Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

81/273 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja aika oudoin oloin nyt taas..nimittäin aivan hiuksenhienoa viivaa näytti Apteekin oma, joka on 2 edellisessä kierrossa negaa näyttänyt vaikka liuskatestit tuolloin näyttäneet haaleaa haamua. Mutta nyt siis aivan hentoinen tosiaan hiuksenhieno viiva. En tiedä mitä ajatella, kun kummittelee kuitenkin mielessä ne edelliskiertojen haamuliuskat ja silti menkat alkoivat. Mutta tuo apteekin oma kun ei koskaan ole mulla valehdellut:/ Kaverilta sain hänelle itselleen tarpeettoman Clinic Directin testin, ajattelin huomenaamulla senkin tehdä. Jotenkin niin pohtii että eihän mitään vahvaa viivaa näillä kp:llä saisikaan, mutta toisaalta jo on lannistunut ja odottelee menkkojen alkua. Tässä kierrossa on mun "menkkafinni" jäänyt tulematta, yleensä tässä vaiheessa on jo hurja finni otsassa tai leuassa näillä kiertopäivillä. Mutta sepä kertookin paljon:/ VOI KUN TOIVOISIN ETTÄ TUO HIUKSENHIENO VIIVA OLIS SITÄ ITTEÄÄN!!!

Helene kp.25/24-28

ps.koitin saada tuosta testistä kuvankin tänne että olisitte saaneet arvuutella onko se plussa vai ei, mutta tausta tulee niin kirkkaaksi että peittää viivat:(

Vierailija
82/273 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene.. otin sydämen asiakseni kirjoittaa sinulle nyt tuosta apteekin testistä. Pidän itse sitä kaikista luotettavimpana ja uskon syvästi siihen että ei siihen ilmesty edes hiuksen hienoa viivaa jos ei ole raskaana.!! :) Minullakin on tullut hailakoita viivoja sillä mutta viivoja kuitenkin, viimeksi nyt kun plussasin alkuviikosta. Suosittelen kuitenkin että odottaisin muutaman pvn jos pystyt ja testaat uudelleen jollain testillä. Voihan hyvinkin olla että testasit "liian" aikaisin ja sinulla hcgtä ei vielä alkuraskaudesta erity niin paljon että tulokseksi olisi voinut saada tumman viivan! Pidän kuitenkin peukkuja sinulle ja eiköhän se viiva siitä vahvistu, Itsekin ajattelin vielä testata uudelleen maanantaina (kun on tuo km taustalla) että jahka se viiva olisi edellisestä vahventunut ja voisi ruveta nauttimaan tästä raskaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/273 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinic direct aamulla haalea mutta aivan selvä POSITIIVINEN!!!! Kyllä se oma vaisto oli oikeassa! Ajattelin silti varmistaa tuloksen lähipäivinä, jotenkin epäuskoinen olo!!

MYMMELI, minäkin pidän tota apteekin testiä luotettavimpana, siihen ei ole syyttä suotta tullut KOSKAAN mitään jos ei raskaana ole ollut, ihan puhdas valkoinen on jäänyt jos ei ole raskaana ollut. Ja niin näköjään nytkin, vaikka eilen tosiaan aivan minimaalinen viiva siihen piirtyi. Mut tuo clinicin tän aamuinen on niin selvä viiva että ei tarvinnut tiirailla lähemmin, näkyy kyllä ihan kaukaakin. Ihan ihmeellistä ja oudolta tuntuu ja pelkokin hiipii taas, mullahan 3 peräkkäistä keskenmenoa oli ennen kuopusta joka hänkin vasta 8kkk ikäinen. Olis kyllä hienoa jos tästä ihan vauva tulisi:) En osaa kamalasti ees hehkuttaa vielä, sen aika sitten joskus:)

Helene kp.26/24-28 tai rv.3+4

Vierailija
84/273 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Onnea Helene! :) Ja Janna! Hienoahienoa. :)

Mulla tosiaan tiistaina oli ovistestissä viimenen vahva viiva, eli varmaan keskiviikkona tai torstaina oli testien perusteella ovis. Mutta arvatkaa mitä. Perjantaina alkoi menkat. Siis mitä hemmettiä?!

Nyt on siis kp.2 menossa. Ärsyttää, naurattaa ja ihmetyttää. Kierto oli kuitenkin sen 15 päivää ja ovis päivää ennen menkkoja. Huhhuh.

Anski- kp.2/26 (tai keskiarvona 20, en nyt tiiä minkä numeron tohon arpois...)

Vierailija
85/273 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teikäläisiähän alkaa tässä putoilemaan pikkuhiljaa;) Ei siinä mitään, pistetäänhän vielä paremmaksi?!?

Anski...on sulla kyllä ihmeellinen kierto! En ihmettele, että sua ihmetyttää ja ärsyttää! Onko sulla ihan normaalit menkat? Eli vuotaa ihan normaalisti? Vai voisko tuo vuoto olla jotain muuta?

Mulla tuli tästä kierrosta 3 päivää oletetun oviksen jälkeen muutama tippa verta paperiin mutta se jäi siihen. En tiedä, mitä se sitten oli.

Nyt sitten odotellaan piinaviikon alkamista, täysin oireettomana tällä hetkellä mutta toisaalta täynnä energiaa yhden viileämmän päivän jälkeen...teki kyllä ihmeitä!!T.Wilpuri kp17/27

Vierailija
86/273 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anski ja Wilpuri, ettei vaan olis kyse kiinnittymisvuodosta teillä kahdella..? ;o)

Täällä ei kyllä mistään semmosista edes vielä haaveilla, tänään kp 14 ja ovistestit negaaa, limoista ei vielä merkkiäkään. Kuinkahan pitkäksi tämäkin kierto venyy ja jos tulee taas pitkä kierto, niin ovuloinkohan ollenkaan? Plääh. On mulla muutama kuukausi sitten ultrattu munasarjat ja silloin oli oivis just tuloillaan, joten kai olen siihen "kykeneväinen", mutta tää kiertojen piteneminen nyt kyllä kummastuttaa. Eli ovista odotellessa...

Ja mahtis onnittelut Helene! Kuten jo kirjottelinkin tuolla aikasemmin, apteekin oma ei valehtele. :oD

ponityttö kp14/28-38 yk5

Vierailija
87/273 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan te muut yleensä tunnette oviksenne ja miltä ne tuntuu? Mulla on meinaan melkeen koko tän viikon ajan tuntunut sellasta pientä nipistelyä ja muuta... Ja ma, ti, ke oli ovislaskurin mukaan hedelmällisimmät päivät (jos kierto se oletettu ja toivottu 28) JaSu kp21/28? yk1

Vierailija
88/273 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene4: onnea :) toivon teille oikein paljon lycka till ja että vauva siellä pysyy :)

Onnea myös muille plussanneille, on se hienoa!

täällä itsellä kp 29/28-29 ja eilen tein mammaksi puikkotestin: yksi ainut perkeleen viiva. anteeksi kielenkäyttöni.. eli se ainakin oli negatiivinen.. joko se ei näytä vielä, tai sit menkat alkaa ihan näillä sekunneilla. Mut, toivoa ei heitetä :)

Vierailija
89/273 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti plussista!! Se tuo taas toivoa tähänkin yritykseen... Teitä piinavaiheessa oleviakin tuntuu olevan useita, tsemppiä odotukseen ja plussia myös teille!

Itsellä täti tajusi lähteä kyläilemästä vasta alkuviikosta ja nyt on sitten heti alettu heilutella peittoa. Oviksesta en tiedä koska on tuloillaan, enkä ainakaan vielä sitä ole yrittänyt tikuttaa. Olen käyttänyt jokatoinenpäivä-sääntöä, jonka joku jossakin aiemmassa keskustelussa on maininnut.... Tänään yritettiin kalastella myös niitä aamusimppoja kun koira tuli herättämään jo viideltä ; ) Mun piinailu sijoittuu sitten vasta jonnekin ensi kuun puolen välin paikkeille. Onneksi on "päässyt" sitten jo töihinkin niin on muutakin ajateltavaa. Onko täällä muita jotka pääsi vasta nyt yrityksen alkuun?

Kiva kuulla teidän kuulumisia, kertokaahan lisää....

terkuin Tupuna

90/273 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kokeilin huvikseni sittenkin tuota liuskatestiä, S-marketin Pregcheck tms.. ja AIVAN PUHDAS NEGA!!! Miten voi olla mahdollista!! Eilinen Clinic direct siis selvä plussa ja perjantainen Apteekin oma se hiuksenhieno viiva. En tajua nyt enää ollenkaan, en kyllä tiiä mitä määrää tuo Pregcheck näyttääkään, kun en ollut näkevinäni ainakaan ohjeissa sitä hcg-määrää, mutta tosiaan jäi aivan puhtaaksi negaksi vaikka katsoin vielä myöhemminkin sitä:/ En todella tiedä missä nyt mennään, jotenkin kyllä uskoisin noihin apteekista ostettuihin enempi..mutta häiritsee kovasti ettei MITÄÄN tullut tohon liuskaan:(

Helene kp.27/24-28 EHKÄ rv.3+5?

Vierailija
91/273 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene, mä en silti vielä heittäis kirvestä kaivoon, sillä usko apteekin testiin on todella vahva. Kannataisi varmaan käydä ostamassa CB:n digi, niin saat varmuuden. Se tuntuu olevan kuin papin aamen kun siinä lukee "raskaana" ;o) Tietysti myös onnettoman kemiallisen raskauden vaara hiipii mieleen, siinä kun hcg nousee kun alkio yrittää kiinnittyä eli "hipaisee" kohdun limakalvoja, mutta laskee sitten saman tien, kun kiinnittymistä ei tapahdukaan.

ON: Perkele kun alkaa ottaa päähän ihan toden teolla. Pillerit jätetty TAMMIkuussa ja näyttää siltä ettei tästäkään ole tulossa normaalia kiertoa. Tänään kp15, ovistesti nega ja valkkari vielä kaukana limasesta. Viime kierto 38 päivää, joten toivottavasti ovis tulisi kp19 mennessä, mutta jos ei, niin tosiaan ei varmaankaan ovulaatiota edes tapahdu. Voi kurjuus. Jostain toisen tekstistä jsokus luin että kiertohäiriöt (ja menkkojen poisjäänti) eli kun ei edes pääse yrittämään tuntuu kuin olisi arpajaisissa ilman arpalippua eli siis ilman minkäänlaista mahdollisuutta pääpalkintoon. Siltä todella tuntuu.

synkistynyt ponityttö kp15/28-38 yk5

Vierailija
92/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponityttö, millanen sun kierto oli ennen pillereitä? Oliko pitkä/epäsäännöllinen? Ja kauanko söit pillereitä ennen poisjättöä? JaSu kp22/28? yk1

Vierailija
93/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä kirjoitus virheiden määrää. Pelkkää otsikkoa kirjoittaessa tuli jo kolme virhettä, on varmaan aivot todella kesälomalla.:)

Itse testasin äsken kans pregchekillä ja tyylipuhdas nega. En myöskään minä löytänyt hcg määrää vaikka kuinka pakettia kääntelin. Torstaina tehty varhainen testi oli myös nega, joten tätiä odotellaan saapuvaksi kp 35/34. Aikaisemmat raskaudet olen testanut apteekin omalla ja tulos on ollut aina selvä. Ajattelin ostaa sellaisen jos täti ei tänään tule. Oireita sitä on vähän laisesti, ainut mikä vähän ihmetyttää on että miten mahaa on jo viikon nipistellyt ja jomotellut mutta menkat ei ala. Myös liitoskivun tapaisia on välillä.

Noita oireita on kyllä aina loppukierrosta jos minkälaista. Joten niiden varaan en kyllä paljon laske. Minä jos olisin koira niin olisin oireiden perusteella koko ajan valeraskaana. Pitää taas vaan jaksaa odottaa ja juosta vessassa tarkistamassa tilannetta.

t.vessassa juokseva mama

Vierailija
94/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri tuohan saattoi jopa olla sulla sitä kiinnittymisvuotoa. :) Mulla on aina vuoto ollut menkoissa sen viis päivää, mutta nyt oli hätäset kolme, voi tosin johtua ihan siitä, että seinämät ei ollu kerenny paksuuntua niin, että olis ollut enemmän vuodettavaa. Ja toisaalta, kun ovis oli ennen menkkoja, niin jos siellä oli munasolu hedelmöitynyt, niin tuskin se on pystynyt kiinnittymäänkään, kun taas seinät niin ohuet vuodon jäljiltä. Vähän turhauttavaa. Tästä tietty alkaa joku kierre, että munasolu irtoaa just ennen menkkoja ja kun ei kiinnity, niin taas alkaa menkat sen 15pv:n päästä. :S

En tosiaan usko, että tuo oli mitään kiinnittymisvuotoa, tuli sitä sen verran paljon ja yleensä vuoto ajoittuu 5-10 dpo. Yksilöllistähän se tietty on... Ärsyttäviä nää kuukautiset! :D

Anski- kp.4

Vierailija
95/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tädin kohdanneille...se vaan on aina yhtä kurjaa!!

Anski ja Ponityttö...heititte veikkauksen tosta kiinnittymisvuodosta. Mulla kävi sama mielessä mutta toisaalta se oli tosi aikaisin eli vain kolme päivää oviksesta. Onko kiinnittymisvuoto yleensä myöhemmin? No, aikahan sen näyttää...

Helene, toivotaan kovasti, että plussa säilyy! Mulla kävi tosin mielessä myös toi kemiallisen raskauden mahdollisuus...toivottavasti ei ole sitä!

Ponityttö, pitäiskö sun hakea lääkäriltä terot tai jotain, joka säännöllistäis sun kierron. Jos nimittäin tämäkin kierto menee kauhean pitkäksi. Se ei välttämättä korjaannu itsestään kovin pian. Mä kuopuksen kohdalla katselin lähes puoli vuotta epäsäännöllistä kiertoa, tiputtelua, tuhrua ym. ja sitten sain aikaiseksi mentyä lääkärille. Terot auttoi ainakin mulla tosi hyvin. En sitten tiedä, kuinka hyvin ne auttaa pitkään kiertoon.

Täällä aletaan kohta jännittämään, tuottiko oviksen hyödyntäminen tulosta...T.Wilpuri kp19/27

Vierailija
96/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehei kuumeilijat,

Onnea Helene, toivotaan että plussa on plussa, ja näin uskon!

Mahtaisko Wilpurilla olla kiinnittymisvuotoa, peukut pystyyn ;). Koska aiot testata?

Ponitytölle onnea oviksen bongailuun, minulla on ollut pitkiä kiertoja tässä taannoin ja usko on meinannut loppua. Oviksen olen kyl tikuttanut niissä 18-20 kiertopäivillä (paitsi tuossa yhdessä megakierrossa). Pitäisikö sinun käydä tutkimuksissa, jos kierto jatkaa temppuilua... minulle gyne suositti jo 3 kk kierto-ongelmien jälkeen. Tsemppiä kovasti!

ON: toiveet korkealla, vaikka oikeasti pelko oli että edellisiä kiertoja aikaisempi ovis missattiin. Päässähän tässä on varmaan vikaa, mut olo on jotenkin outo... jos oireet jatkuu, niin mitenkähän sitä pysyy housuissaa ensi viikon tiistaihin asti. Eilen juili vatsaa kovasti - mielestäni eri lailla kuin ennemmin ja erilailla kuin ovisaikaan. Mun rinnat ei ole oireilleet koskaan muuta kuin nänneistä. Nyt ovat koko rinnat hieman arat.

Mutta ehkä ennemmin kuin fyysisiä oireita, niin toivo on vaan taas niin kova ja sitä sen takia tuntee olonsa oudoksi... piinapäivät alkakoot.

Aurinkoa

Vilho kp 21/28?, yk5

Vierailija
97/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurjaa, kun tahtois jo tietää! Vielä ainaskin tämä vko piinailua, nyt kp22. Sunnuntai-aamua ajattelin testipäiväksi, mutta täytyy varmaan venyttää tulevalle vkolle,kun viime kierto oli niin ihmeellinen.

Oireita en ole havainnut;onko se sitten hyvä vai huono asia..? Hikeä pukkaa, mutta se johtuu varmasti tästä helteestä :)

On mielenkiintoista lueskella Teidän juttuja noista tikutteluista yms. Kyllä sitä ite onkin ihan "keltanokka" näissä tiedoissa:)Mut hyvistä vinkeistä oppii:)

Miten muuten, mikäli kuntoilua harrastatte, niin tuon proteiini/palautusjuomien suhteen ootte tehneet yrityksen aikana/plussanneena? Harrastelen kuntosalia ja protskua tulee nautittua myös nestemäisessä muodossa.Pitäsköhän jättää pois ja nauttia vain sit raejuusto/tonnikala/kalkkunaleike ym.-linjalla:)?

Mut nyt tekee mieli iki-ihanaa suklaata ja kahvikupposta, joten peukkuja ja plussia!!

Helleterkuin, S79 kp22/28-31,yk3

Vierailija
98/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

s79: peukkuja sulle lähtee täält :)

menkat odottuttaa itseään, nyt kp 30/28 eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan..

huomen aamulla teen uuden testin :) viimeks tein toissapäivänän ja se oli nega, mikäs muukaan..

Vierailija
99/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin liittyä mukaan. :)

Mulla on PCO todettu vuonna 2005 vasemmalle painottuen ja vas. munasarjaa jouduttu operoimaankin tämän vuoksi. E-pillereitä olen syönyt 12-vuotta, mutta nyt kesäkuullä jätin ne pois. Gynekologi ehdotti kokeilemaan nyt alkuun kuitenkin ihan ilman apukeinoja. Vähän pelkäsin alkuun, että ovuloinko ollenkaan, koska aiemmin olen joutunut Teroja ottamaan, että kuukautiset tulisivat. Nyt kuitenkin sain yllätyksekseni ovistestiin plussan päivinä 16-17 ja oireetkin viittasivat siihen. Uskallankohan tosiaan tähän luottaa?

Nyt sit odottelen... eli yk 1, kp 29-30/31-34. Koskakohan uskallan testailla? Rinnat on arat ja vas. puolista alavatsakipuilua ja nippailua, kuukautiset alkamassa vai oikeasti raskaanako?

Vierailija
100/273 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun täältä saa kannustusta ja vertaistukea! ;o)

Eli kyllä olen jo siis ekan megakierron aikana (siis heti eka kierto tyhjennysvuodon jälkeen venyi yli 50 päiväseks) käynyt gynen juttusilla ja silloin ultratiin ja ovis olikin juuri tulossa, oli vaan kestänyt vähän kropan heräillä 10v. pilleriputken jälkeen. ;o) Sain Terot ja söin niitä 3 kk ja silloin kierto oli 28-29 päivää, mutta ilman toivottua tulosta. Nyt siis viime kierto ilman Teroja venyi 38 päiväseks, mikä nyt ei vielä ihan mahdoton luomukierto ole, mutta harmittaa kun ennen pillereitä oli aina ihan säännölliset menkat, ei mitään poikkeavuuksia silloin teininä.

Nyt siis kp16 ja valkkari muuttumassa vähän limasemmaks, vaikka ovistesti edelleen negaa. Ehkä parin päivän sisällä olis tuloillaan ja aiotaan kuitenkin hommailla negasta huolimatta, sillä luotto noihin ovitesteihin ei ole ihan 100%... Nyt siis jon kuitenkin vähän eilistä paremmat fiilikset!

Luminainen, kannattaa odottaa pisimmän kiertopäivän mukaan ja jos tätiä ei kuulu niin sit testailla! Tsemppiä sulle ja toivotaan että heti tärppäis!

ponityttö kp16/28-38 yk5