_IHAN HELVETTIÄ_!!!!!! Mittarissa +31, auringossa +45 ja sisälämpötilakin +29
Ja ainakin seur 5vrk viellä tätä stanan hellettä ja sitten kun se loppuu niin kestää iänkaiken että tämän kivitalon sisällä lämpötila edes laskee.
VIHAAN hellettä, äläkä tule mulle sössöttämään jotain kesän lyhyydestä tai siitä miten "pitää" kesällä olla lämmintä jne.
Kaikki ei vain pidä lämmöstä, siis kuumuudesta, ja piste. Jotkut jopa kärsii tästä.
Syksystä sen sijaan pidän, suorastaan rakastan!!
Kommentit (27)
tähän keliin ja on jo täysin kypsä muuttamaan vakituisesti johonkin kaupan pakasteosastolle! Vituttaa ihan sairaasti ja odotan malttamattoma syksyä ja talvea!! Ja kaiken paskan lisäksi pujokin kukkii, joten sen takia on vieläkin paskempi olo perhana. Myös ens viikoks on luvassa 27-28 astettam just äsken katoin ja sais kyllä jo saamari loppua.
Eikös se ap just kieltänyt tolaset kommentit idiootti!
Eikös se ap just kieltänyt tolaset kommentit idiootti!
....sananvapaus!Että kyllä tähänkin ketjuun kaikenlaiset mielipiteet on sallittuja.Itse kuulun myös niihin,jotka toivovat tämän helteen kestävän maaaaahdollisimman pitkään!
Teille on jo ihan tarpeeksi omia ketjuja, joten HUS POIS!
kyllähän se on ihan oma valinta missä sitä asuu ja maailmassa (ja jopa suomessa) on erilaiset lämpötilat eri leveysasteilla.
Ja kaikki on vaan järjestelykysymys, muuttaahan niitä ihmisiä esim pahan psoriaksen takia ulkoaille, että jos helteestä noin paljon kärsii, pitäisi sen muuton suomen sisäisesti olla helpotus... ja en nyt ap:sta tiedä, mutta suurin osa näistä helleruikuttajista on samoja, jotaka -30c pakkasella itkee kylmyyttä..
Olen talvi-ihmisiä ja nautin kun on pakkanen ja saan kietoutua vilttiin ja juoda hehkuviiniä.
Tämä kuumuus on kauheaa, etenkin yöt. En voi nukkua ja lapsetkin on levottomia. Ja koira.
Päivät menee jotenkuten, mutta mitään ei jaksaisi tehdä, sekin harmittaa.
Ja nestettä kertyy ja turvottaa, ällöä.
ihana iso piha, jossa uima-allas, järvi liki vieressä, lämmintä, ihanaa, hellettä, sisällä viileämpää..
Ihana, ihana kesä ja lämpö, lisää tätä!!!!!
helle on ihanaa! Saan olla aamusta iltaan pihalla pikku bikineissä ja illat ihanaa kuumaa seksiä miehen kanssa! IHANAA!!
täysille, jos semmoinen löytyy ja ikkunat kiinni. Ainakin meillä viilentää jonkin verran ja yöllä jopa meinaa palella :)
ihana iso piha, jossa uima-allas, järvi liki vieressä, lämmintä, ihanaa, hellettä, sisällä viileämpää..
Ihana, ihana kesä ja lämpö, lisää tätä!!!!!
pihahommien välissä, käyty uimassa ja grillailtu. Aivan mahtavat kelit! Seuraavana käydään katsomassa olisiko mustikkapiirakkaan marjat jo kypsyneet.
nämä hellekelit eivät toden totta ota päähän! Tämä on harvinaista herkkua Suomessa. Ei voi ap kuin ihmetellä.... Ennen kuin huomaatkaan on taas pimeä, kolea syksy....
Olen talvi-ihmisiä ja nautin kun on pakkanen ja saan kietoutua vilttiin ja juoda hehkuviiniä.
Tämä kuumuus on kauheaa, etenkin yöt. En voi nukkua ja lapsetkin on levottomia. Ja koira.
Päivät menee jotenkuten, mutta mitään ei jaksaisi tehdä, sekin harmittaa.
Ja nestettä kertyy ja turvottaa, ällöä.
Vai alkoholillako nestetankkaat? Mulla ei ainakaan mitään turvotusta tule veden juonnista.
pimennysverhot ikkunoissa ja pihalla iso uima allas jossa voi polskutella ja jos ei satu olemaan varjoa, niin ikeasta ostin parilla eurolla aurinkovarjon jonka voi laittaa uima ataan viereen, että tule vähän varjoa. Jos se ei riitä, niin voi hakea 1-2 varjoa lisää.
Elämä on ihan sitä miksi sen tekee. Kerrostalossakin voi laittaa verhot kiinni, ostaa kattotuulettimen muutamalla kympillä, avata kaikki ikkunat ja ovet, laittaa lasten altaan kylppäriin tai parvekkeelle jne. Voi kulkea sisällä alasti ja käydä suihkussa vaikka vähän väliä.
Raikas merituuli puhaltaa, varjossa 20,5, sisällä 25,5 ja auringossa kai jotain 25-30. Eli siedettävää, ihana kesä :D Huomenna täällä tulee vettä ja keskiviikkona, mutta lämmintä riittää.
ymmärrettäke te urpot hellettä rakastavat, että kaikki ei nauti eikä voi nauttia näistä keleistä. Toiset ihmiset on sairaita, toiset vanhoja ja toisilla vaan ei elimistö kestä tälläisiä kelejä.
Pitäisikö minun nyt sanoa 85 vuotiaalle sydänsairaalle mummolle, että älä valita, kohta jo talvi tulee... tai niinkin tuo yks ääliö sanoi, "muuta pohjoiseen"
Nauttikaa te jotka tykkäätte, siihen on oikeus. Mutta opetelkaa olemaan myös empaattisia niitä kohtaan jotka ei tästä nauti, ei suomessa sen enempää kuin missään muuallakaan saa olla tabu sanoa, että "Ei en tykkää helteestä, koka olen yksilö ja kaikki ei tykkää kaikesta".
Mä en voi käsittää onko se teiltä helteestä nauttivilta jotenkin pois jos joku muu sanoo ettei tykkää. Oletteko te niin lampaita, että ette voi tykätä itse jostain jos IHAN KAIKKI ei ole samaa mieltä.
ymmärrettäke te urpot hellettä rakastavat, että kaikki ei nauti eikä voi nauttia näistä keleistä. Toiset ihmiset on sairaita, toiset vanhoja ja toisilla vaan ei elimistö kestä tälläisiä kelejä.
Pitäisikö minun nyt sanoa 85 vuotiaalle sydänsairaalle mummolle, että älä valita, kohta jo talvi tulee... tai niinkin tuo yks ääliö sanoi, "muuta pohjoiseen"
Nauttikaa te jotka tykkäätte, siihen on oikeus. Mutta opetelkaa olemaan myös empaattisia niitä kohtaan jotka ei tästä nauti, ei suomessa sen enempää kuin missään muuallakaan saa olla tabu sanoa, että "Ei en tykkää helteestä, koka olen yksilö ja kaikki ei tykkää kaikesta".
Mä en voi käsittää onko se teiltä helteestä nauttivilta jotenkin pois jos joku muu sanoo ettei tykkää. Oletteko te niin lampaita, että ette voi tykätä itse jostain jos IHAN KAIKKI ei ole samaa mieltä.
että miksi nämä helteen ystävät eivät kestä sitä, että kaikki ei ole samanlaisia.
Mulla ainakin riittää empatiaa helteestä kärsiviä kohtaan, toisille helle on hengenvaarallinen juttu. Miksi sitä pitäisi vähätellä? Helle on ääriolosuhde meille kylmän pohjolan kansalle ja se pistää kehon koville.
kimppuun joka talvi, jos valittaa kovista pakkasista. Kärsikää te nyt näistä helteistä älkääkä valittako! Minä nautin nyt joka solullani. Kohta otan kirjan ja menen terassille lukemaan, mittarissa on 35 astetta, ihanaa!
Järvi on ihan hyvä paikka elämiseen tällä kelillä, jos se ei onnistu niin aina voi viilentää vedellä. Kosteen nihkeää vaatetta päälle, kymiä pikasuihkuja etc ja pihalle kostea hattu päähän.
Varjossa ulkona ja siällä ikkunat kiinni.