G: Pinoon te kaikki, joilla on inhottavat kälyt / miehen veljen vaimot!
Kommentit (14)
inhottava ole, mutta teeskentelijä kylläkin. On mielin kielin kaikille ja kikattaa sellaista tekoiloista naurua... onhan se tietty parempi kuin jos hän synkistelisi kaiken aikaa, mutta silti se epäaitous ja pakkomiellyttävä hymynaama tekee toisille hieman vaivaantuneen olon :/
Minun miehen siskot on niin inhottavia, että puuttuvat jopa pukeutumiseeni! Jokainen vaatekappale minkä ylleni laitan, heillä on jotain sanottavaa siitä! Kyllä voin sanoa, että 95% riidoistamme johtuu mieheni siskoista sekä anopista. Ehkä joku päivä saisin elää rauhassa välittämättä heidän mielipiteistään :(
Mun miehen veljen vaimo on ihan lepakko.Ei siis kuitenkaan lesbo;)
Vaikka itse olen tälläisen inhottavan miehen veljen vaimon uhriksi, niin jaksaa silti naurattaa lähes aina, kun näitä juttuja lukee. Koskaan syy ei ole miehen veljessä, aina vaimossa. Voisi ne veljeksetkin oikeasti joskus katsoa peiliin.
vaimo ei ole pelkästään hullu vaan myös tyhmä. Hei vaan jekku-Jaana!
että hän on lähestulkoon täydellinen. Ei siis omasta mielestään, mutta kaikilla mittapuilla: iloinen, reipas, energinen, kaunis, hauskaa seuraa, hyvinpukeutuva, hyvä äiti jne. Kaikki ongelmat tosin lakaisee maton alle. Sekin ärsyttää. En tiennyt olevani kateellinen mutta viime vuosina olen huomannut sellaisenkin piirteen itsestäni. Kun muut vanhenee, tämä nainen sen kuin vain porskuttaa yhtä nuoren näköisenä kuin vuosikymmen sitten.
kun ei olla yli kymmenenn vuoteen oltu missään tekemisissä mieheni veljen vaimokkeen kanssa. Parhaani mukaan olen koettanut unohtaa sen äärimmäisen oikukkaan idiootin, joka maailman napana pyörii oman itsensä ympäri aina vaan uudelleen ja uudelleen.
On ainoa sukulainen, jonka kanssa en tule toimeen. Petollinen juonittelija, mutta osaa kyllä olla hyvin seurallinen ja todellisen ilkeytensä osoittanut minulle ja miehelleni. Tuli sukuun paljon myöhemmin, hankkiutui raskaaksi heti ja ehkäpä halusi varmistaa paikkansa. Itse jättäydyin melko pian kanssakäymisistä, huomasin, että kehitti draaman kaikesta. Suorastaan pelottava ihminen. Mutta uskon, että myös hyvä kodinrakentaja ja varmaan osaa pitää huolta perheestään. Olen antanut tilaa.
on julmin tuntemani ihminen. Hänellä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa, siis ei KOSKAAN.
Hän osoittelee vammaisia ja nauraa, ottaa jopa heistä kuvia ja laittaa facebookiin. Kuvittelee että vakavasti masentuneet ovat laiskoja. Sanoo että lihavuus on aina ihmisen omaa syytä ja saamattomuutta, vaikka on itsekin reilusti päälle satakiloinen.
Mieheni on ulkomaalainen. Kun me alettiin seurustella, miehen sisko kutsui mua "vitun ulkomaalaiseksi" ja sanoi päin naamaa että olen vaan viisumin perässä. EU-maassa, ööh...
Me ollaan päätetty että miehen siskoa ei enää meidän juhliin kutsuta. Tämä nainen kun ei tervehdi ketään ja tuijottaa halveksivasti niitä, jotka ovat vähän laittautuneet (itse ei vaivaudu koskaan), siskon aviomies yrittää joskus jutella ja onkin ihan mukava tyyppi. Sisko itse vaan istuu ja räplää kännykkäänsä, ja välillä tuijottaa muita halveksivasti.
Ilkeilee aina. Haukkuu vaatteet, meikin ja kampauksen, ja halveksii. Niissä juhlissa joissa hän on ollut, olen tahallani mennyt yksin tanssimaan ihan typerästi tai muuten nolaamaan itseni, jotta saisin hänet halveksimaan oikein viimeisen päälle.
tyypillinen jo lapsena piloille hemmoteltu nainen.
Maksattaisi kaikki menonsa muilla.
On kateellinen aivan kaikesta ja kaikille.
Nyt on joku ihme ostovimma. Ostaa kaikista kotimyyntijutuista hirveästi ja ei muuta edes arvosta.
Hakemalla hakee minusta vikoja.
Pöytäkeskustelun aiheena hänellä voi olla minun rinnat, biologinen kelloni, juttelee noista minulle tuntemattomien ihmisten kanssa.
Kilpailee aivan kaikesta. Jos meille ostetaan uusi auto niin heti pitää ostaa heillekin uudempi ja hienompi.
Jos hän saa lahjan joltakin, niin menee kauppaan katsomaan lahjan hinnan, jotta osaa ostaa saman arvoisen lahjan lahjan antajalle kun se on ajankohtaista. Tuo ei koske meidän perhettä, ei osta meidän lapsille koskaan lahjoja.
Huvittavaa oli kun puhuimme mitä olimme ostaneet anopille äitienpäivälahjaksi. Käly kertoi ostaneensa laukun ja minä kerroin ostaneeni rannekorun. Yllättäin kälyn anopille antamasta paketista löytyi sekä laukku että rannekoru.
Jumal*auta sen pahempaa juoruämmää olekaan, kukaan ei vain satu tietämään että se sekopää hullu on maannut kahtena eri kertana putkassa kun hajottaa kotinsa. Muuten esittää maailman täydellisintä pikku kotiäitiä.
kun odotan koska mieheni veljen vaimo ilmoittaa oman miehensä veljen vaimon tähän ketjuun;)
Taitaa se rouva egosentrisyys olla kuitenkin jo nukkumassa. Ehkä menen minäkin.
Hyvää yötä kaikille muille, paitsi mieheni veljen vaimolle!
enää katsella persoonallisuushäiriöisen ja henkisesti epävakaan miehen siskon touhuja.
Oli sairaalloisen mustasukkainen veljestään. Keksi kaikkia valheita minusta, haukkui huoraksi, vittuili, rääkyi, pilkkasi, kieroili selän takana. Mitään en sille koskaan sanonut, kuuntelin sujuvasti.
Kävin kouluja, itse eleli soskun tuilla lapsen kanssa. Oli hankkiutunut raskaaksi jättämällä pillerit pois, vaikka miehensä oli sanonut, ettei halua vielä lapsia.
Varasteli kaupoista, varasteli myös silloin kun kerran erehdyin hänen kanssaan yhdessä kauppaan. En tajunnut mitään, teki sen niin taitavasti.
Ihme hullu. Emme ole missään tekemisissä.