo, ollaan myyty laskumme, mutta ei se auta. Sieltäkin saa vain osan ulos ajoissa ja yksityisten laskuja ei voi myydä.
Mä en oikeesti kestä enää! Oikein pelottaa että mitä syksy taas tuo tullessaan, onko asiakkaita vai ei ja jos on niin maksaako kukaan laskujaan. Saadaanko lyhennykset hoidettua ajallaan ja nouseeko korot????
Mä oon oikeasti valmis pian muuttamaan jonnekkin ja jättämään kaiken taakseni ja ryhtymään pakolaiseksi jonnekkin :(
Ei ole mitään järkeä käyttää elämäänsä tuollaiseen hermoiluun. Me ostimme omakotitalon vuosi sitten ja päätimme, että myymme heti pois jos rahat menee liian tiukille. Sitä ennen asuimme kerrostalossa ja itse asiassa viihdyimme erittäin hyvin. Voimia sulle!