Miksei teitä häiritse tämä asia miehessänne?
Että se ajattelee seksiä muiden naisten kanssa, vaikka kenen, vastaantulijoiden, teinienkin, työkavereiden, julkkisten, kavereidenne jne. Kaikki aina sanovat, että se on ihan normaalia, mutta olenko ainoa, jota tämä häiritsee? Nyt en ole suhteessa mutta tämä on minua kyllä aina kovasti ärsyttänyt. Tietää jossain rannallakin, että missä sen ajatukset on, ja tosiasiassa koitan miehen kanssa olleessa välttää tilaisuuksia, joissa on paljon hyvännäköisiä naisia. Itse olen ihan ok, mutta ainahan ne haikailee uutta lehmää, vaikka olisi seksikäs prinsessa käsipuolessa.
Kommentit (33)
En edes tiedä, fantasioiko mieheni muista naisista, koska hän ei puhu mulle sellaisista. Tiedän että miehet ovat miehiä ja katsovat naisten muotoja sillä silmällä, mutta minun mieheni kunnioittaa minua tarpeeksi ollakseen kommentoimatta toisten naisten ulkonäköä minulle. Enkä ole koskaan huomannut että hän yhdessä liikkuessamme tuijottaisi muita se tietty kiilto silmissään.
Katsonhan minäkin muita miehiä mutta naisena tarvitsen edes vähän sitä tunnepuolta että rupeaisin fantasioimaan jostain miehestä. Mulle väristyksiä aiheuttavat tietyt puolitutut charmantit miehet, joiden kanssa on pientä flirtintapaista. En silti rupeaisi mihinkään kenenkään muun kanssa kuin oman mieheni. Me nyt vaan ollaan me.
yritän keksiä jonkun muun reitin tai paikan mihin mennä yhdessä.
mutta mitä sitte? Katsoa saa, ei koskea. Saatan itsekin tokaista, että olipas siinä tytöllä/naisella isot tissit, kun tiedän mieheni samaa miettineen. Ei häiritse pätkääkään. Enkä ole itse mikään malli, päinvastoin, reilusti on ylipainoa. Kyllä ne parisuhteen ongelmat meillä ihan muualla on, jos niitä on. Seksi ei ole koskaan ollut ongelma, ainoastaan toisinaan sen vähyys ;)
Minua asia ei häiritse, koska ajattelen rationaalisesti. Ihminen on eläin, ja biologia määrää sen, että etsimme jatkuvasti potentiaalisia lisääntymiskumppaneita. Ei minuakaan sinänsä kiinnosta panna muita, mutta tietenkin usein ajattelen seksuaalisia ajatuksia tapaamistani ihmisistä. En usko, että ns yksiavioisuus on ihmiselle sinänsä luonnollinen olotila. Sen voi vain valita käyttäytymismallikseen, koska voimme kontrolloida tekojamme.
eikä mun mies mitään "uutta lehmää" haikaile. Mieheni on kai sikäli poikkeus, että on jo nuoresta asti halunnut että on vain sen yhden kanssa.. niinpä olen hänen ensimmäisensä, vaikka aloimme seurustella vasta mieheni ollessa 25 v. Olen tuntenut hänet nuoresta asti ja kova olisi ollut vienti, mutta ei..
No, niin tai näin, katselkoon jos haluaa, tiedän hänen olevan uskollinen ja se riittää.
jotka ajattelevat seksiä vain ja ainoastaan oman miehensä kanssa joka jumalan kerta kun joku seksuaalinen ajatus pälähtää päähän? Mä olen vissiin tosi outo, kun useimmiten mietin jotain ihan muita kuvioita. Ja siis huom. MIETIN. Ei tulisi mieleenkään puuhastella oikeasti kenenkään muun kanssa, mutta pään sisällä kyllä joskus aika orgiat menossa.
ei se tarkoita automaattisesti että haluaisi panna sitä. Se on jo jatkoajatus. Yleensä sitä ihailee kauneutta.
..EI OLE NORMAALIA. Se on vaan nykyajan hyväksymä ilmiö ja miehet ratsastavat tällä + lukuisilla muilla biologiaan perustuvilla väitteillä. Totuushan on että normaali ihminen hallitsee ja hillitsee itsensä eikä alennu ajattelemaan pelkkää seksiä- mutta nykyaika olettaa kaikkien panevan kaikkia ja mediassakin huudetaan ettei yksiavioisuus ole oikein jne.
ja varmasti katsoo kauniita naisia ja ajattelee vaikka mitä. Olen ihan varma, jos joku näistä päiväunikohteista sanoisi miehelle, että "tehdään sun fantasioistasi totta", mies pinkoisi kotiin suorinta reittiä. Sitten se kurkkisi minun olan takaa, että "joko se lähti?".
Ja jos miehesi on joskus pitänyt sinua kauniina-> kiinnostunut sinusta-> ihastunut sinuun, niin silloin miehesi on täytynyt huomata sinut muiden naisten joukosta, ei ihmisessä ole mitään on-off nappi jolla aivotoiminnan voisi sulkeasitten kun hän on löytänyt "sen oikean". Ihan samalla tavalla kun ihastelen kauniita kukkia, tai hyvin sisustettua kotia, voin todeta myös ihmisen olevan kaunis/komea. Etkö itse naisporukassa huomaa komeita miehiä tms? Kuulostat myös aika mustasukkaiselta, varo ettet aja miestäsi liian ahtaalle mustasukkaisuudellasi...
Kyllä se sunkin mies varmasti kauniit naiset huomaa, sanoi mitä sanoi, mutta sehän onkin täysin ok ja normaalia, seksin ajatteleminen ei liity toisesta kiinnostumiseen mitenkään..
Luuletteko oikeasti että se teidän mies joka kerta ajattelee teitä runkatessaan? :DD
Mieheni kuitenkin on sanonut jos olen jotain joskus epäillyt tai kysynyt, että ei voisi p**kankaan vertaa kiinnostaa jotkut muut, että SIKSI hän on kanssani kun rakastaa ja haluaa minua, ei ketään muuta. Että hän kyllä olisi mieluummin vapaana jos olisi kiinnostunut useammista naisista.
niinhän minäkin ajattelen, tosin miehistä, ei naisista. Se on ihan luonnollista!
muiden miesten kanssa. enkä todellakaan tiiraile muita miehiä esim. kaupungilla. ihan muut asiat täyttää ajatukset. ja silti mulla on tyydyttävä seksielämä.