Ootteko poistaneet alakarvoitusta neuvolalekuriin, tai gynelle mennessä?
Minulla huomenna eka kerta neuvolaan, ja lääkäri siellä mukana.
Kommentit (29)
Ihan jo itsenikin kannalta haluan pitää sen siistinä; helpompi kaikin puolin!
No mutta eipä tuo karvoitus ole päässyt rehottamaan, kun ei ole sitä ajellutkaan. ihan siisti on luonnollisena. Mitäpä sitä suotta kiihdyttämään karvojen kasvua jollain ajelulla. Ja ei tosiaankaan mun karvotus rehota vaikken ajelekkaan. heh:)
työntäjällä tai 70-luvun pokelehdissä.
Toisaalta ihmettelen, että ihmisillä on aikaa nyppiä (?!) pimpsakarvoja - huvinsa kullakin !
Näitten kiitorata/kolmio ynnä muiden kohdalla nauran itsekseni (kuten Eddie Murphyn esittämä hahmo Beverly Hills -leffassa näkemilleen " fashion" tyypeille. * nauraa Eddie Murphy -naurua *
Kaiken kaunistautumisen takana on usein pyrkimys näyttää nuoremmalta - mitä nuorempi henkilö sitä vähempi karvoja. (Yäk mihin tämä ajatus johtaa !).
Toisaalta myös:
" Luoja ei tehnyt mitään turhaan" - Sir Isaac Newton
" Ekstaasiin, sinne vie pieni polku läpi sademetsän..." -I.Alanko
- Alapääni hikoaa, jo senkin takia on freesimpi olo
- Käytän Lugesteron lääkettä 3X kertaa päivässä, se tahmaa alapään ja karvat, mieluummin vaihdan pikkuhousunsuojaa kuin pesen karvoja tahmasta koko ajan.
- Karvat on kamalan näköiset ja itsellä huolitellumpi olo, en anna kainaloidenkaan rehottaa.
Jos mieheni sanoisi minulle että ajele niin sanoisin että ajele muualle.Tuntuu olevan jokin muoti-ilmiö toi ajelu johon miehet lähtenyt mukaan.
Synnytyksiä takan kaksi ja hyvin syntyivät ilman ajelua.Eipä semmoista edes ehtinyt miettimään miltä alapää näyttää.
Jotenkin vaan tulee mieleen niistä miehistä jotka tykkää posliineista että heillä on taipumusta tykkää lapsista.Koska lapset ovat luonnostaa karvattomia ja naiset ei.Ei naisen kuulu olla karvaton.
Teillä on varmaan alunperin tosi vähän karvoja.. Mulla menis päivä jos lähtisin nyppimään. Mua alkoi nyt oikein ahdistaa, kun on melko tavallinen karvoitus (vähän siistitty) ja jopa synnytyskin takana tässä tilassa. En ole kyllä käynyt yleisissä suihkuissa, joten ei ole tilastotietoa muiden karvoituksista - olen kai sitten viimeinen dinosaurus tällä alueella.
En nyt tarkoita että tarvitsee rehottaa, mutta että kaikki pois... En ole koskaan törmännyt esim. uimahallissa täysposliiniin. Tulee pikkutyttö mieleen, ei voi mitään.
Ylempää nyppien.