Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

_IHAN HELVETTIÄ_!!!!!! Mittarissa +31, auringossa +45 ja sisälämpötilakin +29

Vierailija
11.07.2010 |

Ja ainakin seur 5vrk viellä tätä stanan hellettä ja sitten kun se loppuu niin kestää iänkaiken että tämän kivitalon sisällä lämpötila edes laskee.

VIHAAN hellettä, äläkä tule mulle sössöttämään jotain kesän lyhyydestä tai siitä miten "pitää" kesällä olla lämmintä jne.

Kaikki ei vain pidä lämmöstä, siis kuumuudesta, ja piste. Jotkut jopa kärsii tästä.

Syksystä sen sijaan pidän, suorastaan rakastan!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali. Joo, toiset ei kestä hellettä mutta tarviiko siitä tehdä stanan sata aloitusta?

Tarviiko ylipäänsä ihan joka asiasta kitistä kuin pikkukakara? Aikuistukaa.

Vierailija
22/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeän ja KYLMÄN talven!

mä vihaan TALVEA! Älkää tulko mulle sössöttämään kuinka ihanaa on kun lunta sataa ja jäätävä pakkastuuli vihmoo naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattolampputuuletinta vaikka joka huoneesee? yöt nukkukaa kaikki ikkunat auki vai eikö mistää huoneesta saa ikkunoita auki?? me nukutaa jopa partsin ovi auki joo ja hyvä ettei palele =) joo mäkin oikeesti inhoan tätä hellettä kun vaan hikoan ja palan enkä tule koskaan ruskettumaan =(

mut onneks päästää uimaan nytkin kun mummilasta lähdetää kotio niin kamat kotiin ja ranalle virkistää ainakin hetkeksi edes =)

Vierailija
24/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin meren rannalla jossa tuuli niin että oli jopa kylmä!

Vierailija
25/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä raskausviikkoon 38. Eli en viinalla itseäni turvoksiin ole saanut.

[/quote]

Vai alkoholillako nestetankkaat? Mulla ei ainakaan mitään turvotusta tule veden juonnista.

[/quote]

Vierailija
26/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaappa Ilmastointilaite, niin ei tarvii valittaa kuumuutta sisällä!

Miksi ihmiset ei ikinä ole mihinkään tyytyväisiä..milloin liian kuuma tai kylmä vali vali..Ja hei te helle valittajat ajatelkaapa millaisia kelejä euroopassa ollut..saati Irakissa +50, et tää meidän helle pientä siihen verrattuna;)

Muutenkin näitä kuumia kesiä ei kovin usein tule, jos kts ilmatieteenlaitoksen tilastoja esim..Et mä sitä mieltä et näistä pitää ottaa ilo irti täysin rinnoin:D

Vierailija
27/27 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku raja näillekkin lämpötiloille kun mitään ei voi tehä ilman et hiki valuu ja läkähtyy...Ja joo en rusketu,en tykkää ottaa aurinkoa ja uima-allastakaan en omista