Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tyhmä?

Vierailija
10.07.2010 |

Jotkut kavereistani sanovat,että olen tyhmä,kun olen niin nuorena "tehnyt" kaiken. Minusta en ole tehny vielä mitään niin erikoista,että jotain pitäisi katua. Suurimman osan mielestä minulla ei ole enään mitään elättävää ja en ole elänyt tarpeeksi nuoruuttani.

Tässä syyt mielipiteisiin:

-Minulla on oma talo (olemme rakentaneet sen itse)

-Minulla on 5kk vanha poika

-Minä olen 21-vuotias

-Minä olen ollut saman miehen kanssa 16-vuotiaasta

-Minulla on se koira ja farmari (ei saisi ilmeisesti olla)

-En halua käydä enään juhlimassa ts. ryyppäämässä

Mielipiteitänne?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulut 11-vuotiaana?

Vierailija
22/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen 31 ja varmasti piisaa virtaa matkailuun, retkeilyyn, patikointiin, ystaville ja vaikka mihin vaikka lapsia on kolme ja aitipuoleksi tulin 21-vuotiaana, enka ole koskaan asunut yksin.

En kaipaa nuoruuden bileita ja juomisia ja yokerhoissa juoksuja, niita tuli tehtya ja olen onnellinen.

21-v: lla on koko elama edessa ja mikas siina mukavampaa kun on jo perhekin jonka kanssa se jakaa !! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

24

ps 21-20 = 1

Vierailija
24/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa omaa äidinkieltään, on melko varma merkki tyhmyydestä. Erikseen sitten on lukihäiriöt, mutta tuo "enään" ei ole sitä, vaan silkkaa sivistymättömyyttä.

ja on myös eri asia kirjoittaa kirjakieltä kuin puhekieltä. Tartteeko niitä pilkkuja nyt aina nussia, etkö parempaa kommenttia kateuksissasi keksinyt?

Vierailija
25/25 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea vastauksia, joten en tiedä sanoiko joku jo samoja asioita.

Tyhmä et varmastikaan ole, mutta ilmeisesti vähän epävarma valinnoistasi, koska haet tällaiselta palstalta tukea niille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi