Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako hoikkia äitejä helteet, vai vaan ylipainoisia?

Vierailija
11.07.2010 |

Itse olen normaalipainoinen ja kyllä nautin, vaikka nousiskin yli 30 asteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin haittaa! Olen lapsesta asti (olin todella hentoinen hoikka lapsi ja nuori) kärsinyt kuumasta, hakeudun aina varjoon ja kuumassa tulee huono olo. Tää päivä mennyt ihan ihmetellessä kun mitään ei jaksa.

En kyllä kestä hyvin kylmääkään, jotenkin heikko tää mun lämmönsäätely vissiin ;) Kylmällä kuitenkin saa sisällä lämpötilan sopivaksi, nyt on joka paikassa liian kuumaa - paitsi kauppakeskuksissa, pitäis kai alkaa shoppailemaan..

Vierailija
22/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissu lappiin ois varmaan ihan kiva.. Ulos mua ei saa tällä haavaa kuin aamuvarhaisella tai illalla. Kiitos vaan. Luojan kiitos meillä on ilmastointi...

T: 164cm / 48kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en nauttisi? En siis tajunnut sun kysymystä...

Vierailija
24/27 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdatteko koskaan tajuta kuinka sairasta tämä bmi-identiteeteillä seurustelu onkaan?

Siis ihmiset kohtaavat toisensa paino-indekseillä, bmi käntykorttinaan? Täytyy olla aika tyhjä pää ja omituinen käsitys itsestään. järkkyä.

Vierailija
25/27 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdatteko koskaan tajuta kuinka sairasta tämä bmi-identiteeteillä seurustelu onkaan? Siis ihmiset kohtaavat toisensa paino-indekseillä, bmi käntykorttinaan? Täytyy olla aika tyhjä pää ja omituinen käsitys itsestään. järkkyä.

Nykyään ihmiset keskittyvät liikaa muiden arvostelemiseen, koska tuota luppoaikaa tuntuu olevan.

Toljotetaan itseään peilistä ja kauniimpi/rumempi saa vihat niskoille.

Hankkikaa elämä!

Vierailija
26/27 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin lämpimästä. talvella saa hytistä ihan tarpeeksi, kun olen vilukissa.

Vierailija
27/27 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, ja todellakin haittaa! Olen lapsesta asti (olin todella hentoinen hoikka lapsi ja nuori) kärsinyt kuumasta, hakeudun aina varjoon ja kuumassa tulee huono olo. Tää päivä mennyt ihan ihmetellessä kun mitään ei jaksa.

En kyllä kestä hyvin kylmääkään, jotenkin heikko tää mun lämmönsäätely vissiin ;) Kylmällä kuitenkin saa sisällä lämpötilan sopivaksi, nyt on joka paikassa liian kuumaa - paitsi kauppakeskuksissa, pitäis kai alkaa shoppailemaan..

aivan samat sanat, just nauroin kaverille tänään että taitaa olla lämmönsäätely hukassa.

Tosin pikkuhiljaa alkanut vähän sopeutua. Enää ei särje pää ja ole niin pahaolo kuin ensimmäisinä hellepäivinä. Mutta siis vaikea on olla, tuntuu ettei saa happea. Tosin kuummuuttakin enemmän haittaa ilman raskaus eli kosteus.

valitettavasti meidän 8kk vauva saanut vissiin äidin geenit tässä asiassa, koska tuntuu pienelläkin olevan aika vaikeeta näillä ilmoilla.

Varjossa pysytään ja kuumin aika sisällä.